fa
Feedback
Biteasy pro

Biteasy pro

رفتن به کانال در Telegram

اگه مشکل یا سوالی داشتید داخل کامنت ها بنویسید در اسرع وقت جواب می دم❤️🙏

نمایش بیشتر
3 359
مشترکین
-424 ساعت
-287 روز
-23230 روز
آرشیو پست ها
رو سرورم نصبش کرم کلاینتش رو دانلود کردم یه سری رنج ای پی بهش دادم در نهایت چندتا dns پیدا کرد الان با سرعت گوز وصلم

اینو رفتم جلو

Repost from MasterDnsVPN
👋 درود،به همگی. ✅ نسخه جدید منتشر شد. 🔴 بهبود برخی بخشهای مربوط به سرعت آپلود 🔴 اضافه شدن بیلدهای مناسب مودم ها (OpenWrt و ...) 🔴 بهبود مصرف منابع هنگام آپلود فایل 🔴 تغییر نوع صف ها در سرور و ARQ 🔴 بهبود سیستم NACK و جلوگیری از ارسال بی رویه پکت ها و مشغول کردن شبکه 🔴 تغییر نوع encode از Base36 به Base32 🔴 یه سری بهبود ها و مشکلات برنامه بررسی و رفع شدند. ⚠️ قبل از نصب فایل کانفیگ قبلی رو حذف و از فایل کانفیگ جدید استفاده کنید.
bash <(curl -Ls https://raw.githubusercontent.com/masterking32/MasterDnsVPN/main/server_linux_install.sh)
⚠️ کلاینت و سرور هر دو باید آپدیت بشن و کلاینت قدیمی با نسخه جدید سازگار نیست! 🗂 جهت دانلود به گیت هاب پروژه مراجعه کنید. 💻 https://github.com/masterking32/MasterDnsVPN 🔴 همچنین میتونید نسخه های کلاینت رو به صورت (اینترنت ملی و داخلی) از لینک های زیر دانلود کنید. 💻 Windows Client AMD64 🐧 Linux Client AMD64 🍏 MacOS Client ARM64 - MacOS Client AMD64 ✅ برای دانلود نسخه های مخصوص سایر سیستم عامل ها و یا نسخه های سرور به گیت هاب پروژه مراجعه کنید. ⏺ در صورت مشاهده هرگونه باگ داخل گیت هاب Issue باز کنین و مشکل رو کامل به همراه لاگ گزارش دهید. 📱 اگر با پروژه حال کردید و متصل هستید داخل گیت هاب بهش 🌟 بدید و از پروژه حمایت کنین. ⏺ در صورتی که به این پروژه علاقمند هستید میتونید از روش های زیر از ما حمایت کنید: TON: masterking32.ton EVM-compatible blockchains: 0x517f07305D6ED781A089322B6cD93d1461bF8652 TRC20 chain: TLApdY8APWkFHHoxebxGY8JhMeChiETqFH
📢 @masterdnsvpn
💬 @MasterDnsVPNGroup

الان که میبنید وصلم تا الان به جز پول به دامین و سرور هزینه ای ندادم باکی هم ندارم بگم چجوری وصلم

آخرین پناه خوابیدن بود، که خواب دیدن خرابش کرد. خلاصه ریدم تو زندگی

۳۰ روزه ***ن هاب نرفتی؟عجب بابا عجب

یجوری شدم از یکی ناراحت میشم روانشو تحلیل می‌کنم و باتوجه به اختلالاش بهش حق میدم

دل می خواد برگردم به اون دوره ای که مثل اسکل ها چالش سطل اب رو اجرا میکردیم میذاشتیم فیس بوک😐

رفقا بیاید چندتا رنج کلی بدید واسه سرچ dns بچه ها استفاده کنن

وقتی دوريم! همه چيز يجور ديگست! نميشه رفت تا دمِ درِ خونش ، ديدش و برگشت... نميشه قرارِ صبحونه فردا رو گذاشت! نميشه گفت : فردا ميايی بريم تا بازار! نميشه رفت ... نميشه! وقتی دوريم، به چيزای معمولی ديگه اونقدر رويايی ميشن كه يهو فكر می كنی وقتی نزديك بود خيلی خوب بود! معمولی نبود... "دور نشين الهی از هم ..." -صابر ابر

ولی به نظر من بهترین اتفاق سال ۱۴۰۴ همون تموم شدنش بود

امسال هم گذشت امیدوارم سال جدید پر از اتفاق های خوب واسه هممون باشه پیشاپیش سال نو تون رو تبریک میگم عشق داداشید♥️

واقعا عجب آشفته بازاریس دنیا ۲روز به عید مونده فقط بوی باروت و خون میاد انگار عید با جنگ در تضاده

نوه‌هام میتونن بگن ما خیلی پولدار بودیم قبل اسفند404 که بابا بزرگمون زندگیشو به کانفیگ فروشا باخت

حاج این سمنانی ها فرامانسونی چیزیین نه هستن نه نیستن نه کسی باهاشون کار داره نه به کار کسی کار دارن به جایی رسیدیم یکی بگه سمنانیم فرار میکنم چون میدونم دروغ میگه

الان واسم جای سوال شد چجوریه تو جنگ هیچ خبری از سمنان نیست؟

زرنگا با چی وصل میشد؟
Anonymous voting

جنگ تموم شه باید روزی سه شیفت کار کنم پول قسط کانفیگ‌هامو بدم نیوفتم زندان.

با چی وصلید ناقلاها