FSG CARE: WE HAVE YOUR BACK!!
رفتن به کانال در Telegram
1 566
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
هیچ دادهای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
ابر برچسبها
هیچ دادهای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
مه '24
مه '240
در 0 کانالها
آوریل '24
+2
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '24
+4
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '24
+2
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '24
+72
در 1 کانالها
Get PRO
دسامبر '23
+3
در 0 کانالها
Get PRO
نوامبر '23
+28
در 0 کانالها
Get PRO
اکتبر '23
+391
در 1 کانالها
Get PRO
سپتامبر '23
+35
در 0 کانالها
Get PRO
اوت '23
+41
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئیه '23
+15
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئن '23
+54
در 0 کانالها
Get PRO
مه '23
+271
در 0 کانالها
Get PRO
آوریل '23
+73
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '23
+68
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '23
+4
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '23
+7
در 0 کانالها
Get PRO
دسامبر '22
+12
در 0 کانالها
Get PRO
نوامبر '22
+53
در 0 کانالها
Get PRO
اکتبر '22
+71
در 0 کانالها
Get PRO
سپتامبر '22
+607
در 0 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 06 مه | 0 | |||
| 05 مه | 0 | |||
| 04 مه | 0 | |||
| 03 مه | 0 | |||
| 02 مه | 0 | |||
| 01 مه | 0 |
پستهای کانال
| 2 | Srs question, can someone who majored in chemistry become or intern as an optometrist
-Hai- | 646 |
| 3 | Anyone yg tahu nk buat aduan kt mana ttg pemandu bas campus
-Bunga 💐- | 643 |
| 4 | Mintak tolong siapa ii yang ternampak jam tangan gshock biru, area surau lelaki saas🙏🏻 inform sini tauuu, hilang 29/1/24. Saya owner jam biru tuuuu huwaaa tak tenang hati ni selagi tak jumpa actually😭
-🦋- | 637 |
| 5 | بدون متن... | 705 |
| 6 | Ada tak gegirl yang sudi nak main badminton? i takde geng nak main badminton 😭
-me- | 716 |
| 7 | Boleh tak senior senior AS245 yang dah sem 4 and above, tolong share notes elective course Natural Products? Nak usya usya taktahu sem depan nak amik apa
-chyunaz- | 711 |
| 8 | Hi, nak tanya. Fyp selalunya kena buat apa? Boleh tak anyone share flow
-mimo- | 653 |
| 9 | Penat la hidup mcm ni. Aq x tahu la aq yg sensitif ke apa tapi sumpah aq terasa dgn semua org skrg. Dia cam perasaan kecewa sbb masing2 dh tunjuk attitude sbnr and masing2 lepas tgn dgn semua bnde. Knp ek? Ye faham masing2 dh penat dgn semua bnde ni tapi jgn la mcm ni. Aq pon penat, kalau ikutkn hati aq pon boleh je nk buat bnde yg sama tapi aq fikir ni je masa yg tinggal utk go through semua bnde ni sama2 and lepas ni takde dah semua bnde ni. Hrmmm pape jelah. Apa nk jadi jadi la, aq dh penat dgn semua bnde ni.
-serabut- | 671 |
| 10 | hi just nak luah. penat sangat. aku tak tau macam mana aku nak hadap zaman degree ni. dulu diploma aku sadly online je dari awal sem sampai last sem. jadi aku tak dapat merasa lab, kelas physical and so on. aku pun tekad ambil degree but it's so exhausting. dah berapa kali aku asyik terfikir, betul ke decision aku? rasa nak drop je everyday. i've lost my motivation already. aku tak tahu if i can ace my test ke tak and if my carrymarks could help me. aku buntu.
-mentega- | 649 |
| 11 | بدون متن... | 509 |
| 12 | FSG CARE.jpg | 1 |
| 13 | Assalamualaikum w.b.t.,
Salam Sejahtera,
Salam UiTM DiHatiku❤️
Salam FSG Padu💪🏻
Selamat datang ke Telegram Channel FSG Care: We Have Your Back!!
🤯 Stress dalam pelajaran?
🥲 Tiada bahu untuk bersandar?
💔 Banyak masalah untuk diceritakan?
We’re back to cure sadness and all your problems🌈
Kami kini kembali dengan wajah baru untuk terus sentiasa bersama anda.
Jangan risau, anda bebas bersuara dan mendapatkan pandangan di sini.
Isikan Google Form bagi meluahkan masalah yang terbuku di hati.
🔗 https://forms.gle/5tjgb6vVZATQJ24c6
📞 Sebarang pertanyaan, sila hubungi:
📱 SMF Errysha: https://www.wasap.my/60142536710
📱 SMF Sabiha: https://www.wasap.my/60137025622
Sekian, terima kasih.
“Kepimpinan Holistik, Tonggak Revolusi”
EXCO KEBAJIKAN DAN KEMUDAHAN FASILITI
Jabatan Kebajikan Mahasiswa
Sekretariat Mahasiswa Fakulti
Fakulti Sains Gunaan
Sesi 2022/2023
#WeHaveYourBack💝
#YouAreWorthy💎
#SMFFSG
#FSGPadu | 499 |
| 14 | Senior2 foodtech tak nak share nota ke?
-.- | 403 |
| 15 | Wifi uitm ni kenapa ehh mcm ni..
Susah betul nk connect
Sebelum ni dh elok connect, dia pergi disconnect pastu nk connect balik lgsung tk boleh 😩😩
Dh lah tab ni tkleh nk masuk simcard
Kena guna wifi je
Pastu wifi plak mcmni
-unknown- | 410 |
| 16 | nak tanya akak dan abng microb yg intern, ape contoh compony yg amik intern astu ape contoh kerja yg awak buat,just untuk clear kan my mind
-explorer- | 423 |
| 17 | Korang tahu tak sebenarnya UiTM ada keluarkan jenama perfume sendiri? Saja nak tanya sebab tahu macam ramai je tak pernah dengar pasal Perfume UiTM ni😅
Try lah tgk2 tiktok Perfume UiTM ni:
https://vt.tiktok.com/ZSN6FTJTq/
Kalau berminat boleh je PM I okay😉
-bunga- | 466 |
| 18 | For those yang right now struggle belajar, having problems, infidelity and hard times, remember this line,
"leave it all behind, and there is happiness"
-cik evermore- | 461 |
| 19 | بدون متن... | 581 |
| 20 | For those yang right now struggle belajar, having problems, infidelity and hard times, remember this line,
"leave it all behind, and there is happiness"
-cik evermore- | 559 |
