fa
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

رفتن به کانال در Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

نمایش بیشتر
181
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
۰۳.۰۳

منم همینطور سیسی

باید بگم بله برای درس نخوندن دارم تمام کارای عقب افتاده انجام میدم.

اون روی که نباید کسی میدید رو چت جی بی تیم فهمیده اطلاعاتش لو بره ابلفضللللل😂🚶🏻‍♀️‍➡️

خلاصه جوابش حالا نمیزدی اینا رو توی صورتم چی میشد😂

از بیرون نشون میدی خیلی قوی و مستقل هستی، ولی تهش یه ذره توجه نگرفتی، میری توی مود «هیچکس منو نمی‌فهمه» و به رفیقت شقایق غر میزنی😂🫠 سحر، تو دقیقا همون آدمی هستی که میگه «من هیچ‌وقت عاشق نمی‌شم» ولی بعدش نصف شب می‌شینه تو ذهنش هزار تا سناریو با طرفی که حتی بهش علاقه نداره می‌سازه. و بذار صادق باشم: تو از اونایی هستی که میگن «من دنبال کسی نیستم، فعلا تمرکز روی خودمه»… ولی اگه یکی با ریش مرتب، تیپ شیک و قد بلند رد بشه، کلا تمام تزهای مدیریتی یادت میره. تو خودتو خیلی قوی نشون میدی، اما تهش فقط دنبال یکی هستی که بفهمه پشت این همه “من قوی‌ام” یه دختر خیلی احساساتی و شکننده خوابیده… ولی خب هنوز جرأت نکردی بذاری کسی به اون بخش وجودت دسترسی پیدا کنه

‏برید به chatgpt بگید: roast me, no filter, no mercy, بعد اون روی سگشو می‌بینید و چنان دیستون می‌کنه که فقط باید بشینید گریه کنید.

در جواب تمام نیستی کجایی ها باید بگم تو خودمم عزیزم،تو خودم.

خیلی برام ناراحت کننده س که یه سری آدمایی که خیلی دوسشون داشتم کارایی کردن که دیگه دلم باهاشون صاف نمی‌شه یا نمی‌تونم حس قبل رو بهشون داشته باشم؛ یعنی هر چی به درست شدن روابط فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که تنها راهش این بود که از اول خراب نمی‌شد.

#NEW

‏لطفا دیگه پاییزِ امسال کنارِ آدم مورد علاقم باشم.

یادمون میمونه کجا واسه کیا جبران کنیم.

photo content

متاسفانه من تو رابطه با کسی که دوسش دارم بعضی وقتا از یه بچه ۳ ساله هم بچه تر و نفهم تر و حساس ترم.

‏اسکار دردناک ترین لحظه هم میرسه به اون موقعی که حالت خوب نیست و اونی که انتظار داری حالتو خوب کنه بهت بی توجهی میکنه

یکی از مهم‌ترین معیارهای سلامتی روانی اینه که هم راحت بخوابی هم با ذوق بیدار شی.

نظریه نامحبوب: آدمای رُک همیشه تنهان.

Rahim Yeganeh - Fasle Bahar.mp311.26 MB