fa
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

رفتن به کانال در Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

نمایش بیشتر
182
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
بزرگ میشین میفهمین رابطه ای که مرد عاشق تر نباشه تهش تروما و تراپیه.

بابا اصلا نمی‌تونم باور کنم کسی دوستم داره. همه‌ش حس می‌کنم همه صرفا تو زندگی‌شون بهم عادت کردن و یه همچین چیزایی خلاصه.

آخر شب اینجوریه که یا موزیک تموم می‌شه یا من.

چشام ترسیدن از عشق نمیذارن بخوابم به بد جایی رسیدم ته هر انتخابم

امان از چاوشی:)

Günel - Həyatımın İlki.mp36.85 MB

بهتر از من اگه کسی باشه قطعا ورژن سال بعد خودمه.

هیچ‌کس به اندازه او رنج‌ نمی‌کشید و هیچ‌کس به اندازه او از زیبایی‌های کوچک لذت نمی‌برد. او آمیزه‌ای غریب از درد و شادکامی بود و همواره لبخند اشک‌آلودی بر روح خود داشت.

حالتی از تیمارستان را در زندگی خودم احساس می‌کنم. بی‌گناه و در عین حال خطاکار، نه در یک سلول، بلکه در این شهر زندانی ‌ام. -نامه فرانتس کافکا به فلیسه

زندانبان منتشر شد ☑️ @mohsenchavoshifc

⭕️ آهنگ جدید محسن یگانه

زندگي اينجوريه كه داره نرمال ميشه يكم يهو خواب عروسي اكستو ميبيني .

فقط دوست داشتن یک‌طرفه کافی نبود، یکم دیر شد ولی بالاخره فهمیدم.

دیگه راهی نمونده، دست‌هام خسته و فرسوده شد... از اینجا به بعدش دیگه فقط تاریکیه

حس میکنم دیگه هیچ‌ اومدنی، هیچ رفتنی، هیچ اتفافی نمیتونه روم تاثیر بذاره، دیگه خیلی راحت همه چیز رو قبول میکنم و ازش میگذرم و آخرش میگم زندگی همینه دیگه.

تو نمیدونی یه آدم بسیار حساس چه انرژی صرف میکنه تا خودش رو‌ بی تفاوت جلوه بده و آخرشم موفق نمیشه

sticker.webp0.12 KB

sticker.webp0.05 KB

04/04

- می‌گفت شبا که بیدار بمونی، غمگین‌تر میشی. غمگینم که بشی دیگه چیزی خوشحالت نمی‌کنه. « بهر تو ز عقل و دین بیگانه شدم آری ترسم که غمت از جان بیگانه کند ما را» @Bahmanbekesh