Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
رفتن به کانال در Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
نمایش بیشتر600
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-1130 روز
آرشیو پست ها
600
ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
💖
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
💖
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
💖
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ
ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ ˡᵒᵛᵉ
❤️💖❤️
@Ginas_codes
Please share 🤍
600
De cirkel is nog niet geheel rond en is soms nog erg dun hier en daar. Maar we zijn daar waar we nu moeten zijn. Mannelucke en vrouwelucke energie zijn weer samen en de creatie van het kind is aanwezig in velen van ons. Je zal de waarheid nu zien. Het gevoel is daar, want het is gelukt. Het duister is daar waar het hoort. Vertrouw!
Wake up.
©️Gina ➰@Ginas_codes
Please share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: wie ben wij?
Misschien is het wel één van mijn belangrijkste vragen aan mezelf: Wie ben wij?
Ik ben is de enkelvoudige vorm in de grammatica. Maar ik ben niet alleen. Ik ben wel mijn eigen unieke zelf, maar ik ben niet wie ik werkeluck ben.
Dit hier is een jasje die mij van A naar B brengt, want als ik in mijn originele staat zou zijn, zouden mensen misschien om mij heen schrikken.
Ik kan mij niet meer herINNeren hoe ik eruit zie. Misschien ben ik wel plasma of heb ik een gekke vorm. Of misschien ben ik alleen een frequentie snaar - een trilling.
Ik ben dus niet, maar ik ben wij. Moet ik dan voortaan in de meervoudige vorm praten van wij zijn? Dat is best raar. En om continu de vraag ‘wie is wij’ niet te behoeven beantwoorden met ik ben wij, laat ik het maar in de enkelvoud houden.
Maar met de woorden Ik Ben is dus mee gerommeld. Want ook jij bent meer dan alleen de ik.
We snijden onszelf af met de woorden Ik Ben. Zowel jij als ik Zijn. Ik ben wij en wij ben ik en samen spelen we het spel Aarde.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: chemie
De meeste mensen bereiden zich altijd voor op het ergste als ze leven in de overlevingsmodus. Wanneer je stress en overleving ervaart, ervaar je afscheiding.
Je voelt dat je zintuigen verhoogd zijn, je wordt materialist, en je ervaart afscheiding van jezelf en alle anderen.
Er gaat altijd energie verloren. Je ziet alleen beperkte mogeluckheden omdat je hun toekomst voorspelt op basis van hun verleden. Dit is hoe de meeste mensen leven.
Er is incoherentie in de hersenen en het hart. Dit is duizenden keren gemeten. Je trapt tegelykertijd op het gaspedaal en op de rem, omdat je niet vlucht, je vecht niet, je verstopt je niet. Je zit daar met die chemicaliën en weet niet wat je ermee moet doen.
De meeste mensen spenderen hun hele leven aan wensen, willen, proberen, hopen, bidden, en er verandert nooit iets. Doorbreek de cyclus!
Leven in een staat van creatie, er zal altijd homeostase zijn. Er zal expansie zijn. Er is een expansie van energie. Er komt energie vrij. Het lichaam gaat in anabolisme of wat genoemd wordt weefselherstel.
Er is gezondheid, er is regeneratie, de verheven emoties van liefde, vreugde, vertrouwen, weten van dankbaarheid. Dat zijn onbaatzuchtige emoties.
Dit is waar mensen het beste dienen. Het blykt dat je dit kunt aanleren en na grondig onderzoek toont aan dat iedereen dit soort hersen- en hartcoherentie kan creëren.
Het is een formule waarbij de hersenen beginnen te synchroniseren. Plotseling begin je je meer als jezelf te voelen. Je voelt je meer verbonden. Je leeft niet langer door oorzaak en gevolg.
Ze veroorzaken een effect. Je begint nieuwe mogeluckheden te zien. Je bent vrij van de overlevings emoties die jouw leven beperken.
De hersenen en het hart worden zeer coherent. Dit is wanneer de magie start.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: verder gaan
Een van de treurigste lessen uit de geschiedenis is deze:
Als we lang genoeg misleid zijn, neigen we ernaar elk bewijs voor die misleiding te verwerpen.
We zijn niet langer geïnteresseerd in het vinden van de waarheid. De misleiding heeft ons gevangen genomen.
Zelfs hen die roepen dat ze ‘wakker’ zijn. Ik noem het liever de verschillende fasen van ontwaken. Wakker zijn we pas als we dit rijk verlaten. Fysiek dood zijn.
De ‘wakkeren’ hebben het misschien nog wel moeilucker. Ze weten veel, maar durven niet verder te gaan.
Het is simpelweg te pijnluck om te erkennen, zelfs naar onszelf, dat we beetgenomen zijn.
Als je een bedrieger eenmaal macht over je hebt gegeven, krijg je die bijna nooit meer terug.
Het is makkelucker mensen voor de gek te houden dan ze te overtuigen dat ze voor de gek gehouden zijn. Ook voor de ‘wakkeren’.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s
mijmering: liefdevol experiment
Ik heb al vaker gemijmerd over de illusie, computerspel, simulaties, virussen en meer. Het is lastige materie, maar mijmer eens met mij mee.
Een computersimulatie is een logisch - wiskundig model, dat de wetten van de natuurkunde, scheikunde en andere natuurwetenschappen die van toepassing zijn op het nagebootste model zo nauwkeurig mogeluck tracht te analyseren en na te bootsen.
Als we kijken naar de natuur en de Fibonacci ratio, komt alles terug op Pi en Phi. Elk blaadje, elk dier, elk mens bestaat uit de Heilige Geometrie. We kunnen het allemaal berekenen. Het is wiskundig te bevatten dat alles uit cijfers bestaat. Alles!
Dan hebben we nog het fenomeen tijd. Simulaties hebben ook nog eens een eenzelfde tijdsverloop. Uiteraard een nagebootste. Dat zou een verklaring kunnen zijn van wat ze in de spirituele sector tijdlijnen noemen?
Andere simulaties zullen een versneld of vertraagd verloop van de werkeluckheid laten zien om het resultaat van trage en langdurende processen te kunnen voorspellen. Het zou kunnen verklaren dat er een verleden en toekomst is, terwijl alles in het nu gebeurd.
Sommige ‘mediums’, maar ook wat je nu om je heen ziet gebeuren in de alternatieve media, zijn voorspellers van wat er kan gebeuren. Hebben zij dan een kijkje in de toekomst? Of draaien ze mee op de energie van de versnelling en/of de vertraging? En dat gebeurd dan ook nog eens allemaal in het nu.
Alles wat wij creëeren en manifesteren gebeurd direct. Wij hebben manifestatie-krachten. Het wordt nu wel aannemelucker hoe dat kan.
Een computersimulatie wordt nameluck steeds bijgewerkt aan de hand van de waarnemingen van het nagebootste systeem die verschillen van de waarnemingen van de computersimulatie. Dat klinkt bekend, vind je niet?!
Hierdoor kan je de realiteit steeds beter benaderen. Kalibreren heet dat met een mooi woord om eigenschappen vast te stellen. Niets anders dan het controleren of het model (wij dus) juist functioneert in situaties die niet zijn gebruikt.
In de wetenschap worden computersimulaties ook gebruikt om na te gaan of processen voldoende worden begrepen. En ik denk zomaar niet alleen op- of door Aarde.
Zijn we dan maar een experiment van de Kosmos? Het zou best eens kunnen. Maar bovenal zijn we wezens die LIEFDE zijn en dat moeten we eerst maar eens zien te herINNeren.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: energiepad
Wees de liefdes energie voor anderen, de anders denkende.
Als gevorderde wezens hebben we vele jaren besteed aan het uitbreiden van onze liefde. We zijn niet altijd begrepen en misschien nog niet.
We werden gezien als de sensitieve, de zwakkeren, de underdog. We waren apart en dachten raar.
Begrijp dat het nu tijd is om anderen bij te staan.
Voor velen is het een onbewuste liefdesverbinding, die je op een subliminaal energiepad brengt om anderen te steunen.
Verken het energiepad!
Want dit liefdeswerk kan een subliminale projectie van energie zijn, als je een kamer binnengaat en met anderen praat.
Want de grote reassimilatie van liefde vindt plaats in vele vormen, waardoor je jouw weg kunt banen in nieuwe liefdesstromen.
Begrijp dat dit liefdeswerk vermoeiend en uitbreidend kan zijn, terwijl je je aanpast aan meerdere energie rollen
Accepteer gewoon de liefde van jezelf, het BewustZijn van liefde zich verheft en uitbreidt
De Weg van de liefdesstrijder zal blijven navigeren in energie
Liefde = Eenheid
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s
mijmering: relatie
Uit de relatie stappen. Dat is wat je doet als je vol in de liefde stapt.
Je stapt uit de relatie die verbindingen met zich brengt. Maar ook verwachtingen, oordelen, angsten en twijfels.
Door uit de relatie te stappen knip je de verbindingen door en val je in het eindeloze van Liefde.
Je zal eerst door je eigen ego moeten. De weg moeten banen door emoties en gevoelens. Van daaruit vind je jezelf. De liefde die jij altijd al was.
Dan kan er geen angst meer zijn. Angst om te verliezen, angst om kwijt te raken, de angst om alleen te zijn en te staan.
Er is geen relatie meer. Je bent eruit, je bent vrij en de oude relaties om je heen ook. De verbindingen zijn verbroken door het alomvattende.
Het eindeloze is er één van Liefde die zijn weerga niet kent. Je bent nu in het alles, in het oneindige en daar kan geen relatie tegen op.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: groep
Sinds de Grote Ontwakings show zet ik mij in voor een Nieuwe Wereld in mijn directe omgeving.
In Nederland alleen al zijn er binnen verschillende provinciën groepen mensen die communities opzetten met als doel Samen te werken naar Eerlucke Liefdevolle Wereld.
In het begin vond ik het best onwennig en had ik moeite met het omdenken. Mijn oude programmering werd nameluck vervangen voor een nieuwe.
De groep waar ik mij tot heb toegevoegd is zo autonoom in handelen en in denken. Er zijn geen leiders en er is geen hiërarchie. Er zijn wel kartrekkers. Want als er iets niet is, zal je zelf het initiatief moeten nemen. Wil je iets, handel ernaar.
En tuurluck zijn er wel regels. Een wereld zonder regels zou een absurde realiteit opleveren. Maar daar zijn geen duizenden regeltjes voor nodig. Een paar is voldoende om het nog aanwezige ego niet tot last te laten zijn voor een ander. De focus ligt op wat we wel willen.
Hoe onwennig het in het begin was, hoe natuurluck het nu voor mij is. Zo leerde ik over waterfilters, m’n eigen groenten verbouwen, vuur te maken, te preppen, juridische zaken, autonoom zijn.
Maar ook hoe ik zelf dingen kan organiseren zoals een lezing of een beurs. We helpen elkaar met klusjes in huis, wel of niet beleggen. Cash of een eigen munt, ruilen. We hebben festivallen, feesten en we koken voor elkaar.
We hebben zelfs een wekeluckse markt, waar we elkaar treffen. Elkaar een liefdevolle knuffel geven bij een kopje koffie.
Het samen zijn heeft mij geleerd dat ik niet alleen ben en als ik iets wil, dat ik het zelf moet creëeren. Dat ik soeverein en autonoom ben en dat ik zelf uit het systeem kan stappen. Het heeft mij vrijheid gegeven.
Dit is maar een groep met 1400 mensen die hetzelfde willen. Een groep in mijn directe omgeving. Ik weet dat er nog veel grotere groepen zijn die hetzelfde doen. In elke stad zit er wel een.
Ik was nooit zo’n groepsmens, juist door al die verschillende energieën. We hadden in deze groep een doel en dat was de energie die ons samen deed komen. Een energie wat een oer-klank had om juist dit samen te doen.
Van ‘dit-nooit-meer’ naar ‘samen zijn we sterk’. Ik ben van eenling naar samen gegaan. En juist vanuit dat samenZijn ben ik teruggekomen naar mijn ware ik.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Je gaat je steeds meer herinneren, maar het collectief ook. De chaos ligt voor de meeste achter, al zal de grootste chaos nog komen in de wereld. Beetje bij beetje om hen die niet herinneren de keuze te geven. De chaos zal jou niet bereiken. Wees in vertrouwen. De uitkomst staat al vast, er kan niets aan veranderd worden.
Je zal komende tijd heel veel gaan zien van wie jij werkeluck bent. Dit zijn jouw keuzes geweest en het is goed. Je bent er bijna.
In lack’ech ©️Gina
Please share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: code makers
Soms kan ik wel eens vol verwondering, met een vleugje gezonde jaloezie kijken naar mijn … tja, hoe noem ik hen eigenluck?
Collegae? Mede wezens met eenzelfde taak? Ik bedoel de anderen overal in deze wereld die zich ook de codes kunnen herINNeren. Sommige noemen het doorkrijgen. Maar we hadden ze al en waren het alleen vergeten.
Terug naar de verwondering, bewondering naar hun werk. De meeste doen het digitaal op de computer of weet ik veel met wat voor programma zij werken. Maar ik vind het prachtig.
Strakke lijnen, diepte, kleur, mooie ‘woorden’ en ‘tekst’. Sinds kort kan ik ook de codes van de anderen ‘lezen’. Aanvoelen is misschien een beter woord. Een nieuw fenomeen voor mij dat ik de codes kan lezen van anderen.
Maar wat zijn ze stuk voor stuk mooi en zo bijzonder dat wij dit mogen doen. En dan kijk ik als ik net een code heb uitgetekend wat voor gekke krabbels er weer staan. Krabbels die ik heb uitgetekend tot een code.
Ik heb al eens uitgelegd dat als je zelf tekent, de code tekeningen dan opeens heel vreemd zijn. Mijn codes teken ik met de hand met m’n bronzen pen in één keer.
Geen mooie software, geen schaduw, geen kleur. Soms komt er een lichtcode taal tekening uit zoals laatst. Maar geen digitaal hoogstandje.
Terwijl ik weer verwonderd naar een code van een mede wezen aan het staren was, net nadat ik de mijne had uitgetekend, bladerde ik even terug in m’n code boek. Het boek waar ik de codes in uitteken.
Ik was verbaasd en verwonderd over mijn eigen codes. Wauw, wat zijn ze prachtig. En dat met de hand, zonder snufjes.
Uiteraard gaat het bij elke code, van wie dan ook, waar ze voor bedoeld zijn: kracht, ontwaken, healing, herINNering en meer. Voor mij werkt dat anders, ik draag ze mee.
Maar dit keer zag ik de codes op een ander niveau en dat was best wel eens leuk om te ervaren. Dank je wel herINNering.
Wat zijn we toch allemaal mooie wezens, iedereen, ook jij!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
600
Side note:
De tekst is soms wat ‘knullig’, maar ik type altijd direct bij wat ik doorkrijg. Er wordt nooit ‘gepraat’ in het verleden, maar altijd in het nu.
En onthoud aub lieve wezens dat voor ons tijd anders is. Wij leven met een klok en tijd is relatief.
In lack’ech ©️Gina
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
