Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
رفتن به کانال در Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
نمایش بیشتر600
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
-1130 روز
آرشیو پست ها
600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’s mijmering:Het papier en het potlood
De symboliek van het witte papier gaat nog het diepst. Net als ‘liniaal’ in de eigenlucke betekenis van het woord een tekeninstrument is dat geen maatindeling heeft, zo heeft wit papier geen lijnen of hokjes. De overgrond bezit geen vorm.
Hij omvat en verbindt alles, hij bezit alle mogeluckheden waarvan het papier een weerspiegeling moet zijn. Als we voor een wit vel papier zitten, liggen alle mogeluckheden voor ons open.
Wat we ook tekenen, het papier vormt de basis voor alles. We zijn op dat ogenblik de schepper en halen uit de oergrond een nieuwe wereld tevoorschijn. We kunnen aan de oergrond de meest uiteenlopende verhalen ontlokken, ze aanschouwen en ons laten meeslepen.
De werkelucke, ware verhalen brengen ons echter veel dieper, ze leiden ons naar onszelf terug. Het is niet alleen het lichaam dat hier zit te tekenen, het is vooral het bewustzijn dat dit lichaam stuurt en bij bewust tekenen als het ware in de spiegel kijkt.
Het bewustzijn schept, kijkt toe bij het scheppen en ervaart direct het geschapene. Hoe verstrikt we ook zijn in onze eigen persoonlucke wereld, een vonk van het oerbewustzijn waaruit alles is ontstaan gloeit nog altijd in ons.
Wanneer we tekenen ontmoeten we onze eigen bron.
Net als bij ont-moetingen met oude vrienden sluimert de kennis van de gezamenlucke tijd nog altijd in ons, hij hoeft alleen maar weer ‘wakker’ te worden gemaakt.
Tijdens de ont-moeting en uitwisseling keert de herINnering terug! Want wij waren er evengoed bij toen we het universum schiepen.
Als we de juiste sleuteltekeningen maken, verbinden ze ons weer met de her-inn-ering aan het begin van het universum. De oude geschiedenis komt weer tot leven en we kunnen contact leggen met het begin.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’s mijmering: regels
Sinds 2020 zijn er velen die ontwaakt werden door de plandemie. Sommige gingen verder met hun onderzoek, veel verder en sommige bleven hangen.
Hangen in het systeem, door met boosheid, ergenis en meer te blijven bungelen. Deze groep blijft schoppen tegen regels en wetten.
Nou ben ik het zeker eens dat wij belacheLIJK veel wetten en regels hebben. Aan drie wetten op Aarde heb je al voldoende:
⁃ niet stelen
⁃ niet dwingen
⁃ niet doden
Daar valt alles onder, als je het goed bekijkt.
Maar mensen geheel zonder regels te laten bestaan is alsof je kleuters hun eigen dag laat invullen. Of dat je een dozijn puppies zonder moeder hun gang laat gaan.
Als we naar de natuur kijken is daar ook een bepaalde natuurlucke hiërarchie. Alsof het zo bedacht is en zowel flora als fauna houden zich eraan. Het gaat als vanzelf en toch is het ooit gecreëerd.
Mensen die al honderden jaren geprogrammeerd rondlopen zijn de natuurlucke balans kwijt en kan je niet in één keer ‘los’ gooien. Als dat wel zou kunnen, had het plan ook niet opgezet te hoeven worden om ons één voor één in ons eigen tempo te laten ontwaken.
(Plan? Yep, onder-zoek maar verder dan alleen de hoax van 2020)
In de natuur is er duideluckheid. Als de mens opeens stuurloos gaat handelen, heb je of hetzelfde groepje dat altijd iets doet, een groepje die daar wat vindt en voor de rest niets doen, een groepje werkers, een groepje wat profiteert, enz enz.
Zolang er nog geen eenduidigheid is, geen eenheid, zolang de mens niet in staat is om zichzelf te her-kennen en zijn/haar krachten te gebruiken, is een leven zonder regels pure chaos.
Er wordt sinds 2020 altijd maar gedacht dat we nooit meer met regels te maken willen hebben. En dat wordt de vrije wil er ook weer bijgehaald. Maar als we ff heel eerluck zijn tegen onszelf, leven we nog steeds met regels.
Je veegt je schoenen voordat je naar binnen gaat, je trekt de wc door, je legt niet je voeten op iemands tafel als je op visite bent en nog meer van dit soort ‘regeltjes’. En dan hebben we het nog niet eens over de opvoeding van onze kinderen.
Het weer-woord of verdediging van de nog schoppende ontwaakten die wars van regels zijn, voelen zich waarschijnlijk nog te onveilig om in een natuurlucke setting een balans te vinden.
En dat is helemaal oké. Ieder zijn/haar tijd en tempo. Maar kom aub niet aan dat regels en wetten niets meer met de nieuwe tijd te maken hebben. Want als je weet dat Aarde de plek is van de vrije wil, hoe is het daar buiten dan wel niet?!
De natuur vormt al eonen haar eigen hiërarchie. De mensheid begint net te ontleren. De opbouw moet nog starten. Totdat we geheel onszelf zijn, zullen we het nog even moeten doen met wat simpele regeltjes die dienen als houvast.
En je zal zien, dat het sneller komt dan je denken kan.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please
600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: fases
Ik vind de fases zo mooi! Ja, ook de jaargetijden, maar ik heb het nu over de fases van de ascensie.
Hoe alles verloopt via het geniale plan om ons op ons eigen tempo te laten ontwaken.
Als ik naar mijn eigen ontwikkeling kijk, dan ga ik lekker. Soms loop ik de spiraal netjes stap voor stap naar beneden en dan maak ik opeens weer een quantum sprong.
Ook loop ik nog wel eens een stukje terug, want dat wil ik toch het naadje van de kous weten en mij er bewust van zijn. Maar mijn consciousness/BewustZijn, weet wat ik moet doen en meestal was het teruglopen niet nodig.
Zolang ik mij herINNer, van kleins af aan, ben ik anders en gebruikte onbewust mijn gaves. Nu ik mijn gaves bewust inzet, is het een groot feest.
Ik zie, voel en ervaar dat er nu steeds meer mensen om mee heen beginnen te ontwaken. En wat willen zij? Delen, projecteren, overtuigen …
Daardoor worden er weer andere delen in mij getriggerd: geduld, ego en liefde.
Zo ervaar ik dat ik op sommige vlakken nog wat dieper in de laag mag, omdat ik deze laag dan nog niet geheel meester ben.
Als mensen in hun enthousiasme mij gaan vertellen dat het nu echt gaat gebeuren, spelen er oude programma’s in mij af. Ik voel mij getest. En steeds vaker haal ik de test.
Ik sus mijn ego. Ik koester mijn geduld en met de mantel der liefde wikkel ik mezelf in. Net zolang tot al die programma’s hun plek weer weten.
Maar het is niet makkeluck, ik moet er echt wat voor doen. Dat zijn de fases. De fases die ik ook anderen zie doorlopen. Soms wil je ze meetrekken om op jouw frequentie te zitten.
Maar na al die jaren weet ik dat dat niet kan. De vrije wil speelt daar ook een grote rol in, maar ook de persoonlucke ontwikkeling. Wat we de laatste jaren met quantum sprongen geleerd of ontleerd hebben, zullen de komende maanden getest worden.
En dat is oké. Ik ga ervoor. Jij toch ook?!
We kunnen dit en doen het al. We zijn meester, meester over ons Aardse IK.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: weglopen en doorgaan
Ik ben voor het eerst in m’n leven tijdens een lezing in de pauze weggelopen. Daarvoor ergerde ik mij al groen en geel aan de spreker.
Dat is ook niets voor mij. Maar ik had A niets nieuws te leren en vind het dan zonde van mijn energie. En B de manifestatie die werd neergezet haalde mijn frequentie naar beneden. En dan heb ik een keuze en heb ik de keuze genomen die goed voor mij was.
De fase of tijdlijn of laag waar de spreker zich nu nog steeds in bevindt ben ik gepasseerd. De fases/tijdlijnen/lagen zijn nodig om jezelf te ont-wikkelen. Jezelf te pellen als een ui.
Zo is ook het hele spel opgebouwd. Maar ik heb er al vaker over gemijmerd - het is én blijft het schaakbord. Politiek, spelletjes, white hats, deepstate, het is allemaal één pot nat.
Als je van het schaakspel wegloopt, stop je niet je kop ik het zand, maar juist met die bewustwording, weet je dat het maar om 1 ding draait en dat ben jezelf.
Het draait om jouw universum met jou als God. Je bent hier gekomen om te ervaren, maar je hoeft NIETS te leren. Je hoeft je alleen maar te herINNeren, want alles zit al in ons. En als jij je eenmaal weer her-INN-eert, dan kan je gaan spelen.
En dat is wat ik nu precies doe, spelen!
Het leven is zo mooi. En als je weet dat er een spel aan de andere kant gespeeld wordt, dan kan je je daar niet meer druk om maken.
Ben ik dan geheel wakker? Nee, ik ontwaak dagelucks. Wakker is voor de doden. Elke dag herINNeer ik mij meer. Ik observeer en laat het absorberen aan anderen over.
De lezing was een groot staaltje manifestatie waar ik letterluck misseLIJK van werd. Angst- en bangmakerij wat niets met onze spirituele reis te maken had, maar alles met trauma en ego.
Met de beste bedoelingen probeerde ik tevergeefs er een positieve draai aan te geven en public, maar ik had beter moeten weten. Want de beste spreker zat nog op het andere level. En dat level herken ik van waar ik ooit zat. En het is oké.
Onder-zoek zelf lieve mensen. Er is geen redder. We moeten het echt zelf doen. Zelf! Op weg naar onze consciousness, onze echte ik, de IK BEN.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: genezing
Laten we beginnen aan onze genezingsreis, velen van ons vinden onszelf op zoek naar een dieper begrip van onze fysieke, emotionele en spirituele welzijn.
We hebben nogal wat voor onze kiezen gehad en met name de laatste jaren. Het is nu tijd om aan ons zelf te denken.
Het pad naar genezing is echter niet altijd eenvoudig.
Welk pad je ook kiest, het is belangrijk om te onthouden dat genezing een reis is, en dat de sleutel tot succes is om open te staan voor nieuwe ervaringen, en bereid te zijn om verschillende genezingsmethoden en -technieken te verkennen.
Met de begeleiding van de nieuwe manieren hoe om te gaan met jouw gezondheid op een holistische manier, kun je leren om je innerlucke kracht aan te boren en een groter gevoel van rust en evenwicht te bereiken.
Ik ben al bezig. Wat doe jij om weer heel te worden?
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ieder van ons heeft kennis ingebouwd over hoe een kwantumsprong te maken naar de werkeluckheid die we willen ervaren. Deze waarheid is duizenden jaren voor ons verborgen geweest.
We zitten midden in het grootste ontwaken van de mensheid voor haar kracht en haar potentieel om te creëren.
Sta niet toe dat de matrix je dromen opslokt met verantwoordelijkheden, gehechtheden en egoïstische overtuigingen.
Droom de droom, en leef de droom.
©️ Ꮆ丨几卂
600
Ieder van ons heeft kennis ingebouwd over hoe een kwantumsprong te maken naar de werkeluckheid die we willen ervaren. Deze waarheid is duizenden jaren voor ons verborgen geweest.
We zitten midden in het grootste ontwaken van de mensheid voor haar kracht en haar potentieel om te creëren.
Sta niet toe dat de matrix je dromen opslokt met verantwoordelijkheden, gehechtheden en egoïstische overtuigingen.
Droom de droom, en leef de droom.
©️ Ꮆ丨几卂
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: verliefd
Ik ben verliefd. Verliefd op de reis die ik heb afgelegd. Verliefd op alle ervaringen. Verliefd op alle ont-wikkelingen.
De stappen die ik heb gemaakt voelen als roze wolkjes onder mijn voeten. Ik dans het hele universum door met een glimlach van oor tot oor.
Ik spreid mijn geheelde vleugels. Vleugels die opgebonden hebben gezeten, geknakt zijn geweest en zelfs gebroken waren. Mijn vleugels zijn groot en sterk en terwijl ik de wind langs mijn gezicht voel, weet ik wie IK BEN.
Wat een reis was dit en wat voelt het goed. Ik ben verliefd geworden op deze wereld en haar inwoners. Maar vooral verliefd op mezelf.
En terwijl ik iedereen zie groeien en zie ont-wikkelen tot wie zij werkeluck ZIJN, voel ik alleen maar meer liefde. En word ik verliefder en verliefder. Als zij voor zichzelf zorgen, zorgen zij ook voor mij.
Ik geef liefde en ontvang liefde. Neem jij ook liefde, zodat jij ook kan ontvangen?
Want IK ben die andere JIJ. Ik zorg voor mezelf, maar ook voor jou. Zorg jij voor jezelf voor mij?
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: nieuwe stap
Ik bevind mij nu in een bepaalde situatie die niet hoort bij het idealistische romantische (geprogrammeerde) plaatje van de maatschappij en de reacties vanuit mijn omgeving zijn lief bedoeld, maar zit zo vol met programmering.
Mijn omgeving bestaat uit mensen die naar de nieuwe wereld toe werken zolang zij haar niet fysiek ervaren. Die weten van de hoed en de rand. Velen hebben van alles onderzocht, maar niet allen zijn er al.
Mijn man en ik zijn uit elkaar en ik zal een prachtig appartement verlaten en op zoek gaan naar een eigen appartement.
Maar als je dat verteld aan je omgeving, zelfs in die van mij, dan komen er allerlei emoties vrij van anderen die zij projecteren op jou.
Hou aub je projecties en emoties bij je. Ze zijn van jou. Mensen beseffen nog steeds niet de kracht van het woord en hun eigen krachten.
Wij bestaan 70 tot 80% uit water. We leven op een mega grote magneet. Alles wat gezegd en gedacht wordt, heeft invloed op dat water. Frequentie, vibratie en manifestatie.
Omdat ik vrij snel doorheb dat mensen met hun goede, maar onwetende bedoelingen mij een hart onder de riem willen steken, probeer ik hen voor te zijn. M’n shield op en duideluckheid.
Geen programmatie meer voor mij. Ik laat hen direct weten dat ik de afgelopen jaren snoei hard aan mezelf heb gewerkt en dat ik mijn emoties onder controle heb. Ik ben ze meester. Net als dat ik meer dan vaak over mijn ego ben.
Ik heb de berusting. Ik ben nu de waarnemer - ik observeer en ik vertrouw op wat ik manifesteer.
Het woord sterkte geeft bijvoorbeeld aan dat de situatie zwaar is of moet zijn. Het woord succes geeft bijvoorbeeld aan dat er met moeite gemanifesteerd kan worden.
De woorden veel geluk, veel liefde, veel wijsheid, houden de frequentie hoog. Of als mensen zeggen dat ze mee manifesteren met wat ik wil, is toch geweldig.
Ik heb zo ontzettend zin in de nieuwe stap in mijn leven en dit keer in de nieuwe wereld met mijn steeds meer ware IK. Een nieuwe stap. Ik zet ‘m!
Maar niet met mensen die graag blijven dwalen in drama of in de ‘drama’ van een ander. Niet dat mijn stap drama of dramatisch is, maar velen ervaren het wel zo. Groei en kom tot bloei.
Liefde voor jezelf is het waar het werkeluck om draait met alle ervaringen erom heen. Ik hou van mij, hou jij ook van jou?
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: end game
Op het moment verschijnen er verschillende dingen op mijn pad die ik het onderzoeken waard vind.
Het mooie is is dat ze allemaal met elkaar te maken hebben. Het een gaat om het spel wat wij hier spelen, noem het de spelregels.
Het andere laat de gebruiksaanwijzing zien van de speler die we zijn hier op Aarde. De aansluiting daarop vind ik in een clausule die sleutels geeft tot een soort escape room met meerdere portalen, waardoor we het spel op verschillende levels kunnen spelen.
En de laatste vind ik zelf het lastigs. Als je eenmaal van deze Matrix bevrijd ben en de levels hebt doorlopen - dan de andere realms.
Nu ik dit zo type, is het spel zo overduideluck, alleen lukt het mij nog niet om voorbij dat laatste level te komen. En misschien is dat ook nou net niet de bedoeling.
Door het spelen kom je vanzelf bij dat laatste level. Het gaat niet om het spel. Het gaat om jouw ervaringen door het spel. Hoe reageer jij in het spel en door het spel?
We zijn bij het laatste level aangekomen. Dat maakt het spannend, want je weet niet wat er komen gaat. Maar ergens maakt het ook wat los, omdat niets bij het oude blijft.
Ik heb er altijd vertrouwen in gehad. Net als vertrouwen in de goede afloop. Het is tijd. Als je dacht dat deze maand hard ging, wacht dan maart maar af. Want maart wordt heftig en intens.
Met de know-how van de gebruiksaanwijzing, het ontwerp in m’n achterzak en met alle opgebouwde zelfkennis ga ik er met een volle bak liefde tegen aan.
Dit is de tijd waar ik voor gekomen ben, net als jij. We zijn er klaar voor!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’s mijmering: UFO’s met een dubbele agenda
De laatste jaren is er vooral duideluckheid gekomen dat er met twee agenda’s wordt gewerkt buiten onze machten.
De een is tegenwoordig alom bekend en pure bangmakerij. Het is alleen zo jammer dat vele die net-ontwaakt zijn er nog zo op in gaan. En wat bedoel ik met net-ontwaakte? Zij die niet verder gaan dan de hoax uit 2020.
En dan heb je nog die andere agenda. Het zogenaamde bevrijdingsprotocol die ons zou moeten verlossen van deze gehele misère op Aarde. Ook dat gaat ‘m niet worden.
Want beide agenda’s is het schaakspel. Met aan de ene kant de zwarte stukken en aan de andere kant de witte stukken. Welke kant je ook kiest, je blijft een speler.
Ik ben er alweer een tijdje van weggelopen. Ik observeer soms, maar meestal ben ik zelf lekker aan het spelen.
Maar de laatste weken is het schaakspel weer in de picture. Er wordt expres chaos gecreëerd zodat meer mensen de keuze vrijheid nemen.
We wisten dat ze u.f.o.’s zouden inzetten. En als ik naar de reacties kijk in m’n niet ontwaakte inner-circle, dan moet het nog vele malen gekker gaan worden. Zo makkeluck zijn ze nameluck niet wakker te krijgen.
Wees zelf ook niet ongerust lief mens. Onder-zoek bijvoorbeeld eens op project Bluebeam. Als je het weet en herkent, dan weet je dat je er ook geen angst voor hoeft te hebben.
Het wordt een grote illusie-show. En voor ons die al door vele lagen zijn gegaan van ontwaken, wordt het lastig. Wij moeten nameluck het aanschouwen. Alles wat we al weten wordt nu één voor één uitgerold.
Mensen die jou opeens gaan vertellen hoe het eigenluck zit. Je zal het gevoel krijgen dat je in een loop zit en dat alles keer op keer en nog eens voorbij komt.
Maar jij bent gehard. Je hebt onderzoek gedaan. Jij bent voorbereid en je hebt vooral aan jezelf gewerkt. Je bent er klaar voor. Jij bent niet voor niets nu hier!
Wees gerust en blijf in vertrouwen, in- en dicht bij jezelf. Er kan je niets overkomen. Jij bent de enige redder van jezelf.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
