fa
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

رفتن به کانال در Telegram
1 614
مشترکین
+124 ساعت
+557 روز
+20430 روز
آرشیو پست ها
Canon 90d Canom a2500 Sony Dsc W350 Samsung S760 با گوشیم که اکثر عکسارو میگیرم S24 Ultra

دوربینتون چیه؟

ولی خب مثلا اینا ادیت ندارن.

خیلی ممنونم. معمولا با Snapseed و Lightroom ، که اونم کاملا سلیقه ای ادیت میکنم براساس حال و هوای عکسا.

سلام،خیلی ممنونم. معمولا با Snapseed و Lightroom ادیت میکنم.

سلام عکسای کانالت حال و هوای خاصی دارن ادیتشون خیلی زیباست باچه برنامه ای ادیت میکنی؟

Help😭

در متن نوشتن هم کمالگرایی زیادی به خرج میدم...

الان خوب شد

توی گذاشتن عکس ها واقعا کمالگرایی زیادی به خرج میدم.

زیادی کتابی شد

در اشتراک گذاری عکس ها به شدت کمالگرایی را در وجودم حس میکنم.