fa
Feedback
​𝐊𝐈𝐙𝐈𝐋 𝐄𝐋𝐌𝐀 🇹🇷 ( PKK leşleri )

​𝐊𝐈𝐙𝐈𝐋 𝐄𝐋𝐌𝐀 🇹🇷 ( PKK leşleri )

رفتن به کانال در Telegram

𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐭𝐢-𝐭𝐞𝐫𝐫𝐨𝐫𝐢𝐬𝐦 𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐳𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧. 🔞 ● 𝐇𝐞𝐥𝐩: @bma_production

نمایش بیشتر
7 389
مشترکین
+724 ساعت
-117 روز
-5730 روز
آرشیو پست ها
Şu adam Türk bile değil kim yönetim kurulu üyesi yaptı bunu.
+1
Şu adam Türk bile değil kim yönetim kurulu üyesi yaptı bunu.

AKP'li Mehmet Metiner, köşe yazarlığını bıraktığını duyurdu: "Çok yoruldum. Resmî ideoloji büyük ölçüde zihnimize egemen olmu
AKP'li Mehmet Metiner, köşe yazarlığını bıraktığını duyurdu: "Çok yoruldum. Resmî ideoloji büyük ölçüde zihnimize egemen olmuş durumda. Neo-ittihatçı ve Kemalist zihnin içselleştirilmiş olduğunu görmek elbette üzücü."

Suriye Savunma Bakanlığı'na bağlı birlikler, Halep'in Azez şehrinde yer alan YPG/SDG'nin kontrolü altındaki bölgelere doğru ilerliyorlar.

Bursa'da Türk milliyetçileri yine pankart astı.
Bursa'da Türk milliyetçileri yine pankart astı.

Derin uykuya dalan hewal
Derin uykuya dalan hewal

Özel'den daha iyi muhalif a*k

AKP’li Cem Küçük’ten II. Çözüm Süreci yorumu: • Ben sürecin destek gördüğü kanaatinde değilim. • Karadeniz’de en koyu AK Parti ve MHP’linin bile ‘süreç iyi oldu’ dediğini duymadım. • Halktan hiç destek yok. Anketler yayınlanıyor ama o anketler ne kadar gerçekçi? • “Terör bitmişti, ne gerek vardı? 2023’ü böyle mi kazandınız?” diye sorguluyorlar. • Sürecin şeffaf olmadığını söylüyorlar.

🇹🇷 Balıkesir’de meydana gelen depremde 1 vatandaşımız hayatını kaybetti.
🇹🇷 Balıkesir’de meydana gelen depremde 1 vatandaşımız hayatını kaybetti.

Filistin Nablus’ta bir IŞİD hücresi çökertildi yüksek miktarda patlayıcı bulundu. Kimlerin safında olduğunu da belirtmeme ger
+3
Filistin Nablus’ta bir IŞİD hücresi çökertildi yüksek miktarda patlayıcı bulundu. Kimlerin safında olduğunu da belirtmeme gerek yok galiba.

"ANAFARTALAR" Zaferi'nin 110.yılında, Destan Yazan Komutan "Mustafa Kemal Atatürk" Başta Olmak Üzere Tüm Kahraman Silah Arkad
"ANAFARTALAR" Zaferi'nin 110.yılında, Destan Yazan Komutan "Mustafa Kemal Atatürk" Başta Olmak Üzere Tüm Kahraman Silah Arkadaşlarını Saygı,Minnet ve Rahmetle Anıyorum.🇹🇷

Bu mutluluk neyin mutluluğu? Bakın ben barış yapmalarına birşey demiyorum. Siyaset böyledir. Elbet barışmak zorunda kalacaklardı. İki ülkede bir birine muhtaç. Fakat bu kadar insan katledilmişken, şehit edilmişken, işkence görmüşken, daha kötüsü kadınlar ve kız çocuklarına tecavüz edilmişken siz böyle güle oynaya barış yapamazsınız. Azerbaycan umarım bu duruma sessiz kalmayacaktır. Kardeş ülkeye selamlar!

Yok edilmesi gereken bir ırkla el sıkışmakmı? Teşekkür ederim. Ben almıyım :) Karabağ şehitleri onurumuzdur!
Yok edilmesi gereken bir ırkla el sıkışmakmı? Teşekkür ederim. Ben almıyım :) Karabağ şehitleri onurumuzdur!

Deniz kuvvetleri komutanı koramiral Ekmel Totrakan 🇹🇷