fa
Feedback
FOAD | N F T👑

FOAD | N F T👑

رفتن به کانال در Telegram

OWNER : @ii_foad کش بک وجود نداره اهل ریسک نیستی نزن👊 گپ چنل : https://t.me/mr_foade

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام FOAD | N F T👑

کانال FOAD | N F T👑 (@ii_foadnfft) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 21 240 مشترک است و جایگاه 3 376 را در دسته موسیقی و رتبه 15 807 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 21 240 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -670 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -11 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 1.26% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 0.33% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 268 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 70 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 3 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند خورد, گیفت, دیگ, هرت, هلو تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
OWNER : @ii_foad کش بک وجود نداره اهل ریسک نیستی نزن👊 گپ چنل : https://t.me/mr_foade

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته موسیقی تبدیل کرده‌اند.

21 240
مشترکین
-1124 ساعت
-1247 روز
-67030 روز
آرشیو پست ها
برید دلجویی از کانفیگ فروشتون در دوران جنگ

😕😕😕

ترامپ الان میاد میگه اینا فشفشه های جشن اتش بسه

🔴 قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا : قبلا اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمین های اشغالی مورد هجوم قرار می دهیم!

🔴🇮🇱 وزیر امنیت ملی اسرائیل: امشب تهران باید بسوزد!

رفت 😕😂😂

منبع : ⚗️

🚨گزارش ها از پرتاب موشک از کرمانشاه

بزنه میرم پرچم تکون میدم🤣

بزن که خوب میزنیییی.

🔴 اسرائیل هیوم: احتمال حملات موشکی ایران تا ساعاتی دیگر

sticker.webp0.14 KB

ناجور

وضعیت بسی خراب است.

sticker.webp0.20 KB

ردو هم اپگریدش مثل امام زمانه

پست ایران اینترنشنال
یک منبع آگاه به ایران اینترنشنال خبر داد که مسعود پزشکیان رئیس جمهوری ایران با ارسال نامه ای رسمی به دفتر مجتبی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی خواستار کناره گیری از سمت خود شد. بر اساس اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال پزشکیان در این نامه که طی ساعات گذشته ارسال شده با لحنی کم سابقه و انتقادی هشدار داده است که ساختار اداره کشور عملاً از مسیرهای رسمی خارج شده و بخشهای اصلی حاکمیت تحت کنترل کامل طیفی خاص از فرماندهان سپاه پاسداران قرار گرفته است. هنوز روشن نیست که مجتبی خامنه ای با استعفای رئیس جمهوری موافقت خواهد کرد یا خیر اما محتوای نامه از شکافی عمیق و بی سابقه در بالاترین سطوح قدرت در جمهوری اسلامی حکایت دارد. پزشکیان در این نامه تأکید کرده که رئیس جمهوری و دولت عملاً از روند تصمیم گیری های کلان و حیاتی کشور کنار گذاشته شده اند و خلا ناشی از این وضعیت زمینه را برای در دست گرفتن امور توسط جریانهای افراطی در سپاه پاسداران فراهم کرده است. او همچنین تصریح کرده که در چنین شرایطی امکان اداره دولت و انجام مسئولیتهای قانونی خود را ندارد و به همین دلیل خواستار کناره گیری فوری شده است. این تحول در حالی رخ میدهد که طی ماههای گذشته کشمکشی مستمر میان دولت و نهادهای نظامی - امنیتی جمهوری اسلامی جریان داشته است. ایران اینترنشنال پیشتر نیز گزارش داده بود که سپاه پاسداران به تدریج بسیاری از اختیارات نهاد ریاست جمهوری را محدود کرده و در عمل کنترل بخشهای کلیدی حکومت را در دست گرفته است. به گفته منابع مطلع این وضعیت باعث شده است دولت پزشکیان در بن بستی سیاسی و اجرایی گرفتار شود؛ بن بستی که نه امکان پیشبرد مذاکرات دیپلماتیک را فراهم میکند و نه اجازه تکمیل و اعمال تغییرات مورد نظر در ساختار کابینه را می دهد

گفتم این هفته نگفتم کدوم هفته ک