fa
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

رفتن به کانال در Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

نمایش بیشتر
181
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
‏تا حالا شده احساس کنین که دیگه هیچ‌وقت خوب نمی‌شین؟ یا هیچوقت اون آدم قبل نمی‌شین؟

Repost from سلیطه
اگه یه مرد تورو بخوادت به دستت میاره، اگه نتونست یه مرد دیگه میتونه.

از آدمایی که به جزئیات اهمیت میدن خوشم میاد اینجوریه که ”عه‌ از کجا میدونستی من عاشقِ اینام؟ -اون روز از لا به لای حرفات فهمیدم“.

زمان میبره که بفهمی شاید هیچ ایرادی نداشتی، ‌فقط کنار آدم درستی نبودی.

دلم کنسرت میخاد اما نمیشه تنهایی رفت اودافظ🙂‍↔️🚶🏻‍♀️‍➡️

آخرش تو متعلق به اونی هستی که داشتنت رو با ارزش‌ ترین دارایی زندگیش بدونه. اونی که تورو به بقیه که سهله حتی به خودتم هیچوقت نده‌.

‏از آدمایی خوشم میاد که میان میگن "ازت خوشم میاد، ازت بدم میاد، دلم برات تنگ شده، معذرت می‌خوام، اشتباه کردم، الان راحت نیستم حرف بزنم، نمی‌خوام باهات ارتباط داشته باشم"؛ اینا روابط انسانی رو پیچیده نمی‌کنن.

حس میکنم از بچگی زندگیمو باختم انگاری همه چیمو باختم

لطفا منو ناراحت نکنید، من همینجوریش هم ناراحتم.

‏عزیزم با دوستم راجبت چند دقیقه‌ای حرف زدیم و در آخر مثل همیشه نتیجه گرفتیم که لیاقت نداری.

من همه رو می‌بخشم، جز اونی که باعث شد فکر کنم هیچوقت برای دوست داشته شدن کافی نیستم.

Dance With The Devil Immortal Technique.mp38.94 MB

Dariush-Nafas-128.mp37.20 MB

تنها حس مشترک بین همه‌مون، ترس از آینده‌ست.

میترسم میترسم از روزی که اسمشو صدا بزنم بچم برگرده:)

Mohsen Chavoshi - Goldoon.mp311.95 MB

امروز هم نتونستم خوشحال باشم، فردا دوباره تلاش می‌کنم. شب بخیر

آخرش تو متعلق به اونی هستی که داشتنت رو با ارزش‌ ترین دارایی زندگیش بدونه. اونی که تورو به بقیه که سهله حتی به خودتم هیچوقت نده‌.

باهات قهر نیستم ، ولی نسخه پریمیومم رو از دست دادی

رویاها بی‌دلیل نمیمیرن، حتما یه قاتلی دارن.