fa
Feedback
𝗠𝗢𝗼𝗻••

𝗠𝗢𝗼𝗻••

رفتن به کانال در Telegram

ماه میشَم میشینم پُشتِ پنجره‌ی اتاقِت🌚🖤 https://telegram.me/BChatBot?start=sc-979895-1Yl8llt

نمایش بیشتر
218
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-730 روز
آرشیو پست ها
photo content

1|1 - Haramsara - Amir Tataloo (320).mp327.75 MB

منو باش که فکر می‌کردم اون فروپاشی روانی‌ها، ته فروپاشی روانیه. اما ظاهرا دریای فروپاشی روانی ته نداره. هر روز بیشتر دارم به اعماق می‌رم.

‏گیرم که فردا سپیده سر زند و روزگار به کام شود با غم آنها که برای ما جان داده اند چه باید کرد؟

ما برای به دوش کشیدن این‌همه رنج، به‌اندازه‌ی کافی گناهکار نبودیم.. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

«ﻋﺸﻖ زﻳﺎد از ﺣﺪ ﻣﻦ اﻧﺪازه ﻗﻠﺒﺖ ﻧﺒﻮد ﻗﺪ ﻳﻪ درﻳﺎ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻋﺸﻖ دادم وﻟﻰ ﺣﻘﺖ ﻧﺒﻮد ﻣﻦ ﺑﺎ دوﺗﺎ دﺳﺖ ﺧﻮدم ﻣﻴﺪادﻣﺖ از دﺳﺖ ﺗﻮرو اﻳﻨﻘﺪر ﺳﻤﺘﺖ اوﻣﺪم ﻣﻴﺨﻮاﺳﻤﺖ از ﺑﺲ ﺗﻮرو»

کاش زندگیم همونجایی که باهات خوشحال بودم، تموم میشد.

@RapRelease - Didi Mano Koshti - The Don.mp32.75 MB

متاسفانه خدا چهره هایی که تایپمه رو روانی آفریده.

photo content

🫠✨️

امیدوارم از دست دادن من.. تو رسیدن به اون چیزایی که میخوای بهت کمک کنه، وگرنه برات ناراحت میشم که انقد بد باختی.!

Ajab Oumadi.mp311.22 MB

روز مووآن می‌کنم، شب گریه.

photo content

هنوزم دوست دارم.mp38.56 MB

کاش چشمات میکروسکوپ بود میدیدی که چجوری قلبم برات به تپش میوفته وقتی نوتیف پیامت میاد؛"

Har Eshghi Mimirad - Arta, Saaren.mp37.08 MB

دیگه نمیخوام در موردش صحبت کنم،فقط میخوام در موردش تا جایی که میتونم دور بشم،ساکت بشم و برم تو خودم.