fa
Feedback
ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

رفتن به کانال در Telegram

به خونه‌ی مامانبزرگ خوش اومدی☁️ • @clloudibot

نمایش بیشتر
1 100
مشترکین
-124 ساعت
-107 روز
-4930 روز
آرشیو پست ها
رامبد چجوری طلاق نگرفت الان نوردخت و نخوره😱😔

مگه رامبد برا زنش‌ غذا نمیخره که مجبور شد اختتامیه رو بخوره😭

نکنه به اینم مجوز ندادن

نکنه اختتامیه رو افتو خورده؟

بچم گناه داشت💔

الان اعصابم آروم گرفت

آخیش💆🏻‍♀️

بیب بوی!

وای اون که میثمو می‌زنه رو ندارین؟ میگه فقط بگو چشممممم

بچه‌ها استیکر یا گیفی دارین که یکی اون یکی رو تا لب مرگ کتک بزنه؟💆🏻‍♀️

سطح اعصابم وقتی رو نقطه ضعفم دست می‌ذارن صفره

خدایا شکرت بابت تعصب ملت💆🏻‍♀️

بچه‌ها این فانه چون تو اجرای دوم روزبه داشت با افتو درباره اجراهاش حرف می‌زد:)

روزبه ایده اجراهاشو از افتو گرفته ولی نمیتونم ثابت کنم:

ساعی اگه امشب لبخند نزنی و ادیتم خراب شه هیترت می‌شم

من هنوز داغدار زیباام😭

اگه قرار نیست تهش هدیه تهرانی رو تو هزار و یک شب بکشید سریالو شروع کنم

میگم نظرتونه به خاطر این که ساعی ندیدش دیگه ازش ادیت نزنم؟ دارم بهونه میارم چون ادیتش داره پیرم میکنه