fa
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

رفتن به کانال در Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

نمایش بیشتر
182
مشترکین
+124 ساعت
+17 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
‏من آدم مهربونی به حساب میام، خیلیییی باید کسشر باشی که باهات بد باشم

بعضی ادما نه نگهداری رو خوب بلدن،نه خدافظی،صرفا فقط شروع کننده ی خوبین

Repost from N/a
‏الان باید از پس زندگی بربیام، بعداً یادم بنداز برات تعریف کنم چقدر همه‌چیز پیچیده و دور از دسترس بود. چطور یه‌سری چیزهارو به ناچار تحمل کردم و فهمیدم که بعضی مسیرها، نه انتخاب من بودن و نه چیزی که دلم می‌خواست، اما مجبور شدم ادامه بدم و ازشون رد بشم

Repost from N/a
زندگی قشنگ نیس ولی حداقل من درحال نوشتن چنتا پاراگراف واسه یه پسر نیستم تا بهش توضیح بدم چطور باید باهام رفتار کنه🪭

دو برابر تموم روزایی که خوشحالم کردی بهم غم رسوندی.

دنبال ی راه برای فرار از فکرای سنگین توی سرمم:)

New

من دیگه انقدر بگا رفتم یه روز بگا نمیرم حوصلم سر میره.

آنان که به سر مستی ما طعنه زنانند، بگذار بمانند به خماری، که ز ما هیچ ندانند :)

از ست لباس کرم شکلاتی مشکی قهوه ای طوسی کشیدم بیرون الان دلم سورمه ای و‌صورتی میخاد🎀😂

کاش‌همون‌موقع‌که‌بچه‌بودم‌لولومنومیبرد.

فور کنید؛ با توجه به وایب چنلتون آهنگ تقدیمتون کنم.
جوین باش آبی من.

انکار میکنم💅🏼🎀

Repost from THTEEN
‏دخترای چشم رنگی همون شیطان رجیمن که به راحتی میتونن گولتون بزنن @THTEEN

‏(اشکال نداره ،تجربه شد) هام داره میره برا جلد دوم.

این‌همه‌اذیت‌شدن‌بخاطردوست‌داشتنت‌نمی‌ارزید.

چقدراین‌زندگی‌میتونه‌خسته‌کننده‌باشه..

خوشحال شدم از آشناییت. (کمِ کم ۱۰ جلسه تراپی لازمم کردی)

این مسیر مال من نبود، من به خاطر تو این همه راه رو اومدم..