من دیگه توی هیچ زمینهای با هیچکس نه علاقه به بحث کردن دارم نه اصلا توانشو دارم. مثلا الان یکی بیاد بهم بگه تو سگی میگم درسته داداش، هاپ.
⭐️ @Tooofuni
نیمی از من زن میخواهد و نیم دیگرم حتی حوصله نوشتن "سلام خوبی؟" در دایرکت بانوان زیبارو را هم ندارد. حالتی که اسمش را میگذارم خواستگار شرودینگر.
⭐️ @Tooofuni