fa
Feedback
گمشدگان برای همیشه

گمشدگان برای همیشه

رفتن به کانال در Telegram

[ انگار که از متولدین ایام بلبشو بودم. چشم باز کردم، اصالت جهان را شناختم.حالا کوله به بغل، دارم از یه جای دور میام. بوی امید میومد از ولایت شما آخه.] سپیده هستم. https://t.me/HarfChatBot?start=1ba38fa6502b

نمایش بیشتر
2 188
مشترکین
-124 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
+1630 روز
آرشیو پست ها
بعد از اینکه ویدئوهای مربوط به کُره‌ی جنوبی رو دیدم یاد حرف زلنسکی اُفتادم که می‌گفت اگه جمهوری اسلامی بمونه به همه‌ی دنیا این پیام رو می‌رسونه که می‌تونی با کُشتن آدم‌ها توی قدرت بمونی.

انگار من تو هیچ مرحله ای از زندگیم قرار نیست بفهمم، همیشه اول گند میزنم بعد درست عمل میکنم.

برای خوش اخلاق بودن هوا زیادی گرمه.

Repost from FOu!
بهترین و قشنگ‌ترین انتقام؟ پیشرفت. پیشرفت در تمام مراحل و احوالات زندگی.

به یه دیلیت اکانت ذهنی نیاز دارم.

بعداز صبر معجزه سبز میشه.

داشتم فکر میکردم قبلا فقط هزینه مهاجرت نداشتیم، الان دیگه هزینه ی زندگی تو ایرانم نداریم.

میخوام توت فرنگی باشم.

Repost from دِژاوو
نوشته: «چیزایی که در شأن تو نیست رو به اسم صبر و فداکاری تحمل نکن. تو قرار نیست فدا بشی. شکوهت رو حفظ کن.»

تنها چیزی که تو زندگی من به بقیه مربوط میشه اینه که حدشونو بدونن.

مسئله همیشه درونگرایی من نیست، اصولا آدمای اطرافم برای معاشرت جالب نیستن.

شل بگیر بزرگوار. اعصابتو که خورد کنی فقط خودت باید تحمل کنی.

بهتره تو ذهن دیگران خجالت زده باقی بمونی تا اینکه توی ذهن خودت اسیر بشی.

ولی من فهمیدم حتی اگه دو سه ماه اینترنتم نداشته باشم بازم درس نمیخونم.

به این معتقدم که وقتی دلت صاف باشه و نیتت پاک، همه چیز در آخر به نفع تو میشه.

‏دلم برای تو ک نه، برای اون آدمایی که بودیم تنگ میشه.

سلامی بعد از مدت ها https://t.me/HarfChatBot?start=1ba38fa6502b

کاش یه روز خودتو از چشمِ آدمایی ببینی که دوستت دارن؛ شاید اون‌وقت بفهمی دنیا چقدر خوش‌شانسه که تو رو داره.

‏قبل از اینکه شروع به شناختن کسی کنی این ریسک رو قبول کن که اون آدم یحتمل نه چیزیه که تو دوست داری باشه و نه حتی چیزیه که خودش فکر میکنه هست.