Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
رفتن به کانال در Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
نمایش بیشتر600
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-1130 روز
آرشیو پست ها
600
Gina’s mijmering: oorlog
Dit is een oorlog tegen het BewustZijn. De krachten die 'waren' willen ons in angst houden en eindeloos hopen dat iemand ons komt redden.
Dit is om ons ervan te weerhouden onze eigen ware kracht te realiseren en te ontsnappen aan de illusie die ze al jaren aan het opzetten zijn.
Als we in de 3D-illusie blijven en hun oorlogen geloven, hun dreigementen om onze vrijheden af te nemen, enzovoort, dan spelen we hun spel mee. En zullen ze je hebben waar ze je willen hebben, want waar je aandacht is, creëert je energie die werkeluckheid.
Als we ons voorstellen dat alles tot nu toe een illusie was, dat het niet echt is, en we beginnen onze verbeelding te gebruiken om een mooie wereld te creëren, zal de wereld ten goede veranderen.
We zijn allemaal krachtige Scheppers, en alleen door onze energie om te buigen naar Liefde, zullen we ons Consciousness herINNeren en het bewust zijn verhogen.
Maar ook het BewustZijn van het collectief.
Degenen die in slaap zijn gevallen en in angst en duisternis hebben geleefd, zullen sneller ontwaken voor de liefdes-energie, in plaats door meer angst. Zij zullen de waarheden ontdekken die hen dienen.
Ben je er klaar voor om je Liefde overal heen te laten stralen? Go for it! Laten we zoveel mogeluck mensen ont-waken door Liefde.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: terugval?
Vandaag ben ik het ff goed beu. Beu om zoveel te weten doordat ik (aan)voel.
Beu dat ik mensen steeds weer zie terugvallen of zie dat mensen maar niet doorzetten. Maar niet willen begrijpen dat wat zij nu ‘door-staan’ allés te maken heeft met de groei van zichzelf.
Ik weet (ook dat weet ik weer, grrr) dat er nu bij mij een programma wordt afgespeeld waarvan ik op de knoppen mag drukken: control-alt-delete.
We zijn wezens die gekozen hebben om in het spel te helpen. We zijn wezens die liefdevol zijn en in onvoorwaardelucke liefde leefde. Maar eenmaal nu hier in het spel zou ik toch soms echt met liefde iemand door elkaar willen schudden. Juist in liefde.
En dan heb ik het niet over mensen te laten ontwaken. Daar begin ik niet meer aan. Zaadjes planters zijn er nu voldoende. Nee, ik heb het over het water geven aan die zaadjes. Het onderhoud.
De mensen waar ik het nu over heb, die weten al zo veel. Die kennen het spel en zijn bijna zover dat ze ook de spelregels kennen. Ze weten dat ze in de illusie leven en toch laten ze zich misleiden.
Maar ik zal mij aan mijn eigen advies moeten houden; dicht bij mezelf blijven. Even afsluiten voor al die negativiteit om mij heen. Want ook ontwaakte mensen kunnen een potje negatief zijn.
Ze blijven maar terugvallen in die oude programma’s. De programma’s die niets meer doen. Ze zijn zo verouderd. Control-Alt-Delete ermee.
Defragmenteer de boel, virus scanner laten blazen, start opnieuw op met de nieuwste upgrades en gooi die prullenbak eens leeg.
Zo! Dat heb ik nu ook even gedaan en ga enorm genieten van mijn nieuwe upgrades. Wat gaat die computer nu weer snel. Want m’n hart én de computer weten nu het verschil. Ik ben m’n hart en niet de computer die ze het denken noemen.
Kop op lieve bijzondere mensen, uit het hoofd, in het hart.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: het begin
Zoals je weet kijk ik nooit tv, maar dit weekeind besloot ik een Matrix marathon te houden. Alle vier de delen, achter elkaar.
Samen met mijn bestie hebben we alle vier gezien. Maar … wij kijken niet op een normale manier zoals de meeste doen. We kijken er niet naar als een film. We kijken ernaar als een documentaire.
Zetten continu de film(s) op pauze om een bepaald deel te analyseren. We zetten de film om in onze wereld. Wat bedoelen ze hiermee? En wat bedoelen ze daarmee?
Nou had ik zelf de eerste 3 delen wel door. Nummer vier keek ik in december en begreep er toen nog niets van. Nu met mijn nieuwe uploads, begrijp ik het vervolg helemaal.
21 jaar heeft het geduurd voordat ik de Matrix door had. En het laatste deel gelukkig in 11 maanden.
Ik vond het altijd erg jammer dat ze de Matrix films zo ingewikkeld maakte voor het grote publiek, maar nu begrijp ik dat het onderdeel is van je eigen proces - je ascentie.
Je kan ze niet eerder begrijpen voordat je zelf alle puzzelstukjes geplaatst hebt. Oftewel voordat je bepaalde programma’s in je eigen systeem verwijderd hebt.
Nu is het aan mij, om wat ik mij her-inn-[e]er, vast te blijven houden. Ervoor zorgen dat ik nu de Matrix waarin in leef, voor blijf. Of is er uit blijven een betere definitie?
Ik begrijp nu waarom Zij zeggen dat The Matrix een documentaire is en geen film-serie. Hoezo weet ik dat? Omdat ik voel. Ik voel het door mijn gehele systeem. Ik voel, dus ik weet.
Ben ik dan klaar?
Zoals mijn bestie al zo mooi aangaf: ‘Nu begint het pas …’
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: patronen
We reageren omdat we geconditioneerd zijn om dat te doen. We zijn geprogrammeerd.
Als we niet beginnen onze conditionering in twijfel te trekken, zullen onze reactionaire gewoontepatronen levenslang met ons meegaan.
Wanneer we ervoor kiezen in onwetendheid te blijven, worden we een wandelende reactie op de omstandigheden in ons leven. We blijven hangen in de simulatie met al onze geconditioneerde programma’s.
We verbeelden ons dat we actie ondernemen, terwijl we in werkeluckheid in een reactiemodus zitten.
Reacties zijn onbewuste gedragspatronen, of ze nu gericht zijn op iemand die ons onder druk zet, iets wat we horen op het nieuws, de onverantwoordelucke bestuurder die sms't in de auto voor ons, en zo door.
Je bereidheid om helder te krijgen waar je staat in het reactie-actie continuüm binnen je levensstructuren is de bevrijdende sleutel.
Als we loskomen van de patronen, dus de afgespeelde programma’s, die niet onze Consciousness, ons hoogste goed dienen, stel je dan eens voor hoe ons leven zal veranderen.
We beginnen te werken vanuit een nog puurder zelf, onze Consciousness.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: datum?
Van allerlei kanten krijg je het door en zelfs in de reguliere socials wordt er over gesproken - het grote ont-waken!
Vele mensen om ons heen zijn aan het ontwaken naast hen die al een stuk verder ontwaakt zijn.
Er staat wat te gebeuren en als jullie mijn codes plus de code ontcijfering meekrijgen, maar niet alleen die van mij, dan weet jij dat er inderdaad snel iets staat te gebeuren.
Aangezien tijd relatief is, kan er geen datum aangeplakt worden. Ik zou dat met Liefde willen doen, maar ik kan het niet, sorry. Wat we wel kunnen, is kijken naar de astrologie.
De sterren standen en de planeten geven vele antwoorden als het om data gaat. Of we nou in een simulatie leven of niet, astrologie zal het ingebouwde programma zijn als een soort van vergrootglas. De zoekfunctie.
Met de juiste ingevingen vind je de antwoorden. Een programma wat dient als een reminder waar je iets kunt vinden. Waarschijnluck hebben we dit zelf ingebouwd als safety net.
Maar ook de kennis van de astroloog kan een obstakel zijn. Bij wie is de kennis opgedaan? Hoe interpreteert de astroloog of kosmoloog de gegeven informatie? Hoe vertaald de verkregen kennis in menselucke behapbare Jip & Janneke woorden?
Het blijft een lastig gegeven om een datum te prikken. Maar dat er wat staat te gebeuren voelen we aan ons water. Onze intuïtie, de stem van onze Consciousness, waarschuwt ons als een malle.
En blijf maar op deze stem vertrouwen. Ga er dit keer echt niet tegen in. Twijfel niet en ga vooral niet in je denken zitten, want dan is de stem direct verdwenen.
Één ding weet ik zeker: alle kinderen vanaf het jaar 2000 gaan mee. Allemaal! En dat er nu ook nog steeds keuzes worden gegeven aan hen die nog niet ontwaakt zijn.
Maar ook keuze is een illusie, want in principe hebben we ooit de keuze al gemaakt. Niet hier, maar daar.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: dood
Blijf jij in de oude wereld, het spel wat jij kent? Of laat je al je veiligheid los en spring je in het diepe?
Als je mijn mijmeringen leest, weet ik al het antwoord. Je bent je al een tijdje aan het klaar maken voor de nieuwe wereld - een nieuw level.
Door alle nieuwe inzichten en het kennen van de spelregels heb jij je opnieuw kunnen verbinden met de Bron – het kwantum universum dat onze kosmische baarmoeder en het fundament van ons leven is.
De Bron bestaat buiten ieder religieus of filosofisch kader en is te allen tijde voor iedereen beschikbaar.
Als we verbonden zijn met de Bron, dan zijn we in contact met onszelf, onze intuïtie, onze dierbaren, de natuur, en de gehele mensheid. Het AL.
Jouw Consciousness/BewustZijn ligt aan de basis van de Kosmos en is bovendien onsterfeluck in de diepere, niet gematerialiseerde sfeer.
Dan wordt het ook niet meer eng om in het diepe te springen. Wij weten AL.
De aanhoudende aanwezigheid van Consciousness, jouw BewustZijn, ook al is het lichaam overleden, laat in wezen zien dat we onsterfeluck zijn - wij blijven bestaan zelfs wanneer ons fysieke bestaan tot een einde is gekomen.
Gaan we dan fysiek dood om naar de nieuwe wereld te gaan? Mijn wedervraag zou zijn: Wat is dan de dood?
We zijn simpelweg vergeten wie WIJ Zijn, wij kunnen niet dood! Wees niet bang, leef. Leef alsof het je laatste dag is, elke dag opnieuw én herINNer!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: Kosmos
Stel je een wereld voor waarin alles met elkaar verbonden is als één samenhangend geheel en die geïnformeerd wordt door kosmische intelligentie.
Wat als die wereld een samenhangend geheel is en wordt geïnformeerd door kosmische intelliGENtie.
Dit is dan geen mechanisch-materialistische wereld, maar een wereld die met BewustZijn is bezield en een holistisch systeem vormt.
Wij zijn bewuste wezens die zich met elkaar ont-wikkelen als complexe, door kosmische intelligentie geïnformeerde, vibraties in het veld van het universum.
Onze avatar (lichaam) en onze geest zijn transmitters en fungeren voor ons BewustZijn vanuit de intelligentie van de kosmos en ze stellen ons in staat onze identiteit en onze reden van bestaan te her-ont-dekken.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: het plan
Jouw naam bij geboorte creëert je leven vanaf het moment dat je verwekt wordt tot het moment dat je fysieke lichaam, je avatar, sterft of je volledig ascendeert.
Ascensie betekent jezelf transformeren in een wezen van bewust zijn. Dit is waar je dichte fysieke lichaam (jouw avatar) een level verder gaat en je overgaat naar de volgende dimensie van bestaan, terwijl je nog steeds de volledige herinnering behoudt aan deze fysieke aardse ervaring.
Zo wordt er een programma gecreëerd wat ze in de spirituele sector, tijdlijnen noemen. Het is niets meer dan een programma die zich in jouw brein-computer afspeelt.
Wanneer we sterven, verliezen we normaal gesproken deze herinneringen. Het behouden van deze herinneringen is de ware betekenis van de aardse onsterfeluckheid.
Je Consciousness koos je geboortenaam, voordat je incarneerde.
Ze heeft al haar vorige levels opnieuw bekeken, in overleg met het Karmisch Bestuur van het spel Aarde en met haar gidsen en meesters.
Ze heeft toen een naam gekozen die de optimale incarnatie-ervaring creëert om te weten, te leren en zichzelf te ervaren als meer van alles wat is, door het proces dat wij leven noemen.
Dit omvat de tijd en plaats van geboorte op aarde en de cultuur waarin je geboren wordt.
Ook zijn er je ouders en de hele genetische lijn waarin je geboren/geïncarneerd wilt worden en de periode in de geschiedenis van de Aarde.
Consciousness kiest ook alle primaire vormende, een karmische en lopende relaties die je in een bepaald leven, voorafgaand aan de incarnatie, zult aangaan om de ervaring te creëren die zij nodig heeft.
Zij sluit contracten met andere Consciousnesses om specifieke rollen in haar leven te spelen. Dit is de reden waarom je bepaalde mensen in je leven ontmoet die je heel vertrouwd voorkomen, dit komt omdat jullie in vorige spel-incarnaties vele rollen voor elkaar hebben gespeeld.
Dit is om jullie allemaal te laten groeien in Consciousness. Een experiment in BewustZijn.
Je kunt het geïncarneerde leven oftewel spel, beschouwen als een experiment in BewustZijn dat door je Consciousness in gang is gezet door jou (jouw Aardse avatar) te creëren.
Jouw Aardse ik, hoeft zich nu alleen maar te her-inn-[e]eren dat jij Consciousness bent.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: nu!
Wat ik mij herinner, is geen verleden tijd. Het gebeurd nu, alleen een ander deel van mij, een ander deel van het groter geheel, volgt de ervaringen in een andere trilling.
Her-inn-eren is niets anders dan kijken naar dat andere deel. Kijken wat het doet, wat het ervaart en dat voelt als een herinnering van lang geleden. (Vaak noemt met dat een vorig leven.)
Ik her-inn-[e]er me, door te kijken naar dát deel dat in de trilling zit van een dimensie, met nog meer ervaringen, door te kijken wat er dan gebeurt.
Verleden en toekomst bestaan niet, het is een illusie. Alleen het heden bestaat. Alles is heden. Het nu!
Stuur liefde en je zult liefde ontvangen. Meteen, want alles gebeurt op hetzelfde moment.
Al je delen zijn in staat van ervaring. Bepaalde delen ervaren nu onze cultuur. Maar een ander deel van ons ervaart nu de Maya’s. Weer een ander deel van ons ervaart de rijkdom en de kennis van Egypte. Weer een ander deel van ons ervaart letterluck Moeder Aarde door in het Amazonegebied te zijn, en doet daar ervaringen op.
Als je contact maakt met al je delen, doe dat zonder masker en volledig in balans, zo kan je alles tegelyk ervaren.
Wat het deel van jou hier niet lukt, zal je deel in Egypte wel lukken, omdat je ervaring van dit leven, door het dan gemaakte contact, voelt wat niet werkt. Datgene wat in dat leven uitgewerkt gaat worden, die ervaring van jou, zal gebruikt gaan worden in je leven.
We noemen het ‘her-inn-eren’ om het duideluck te maken, om het uit te leggen. Her-inn-eren is een emotie die we her-kennen. De waarheid is dat we weten dat we contact maken met onze andere delen. En door al onze delen te her-inn-eren, komen we tot weten.
Dit is een proces waarvan we ons steeds meer bewust gaan worden. Er zal een moment komen in je tijd op Aarde dat je contact gaat maken met al je delen. Dit kan plaatsvinden omdat de echo’s van liefde je weer bereiken en dan zal je mijn waarheid weer her-inn-eren, dan zal je contact maken met al je delen en je zult je op dat moment alle ervaringen van je delen her-inn-eren.
We zullen allemaal hetzelfde ervaren, we zullen ons allemaal hetzelfde her-inn-eren. Dan zullen we ook ervaren dat LIEFDE de creatie is van alles.
Als we dat gaan ervaren, kunnen we opnieuw creëeren. Dan wordt er niet voor ons gecreëerd, maar creëeren we voor onszelf.
Dan zal de Aarde het paradijs worden en zullen al onze broeders en zusters op de Aarde neerstrijken. Want de Aarde is alle dimensies tezamen. De Aarde is de mooiste planeet in het Universum.
De Aarde is een creatie, gemaakt uit liefde, onvoorwaardelucke liefde. Het fijne is dat zij weten dat we niets fout kunnen doen. We mogen experimenteren, we mogen spelen.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: voorbeeld
Jouw waarheid kan anderen naar hun waarheid leiden en dat is het doel van je verhaal. Je kunt mensen niets laten herinneren, je kunt mensen niet hun waarheid leren kennen.
Je kunt mensen alleen wakker schudden met je verhaal, ze laten zien wat jij hier doet. Jezelf leren kennen, jezelf ont-wikkelen, het doel van je ‘zijn’ ont-dekken, dat is wat je de mensen kunt laten zien. Want wat jij nu doet, kunnen zij ook en dat kun je overbrengen.
Niemand is beter of minder, lager of hoger. Wat je anderen kunt vertellen met jouw waarheid, met jouw verhaal, is dat zij op dezelfde manier als jij contact kunnen maken met hun andere delen. Die ander kan het alleen zelf doen.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
