fa
Feedback
ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

رفتن به کانال در Telegram

به خونه‌ی مامانبزرگ خوش اومدی☁️ • @clloudibot

نمایش بیشتر
1 100
مشترکین
-124 ساعت
-117 روز
-4730 روز
آرشیو پست ها
خیلی دوستش دارم☁️

- بیا این زخم و ببند و ایـن مـرد و ببخـش!✨ -
@Hopeciel

انقدر بد ویو گرفت که ترجیح میدم یه مدت برم تو غارم

سلام نوه‌های عزیز شما را فرا می‌خوانم🫵🏻

ادیت سینا رو که فرداشب می‌ذارم ولی یه ادیتم از افتو و رامبد داریم…

ما بیداریم و داریم گریه می‌کنیم. :)

باید بیدار می‌بودین دورهم گریه می‌کردیم

من از این‌که تو رو شناختم خوشحالم رامبد جوان🤍

به هرحال به یه چیزایی وابسته می‌شیم. بعد وقتی می‌بینیم که از دستشون می‌دیم، تو دل آدم خالی می‌شه. یه جوریه… غم‌انگیزه.

photo content

photo content

بعد به عروسکاش بیشتر وابسته می‌شم🙂😂 خرس گنده‌ام ولی وقتی افتو گفت پس به نظرم وقتشه باهم خداحافظی کنیم زار زدم

یعنی چی که انقدر وابسته دلقک لوس

تک تک برنامه‌هاش + مسافرات

من یه عادت مسخره‌ای که دارم با تموم شدن برنامه‌های رامبد گریه می‌کنم وا

خودم خیلی براش ذوق دارم خیلییی

فردا پستش می‌کنمممم