fa
Feedback
داستایوفسکیِ دیوانه.

داستایوفسکیِ دیوانه.

رفتن به کانال در Telegram

«به نوری باور دارم که می‌اندیشد به رنگ‌هایی که محو نمی‌شوند به زنانی که کوچک نمی‌شوند»

نمایش بیشتر
4 593
مشترکین
+124 ساعت
-37 روز
+3130 روز
آرشیو پست ها
چون یك روز داشتم کتابش رو میخواندم و با خودم گفتم «مرد تو واقعاً دیوانه‌ای» نمیدانم جنون رو میشه در تک‌تک شخصیت‌های کتاب‌هایش ببینی

چرا "داستایوفسکی دیوانه" ؟

دوستان خیلی خوبی هم از اینجا پیدا کردم

وای آره :) من اینجارو از شانزده‌سالگی داشتم😭

https://t.me/memoriestoremmber/40409 باورم نمیشه ۲۱ سالت شده فکرکنم از ۱۷ ۱۸ سالگیت دنبالت میکنم چقدر همه بزرگ شدن..حتی خودم.

کنکور انسانی خیلی راحت‌تر از بقیه‌ست. تو اگر فقط برای نهایی هم بخوانی ۵۰۰۰ میاری پس فقط اگر یکم به خودت زحمت بدی، خیلی راحت رتبه‌ی خوبی میاری ❤️ سربلند باشی دوستم

سلام یک توصیه برای کنکوری رشته انسانی امسال

این رو کسی به من گفت که داور موت‌کورت های بین‌المللی بود و دکتری حقوق بین‌الملل عمومی از دانشگاه تهران داشت.

حقوق نفت و حقوق دریایی و حمل و نقل و حقوق محیط زیست و حقوق هوش مصنوعی هم انتخاب های خوبی هستند برای گرایش ارشد

صادقانه بخوام پاسخ بدم. حقوق بین‌الملل بازار کار نداره! مگر اینکه کار شما آنقدر خوب و به‌نام باشه که پرونده‌های بزرگ ‌رو بردارید. اگر برای مهاجرت میخواید، حقوق بشر مسیرش برایت راحت‌تره. اما اون هم بازار کار محدودی داره.

آیا حقوق بین الملل بخوانیم ایا واقعا بازار کار دارد یا پارتی بازیه؟

https://t.me/memoriestoremmber/40403 ممناننن🫶 تاریخی هم معرفی میکنی🥺

سلاااااااام میشه پادکست حقوقی و جنایی یا تاریخی که گفتیو بفرستی🫶

دروووووود، چطوری؟

سلاممم

واقعاً نمیدانم چطور معرفی بکنم :) اهل مشهد هستم و ۲۱ سالمه و خب همیشه از یاد گرفتن و تجربه‌ی چیزهای جدید استقبال میکنم 🤺

خودتو معرفی میکنی؟

آری؛ اتفاقاً فیلم‌برداری و تصویر‌برداری جزو مشاغلی هست که به صورت پاره‌وقت خیلی قبول می‌کنند من در گذشته در استودیو سینمایی به صورت پاره‌وقت کار میکردم

سلام. یادمه قبلا گفتی فیلم برداری میکنی. پاره وقت قبول میکنه جایی بتونیم کار کنیم؟