Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
رفتن به کانال در Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
نمایش بیشتر600
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-1130 روز
آرشیو پست ها
600
De tijd wordt buigzamer, de tijd is gekomen.
Er zijn vele tijden opgelost en we laten los. Er zal nog een grote verschuiving komen en deze zal in massa zijn. De vrouwelucke energie wordt voelbaarder en zichtbaar.
Je zal je steeds buigzamer voelen. Je bent steeds meer de energie die je was.
©Gina ➰ @Ginas_codes ➰
co-art @tanteLien
600
Gina’s mijmering: update
Ik word stiller en stiller tijdens m’n nieuwe update. Mijn updates gaan gepaard met gigantische hoofdpijnen. Het remt mij om even niet mee te doen aan het leven.
Ik leer zoveel, althans ik ontleer zoveel. De sluier wordt op een harde manier kapot gescheurd en dat is pijnluck. Ik kan mij nu dagelucks meer her inn eren.
Mijn ogen zien zoveel. Kleuren zijn intenser. De hele dag door zie ik geometrie. Ik zie energieën. Ik zie wezens, maar niet van hier. Gebouwen verdwijnen, maar zijn er toch weer wel. Maar dit alles zie ik ook met mijn ogen dicht.
Het begint dat mijn ogen wazig zien, alsof je een leesbril wilt opzetten om de letters duidelucker te willen zien. Net als bij mijn oren. De continue aanwezigheid van een hoge piep, fluit, wat dan ook.
Maar ik hoor alles. Ik hoor mensen van 3 huizen verder praten door het beton. Ik hoor de vogels zo hard zingen dat ik m’n oren wil stoppen. Al die geluiden en nog meer dan daarvoor. Ik versta wat de vogels communiceren naar elkaar. Ik versta de blaffende honden op straat.
Ik was al gewaarschuwd door mijn mentoren dat ik op de 20% zit. Maar als je het nog bewuster gaat meemaken, doet het pijn. Maar je weet dat het een pijn is voor the good cause. Ik zal worden wie ik was.
Ik vecht er niet tegen. Ik weet dat ik moet rusten. M’n hersenen knallen mijn kop uit en Aards leven en socialiseren zit er nu even niet in. En toch doe ik mijn best.
Als we van origine op 100% zitten, ik nu op 20% en geboren met 3%, dan moet ik dat toch kunnen? Nee, ik mag even stil staan.
Het is geen gevecht meer tussen goed en kwaad. Geen dualiteit meer tussen licht en donker. Het mannelucke en het vrouwelucke zijn al aan het samen smelten. Het is nu de polariteit in mij.
Ik ben de pion op het schaakbord van lichte en donkere vlakken. Hoe snel kom ik aan de overkant? Dat is aan mij. Kies ik de juiste zetten of laat ik mij verslaan?
Ik heb al gewonnen. Net als ieder ander wezen - we hebben al gewonnen. Maar hoe we het spel uit spelen is aan ieder van ons.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmeringen: redenenen
Ik moest dansen om mijn lichaam te begrijpen. Het was een conversatie tussen mijn lichaam en ziel.
Ik moest ziek zijn om mijn lichaam te begrijpen. Het was een conversatie tussen mijn lichtfabriek en mijn ziel.
Ik moest door alle nare dingen heen, fysiek en mentaal. Het was de conversatie tussen mijn aardse en mijn spirituele IK, zodat ik de balans kon vinden.
Ik moest door de trauma’s heen, om mijn ego te kalmeren. Het was de conversatie tussen wie ik werkeluck ben en wat ik hier kom doen.
Ik moest door alles heen, zowel door het donker als door het licht. Mijn schaduwkant en mijn licht, om één te worden met al mijn delen zodat ik verlicht mag zijn.
Nu ik bijna heel ben, mag ik genieten en spelen. Ik mag alles wat ik werkeluck weet inzetten om te spelen. Speel jij mee?
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmering: druk
Over een intuïtieve art-tekening doe ik 2 tot 4 uur. Tekenen doe ik met passie en liefde en altijd vanuit zuivere intentie.
De codes krijg ik de hele dag door, maar ik geef er pas aan toe wanneer ik het wil. En soms zet ik even het bordje ‘closed’ op de deur.
Dat is mij aangeleerd, want anders liep m’n hoofd over. En aangezien ik ook functioneer in de fysieke wereld, kan ik niet steeds met m’n hoofd in de wolken blijven lopen.
Maar die Utopie zal er snel genoeg komen.
Sinds ik dit kanaal ben begonnen en ik mega dankbaar ben dat de codes nu vele mensen bereiken, voel ik wel een druk. Ik wil zo graag geven …
Ik voel niet de druk door de ontvangers, maar door mezelf. Beetje gek natuurluck en weer een programmaatje weg te werken.
Voor mij is het onmogeluck om de codes door te krijgen en direct daarom heen m’n art- tekeningen te tekenen.
Dus wat doe ik tegenwoordig? Ik teken eerst. En als de code komt, staat de art-tekening al klaar.
En dit samenspel heeft tot gevolg dat de codes bij de juiste intuïtieve art komen. De codes komen duidelucker door in een menselucke woorden.
De codes komen snel en het zijn er veel. Mijn teken-hand daarin tegen niet. Maar de intuïtieve art is geduldig en de codes zijn al zo lang bewaard en ik krijg nu de kans op dat programmaatje te deprogrammeren.
Wat is bewust[1]zijn toch mooi.
©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmering: code
Je bent niet alleen met opzet geboren, je bent ook met een doel geboren. Je gevoel dat je in een bepaalde richting wordt getrokken is het ontwaken van een aspect van je ziel.
Je wordt aangetrokken tot een weg die niet alleen jou zal verlichten, maar die je ook zal helpen jouw hoekje van de wereld te verlichten.
Informatie - en inspiratie - die de laatste tijd op je pad komt is geen nieuwe informatie, maar zijn her-inn-eringen. Er zijn medestanders daarbuiten in het universum die golven van energie sturen om ons op dit moment te leiden.
Code:
De opruiming vindt plaats. Fysiek en mentaal en in elke tijdlijn. Maar ook in de parallelle Aarde. We facetteren alle delen. De randstralen zijn doorgelaten en de diafragma zorgt voor de verschuiving. Van kiezelsteen tot briljant geslepen zijn wij wie we altijd al waren - diamanten.
Het is tijd om ons klaar te maken. Je hoeft niets te leren, je weet het al. Wees in liefde en blijf bij jezelf.
©Gina ➰ @Ginas_codes600
De opruiming vindt plaats. Fysiek en mentaal en in elke tijdlijn. Maar ook in de parallelle Aarde. We facetteren alle delen. De randstralen zijn doorgelaten en de diafragma zorgt voor de verschuiving. Van kiezelsteen tot briljant geslepen zijn wij wie we altijd al waren - diamanten.
Het is tijd om ons klaar te maken. Je hoeft niets te leren, je weet het al. Wees in liefde en blijf bij jezelf.
©Gina ➰ @Ginas_codes
600
Gina’s mijmering: jouw tijd
We veranderen niet totdat we er klaar voor zijn. Soms is de aanleiding een moeilijke situatie die ons dwingt om onder ogen te zien wat niet werkt en dat we iets anders moeten proberen.
Soms worden de pijn binnen in ons en de onvervulde verlangens zo luid en volhardend dat we deze niet langer kunnen negeren. Maar ergens klaar voor zijn komt niet van buitenaf.
Daar moet je de tijd voor nemen, en je kunt het niet afdwingen. Je bent er klaar voor als je er klaar voor bent. Iets verandert vanbinnen en dan besluit je: tot nu toe deed ik telkens dat, maar nu ga ik het anders aanpakken.
Verandering draait om het doorbreken van gewoontes en patronen waar je niet langer iets aan hebt. Als je op een zinvolle wijze je leven wilt veranderen, laat je niet simpelweg een gewoonte of overtuiging die niet langer werkt achter je.
Je vervangt die gewoonte of overtuiging door een betere. Je slaat een nieuwe richting in. De richting naar de nieuwe wereld.
In lack’ech ©Gina ➰@Ginas_codes600
De komende weken en maanden gaan er vele ‘mensen’ nog meer ontwaakt worden. Zij zullen zich werkeluck gaan her-inn-eren waarom zij hier zijn. Omdat moeder Aarde al weeën heeft en in haar laatste fase zit, zullen de ontwaakte met hun verhoogde frequenties voor een vibratie zorgen die het leven op Aarde op z’n kop zetten.
Dit fenomeen zal voelbaar zijn. Voor het duister, voor de niet ontwaakten en voor hen die net ontwaakt zijn. Het zal effect hebben op al het leven op Aarde. Zij die verder zijn in het ontwakingsproces weten en zullen beschermen met veel hulp van buitenaf. Deze komende periode wordt heftig en de verschuiving niet alleen voelbaar, maar ook zichtbaar. Heb vertrouwen in Bron, heb vertrouwen in jezelf.
©Gina ➰ @Ginas_codes
600
Gina’s mijmering: man
Hé jij!
Ja jij, jij doet er toe. Zeker omdat jij een man bent. Jij hoeft niet altijd stoer te zijn om nog steeds manneluck te blijven.
Vergeet niet dat het een programmering is door een groepje gekkies.
Het stigma wat om mannen heen hangt is net zo heftig als de onderdrukking van vrouwen.
Mannen moeten! Vanaf het moment dat zij geboren worden is er direct het woord ‘moeten’ op geprogrammeerd.
Zij moeten stoer zijn en geen mietjes worden. Zij moeten goed in sport zijn, welke dan ook. Zij moeten vooral niet huilen, want zwakte past niet.
Zij moeten lief voor hun moeder zijn, want papa kan dat niet ofzo?
Zij moeten maten hebben, om stoer mee te praten en spierballen te verge-lijken.
Zij moeten een mooie vrouw vinden en een gezin stichten. Zij moeten voor het gezin kunnen zorgen. Zij moeten een grote auto hebben en een fantastische baan met potentie. En ook moeten ze kunnen klussen. Ze moeten presteren.
En waarom? Wij vrouwen zeiken hen nog af ook. Het is nooit genoeg. Van buitenaf niet en in huis niet. Als vrouw zou ik niet in de schoenen willen staan van een man.
Als zij zacht zijn, lief doen, huilen, een down moment hebben, diepe gesprekken voeren, arbeidsconflicten, mannenspeelgoed, peno-pauze en ga zo maar door. We zeiken hen af. Wij nemen de manneluckheid van hen af!
Zij die ons compleet maken. Zij die uit liefde voor ons willen zorgen. Zij die ons kinderen gaven. Zij die ons laten zijn wie wij willen zijn.
Wees man, wees wie jij bent. Een puur en prachtig wezen. Laat je niets wijs maken. Jij bent goed zoals jij bent. Jij bent zoals ik en ik zoals jij. En toch verschillend van elkaar waardoor we elkaar compleet maken.
Dank je wel lieve man.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmering: ssssst!
Het is zo’n hardnekkig programma; jezelf moeten verantwoorden oftewel verdedigen. Maar voor wie?
We doen het altijd voor onszelf. We zijn angstig voor wat de ander misschien kan denken. Maar is dat niet aan de ander?
De stilte in jou mag er zijn. Dat zal je juist maken wie je bent. Je zal jezelf gaan horen. En juist die stilte is oorverdovend. Chaos voor de ander.
Een van de risico's van stil zijn is dat andere mensen je stilte kunnen vullen met hun eigen interpretatie: ‘Je verveelt je. Je bent depressief. Je bent verlegen. Je bent verwaand. Je bent veroordelend’.
Als anderen ons niet kunnen lezen, schrijven ze hun eigen verhaal - niet altijd een verhaal dat klopt met wie we zijn.
Maar dat is het programma van de ander. Laat het ook bij de ander. Jij hebt je eigen programma’s te deprogrammeren. Wees stil en hoor je echte Ik ben.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmering: lichtvoertuig
Je hebt het nodig hier op Aarde, jouw lichtvoertuig.
Je lichaam is als een magische tuin: ze groeit en verandert je hele leven lang. Ze is altijd vol kleur en vol leven.
Ze is uniek, en anders dan welk lichaam op aarde ook. Je ontdekt steeds weer andere stukjes en leert steeds beter wat goed is voor jouw lichaam.
Als je een tuin goed verzorgd, raakt hij niet overwoekerd door onkruid en kun je de mooiste bloemen laten opbloeien. Zo werkt het ook in jouw lichaam.
Wanneer je haar voedt met wat goed is voor haar, wanneer je haar rust geeft als ze dat nodig heeft, wanneer je haar met liefdevolle aandacht verzorgt, dan bloeit jouw lichaam op.
Elke tuin zit vol plantjes, tere bloemetjes en kleine diertjes. Wanneer je in een tuin loopt, ben je daar voorzichtig en zorgzaam mee. Jouw lichaam verdient dat net zo goed.
Behandel het altijd met zachte zorg. En laat anderen jouw lichaam ook met tederheid, respect en zorg behandelen.
Jij bent zelf de baas over jouw lichaam, altijd. Jouw lichaam is jouw waardevolle lichtvoertuig.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmering: [flashback van 31 december 2021]
Ik weet nog goed dat ik vorig jaar op de dag af dacht dat de mensen in mijn virtuele wereld die toen nog Facebook heette, geen idee hadden toen ze aangaven dat 2021 nooit slechter kon worden dan 2020. ‘Op naar 2021, op naar de vrijheid’. Zij bleven in ‘gevangenschap’.
En ik ging voor vrijheid! Ik denk dat 2021 mijn beste jaar op aarde was, omdat ik alles heel bewust heb gedaan. Ik heb mijn vrijheid terug genomen. Ik ben mij gaan her-in-neren wie ik ben. Ik heb mijn fysieke tempel geëerd.
Maar het mooiste van dit jaar vond ik de reis. De reis naar binnen. En als een torus weer naar buiten. Ik heb dingen geleerd dit jaar waar je bijna 7 masters voor zou ontvangen. M’n hoofd explodeerde bijna van alle geleerde materie naast alle ascentie pijnen. En het aller mooiste … dit jaar hoefde ik het voor het eerst in m’n leven het niet alleen te doen. Ik deed het samen.
Samen met de allerliefsten. M’n studie genoten waar ik zo ontzettend veel van heb geleerd op elk niveau en waar ik zoveel van hou. Van m’n teruggevonden tweelingziel die mij laat zweven en mij weer terug naar beneden trekt en mij laat zijn. En mijn soul family … stuk voor stuk pracht exemplaren, er zijn geen woorden meer nodig. Het is er gewoon.
Mijn gaven werden versterkt, vergroot en aangevuld en elke dag her-in-ner ik mij meer. Niet door wat ik leer, maar juist met wat ik af-leer. De uitdagingen om mij heen, in mijn privé leven maken mij sterker, maar ook bewust van de ‘andere’ kant. Ik voel steeds meer balans en minder weerstand.
De wereld buiten de mijne verhard. Verhard met regels. Fysiek en mentaal geweld door de psychologische oorlogsvoering. Maar het doet mij niets. Ik ken geen angst, want ik heb een eindeloos vertrouwen op al wat is. En de mensen om mij heen helpen mee de nieuwe wereld te realiseren - te manifesteren.
Ik ben vrij. Ik ben vrij. Ik heb mega veel zin in het nieuwe jaar 2022 (engelen getal 222). Ik ga samen met de mooiste mensen, met de mooiste wezens, met de mooiste energiën de wereld zo mooi inkleuren dat mijn beste dag van dit jaar mijn slechtste dag in het nieuwe jaar wordt. En weet je … dat wens ik jou ook toe.
Ik wens jou alles wat ik mezelf ook wens en meer. Geniet van jezelf en geniet van de reis.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
