fa
Feedback
Trade_ams

Trade_ams

رفتن به کانال در Telegram

Trader & mentor برای تعیین سطح و شروع یادگیری از سطحی که هستین (مبتدی، متوسط، پیشرفته) به راهنمای آموزشی آکادمی که در کانال پین شده مراجعه کنید. Contact us: @Ams_supportt Youtube channel: https://www.youtube.com/c/tradeams Instagram: ams_academy

نمایش بیشتر
3 670
مشترکین
-724 ساعت
-77 روز
+530 روز
آرشیو پست ها
توضیح معامله به تاریخ ۲ تیر (۲۳ ژوئن) که در استوری اینستا باتون به اشتراک گذاشته شد.

استوری‌های امروز رو دیدی؟! https://www.instagram.com/ams__academy?igsh=MTVjbGozYXV5NW02cQ==

استراتژی اوپن داوجونز مدتهاست که تعداد زیادی درخواست داره اگه تو هم جز اون دسته از افرادی هستی که میخوای این استراتژی خاص رو یاد بگیری این پایین یه ❤️ بذار رو پیام که آمار دستم بیاد 👇🏻

آدینه بخیر عزیزان سوالا زیاد شد آدرس وبسایت آکادمی رو اینجا میذارم جواب بیشتر سوالاتتون اونجاست:👇🏻 https://amszone.org/

"امروز یه اتفاق مهم داره میفته 🔥 ساعاتی دیگه پلتفرم رسمی آکادمی ما معرفی میشه. منتظر باش 🎯"

الان که اعلام توافق شده چی میشه؟! همه چیز عالی میشه؟! دلار میریزه؟؟ طلا میاد پایین؟؟ کوتاه مدت بصورت احساسی بله اما سه چهار ماه دیگه خیر. خسارت جنگ، کسری بودجه، بیش از ۷۰ درصد تورم ، از دست رفتن بیش از ۲ میلیون شغل تو چهل روز و... اون ۲۴ میلیارد دلار هم اگه دارید بهش فکر میکنید حکم چسب زخم داره واسه کسیه که با شمشیر نصفش کردن.

همین حین که ما وادار کردیم اونا بامون توافق کنن میثاقی تو شبکه سه داره آمار میگیره که بازیکنا تیم ملی رو راه دادن اونجا یا نه. #سنگپاقزوین

خب دوستان در جریان باشید ماااا آمریکا رو وادااار کردیم که با ما توافق کنه. #گربه_مرتضی_علی

طلا هم باز شد و یه پنجاه شصت دلاری پرید بالا

آمریکا اعلام توافق کرده با ایران و ترامپ تبریک گفته. شبکه خبر ایران میگه ترامپ وادار به توافق شده! ازونور اسرائیل کاردش بزنی خونش در نمیاد 😂. در کل امیدوارم هرچی پیش میاد به نفع ما مردم باشه. طلا احتمال بالا موقع باز شدن بازار گپ صعودی میزنه.

یه اتفاق مهم این هفته داره میفته 🔥 یه سوال تو استوری اینستا گذاشتم اولین نفری که درست حدس بزنه یک هدیه بسیار ارزشمند از سمت ما داره 🎁 https://www.instagram.com/stories/ams__academy/3918746682886509932?utm_source=ig_story_item_share&igsh=MXJlOWZmNzQ4eDFqbw==

دلاریزه شدن؛ پدیده‌ای که باید جدی بگیریم! یکی از مفاهیمی که این روزها در محافل اقتصادی بیشتر مطرح می‌شه، «دلاریزه شدن» اقتصاد ایرانه. این هشدار داده شده که اگر تحریم‌ها به نحوی ادامه یابد که جلوی واردات کالا گرفته بشه و امکان صادرات نفت هم سلب بشه، با یک انقباض شدید در درآمدهای ارزی مواجه خواهیم شد و حتی ممکنه فنر تورمی در بره و اقتصاد دلاریزه بشه! حالا دلاریزه شدن یعنی چی؟ دلاریزه شدن به معنای اینه که مردم و بنگاه‌ها، ریال رو کنار بگذارن و معاملاتشون رو به ارز خارجی انجام بدن؛ پدیده‌ای که اگر اتفاق بیفته، بازگشت ازش به شدت دشواره! 📌 برای سرمایه‌گذار: در چنین فضایی، دارایی‌های مقاوم در برابر تورم (ارز، طلا، سهام کالامحور) ارزش استراتژیک پیدا می‌کنند. نظر شما چیه؟ اینجا برام بنویس 👇🏻

معامله به تاریخ ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) که در استوری اینستا به اشتراک گذاشته شد.

بطور کل پاسخ اینه که به علت جنگ قیمت نفت افزایش پیدا کرده و در پی اون تورم هم افزایش پیدا میکنه، پس نرخ بهره بالا میمونه و یا حتی احتمال افزایش هم داره. نتیجتا سرمایه گذاری روی اوراق از سرمایه گذاری روی دارایی مثل طلا کم ریسک تره و در پی این مسئله، قیمت طلا و دارایی‌های با ریسک بیشتر مثل بازار سهام یا کریپتو تابحال کاهش پیدا کرده. خب تا اینجا دلیلشو متوجه شدیم اما مسئله مهم اینه که چطور میتونیم بفهمیم این فاز داره تموم میشه و بازارها آماده سرمایه گذاری و رشد هستن؟!

نصف جوابهایی که بچه ها دادن کاملا درست بود و واقعا خوشحال کنندس که این موضوعات رو مطالعه دارید و میدونید.

سلام یه سوال مهم ! چرا با وجود جنگ و تنش ها قیمت طلا ریزش کرده تا الان؟! (انس جهانی طلا) این پایین رو علامت چت بزن جوابتو بگو 👇🏻

🔹توضیح معامله روی خبر cpi که در استوری اینستا باتون به اشتراک گذاشتم به تاریخ ۲۰ خرداد(۱۰ ژوئن).

اگر اینو ندیدی برو ببین حتما تازه داره شروع میشه

پیام صوتی12:42