fa
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

رفتن به کانال در Telegram
1 612
مشترکین
+124 ساعت
+557 روز
+20430 روز
آرشیو پست ها
https://www.instagram.com/reel/DRX2bQeDCy2/?igsh=MTY5dnpuaXljMHZibQ== اگه مقدور بود لایک کنید🙏🏼❤️

من از تو با همه گفتم که گریه بگیرم من از تو با تو نگفتم که در تو بمیرم. 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

من از تو می‌مردم اما تو زندگانی من بودی ‌ تو با من می‌رفتی تو در من می‌خواندی وقتی که من خیابانها را بی هیچ مقصدی می‌پیمودم تو با من می‌رفتی تو در من میخواندی ‌ تو از میان نارون‌ها، گنجشک‌های عاشق را به صبح پنجره دعوت میکردی ‌ وقتی که شب مکرر میشد تو از میان نارون‌ها، گنجشک‌های عاشق را به صبح پنجره دعوت میکردی ‌ تو با چراغهایت میآمدی به کوچهٔ ما تو با چراغهایت می‌آمدی وقتی که بچه‌ها میرفتند و خوشه‌های اقاقی می‌خوابیدند و من در آینه تنها می‌ماندم تو با چراغهایت می‌آمدی... ‌ تو دستهایت را می‌بخشیدی تو چشمهایت را می‌بخشیدی تو مهربانیت را می‌بخشیدی وقتی که من گرسنه بودم تو زندگانیت را می‌بخشیدی تو مثل نور سخی بودی ‌ تو لاله‌ها را می‌چیدی و گیسوانم را می‌پوشاندی وقتی که گیسوان من از عریانی می‌لرزیدند تو لاله ها را میچیدی ‌ تو گونه‌هایت را می‌چسباندی به اضطراب پستان‌هایم وقتی که من دیگر چیزی نداشتم که بگویم تو گونه‌هایت را می‌چسباندی به اضطراب پستان‌هایم و گوش می‌دادی به خون من که ناله‌کنان می‌رفت و عشق من که گریه‌کنان می‌مرد ‌ تو گوش می‌دادی اما مرا نمی‌دیدی ‌ فروغ فرخزاد از کتابِ تولدی دیگر

بخاطر کمالگرایی و حساسیتم برای (ادیت،زاویه،نور،کادر...) عکس ها،توی دسته عکسای موقت قرار میگیره،مگرنه ربطی به گربه بودنش نداره.

چرا پست گربه‌ها موقته؟:(

- موقت😭
+1
- موقت😭

هیچکدوم از ادیتام آماده نیستن من پریست استفاده نمیکنم. عکسای بالا با اسنپ‌سید ادیت شدن ولی خب از لایترومم استفاده میکنم.

اگه ادیت رو خودت زدی و اماده نیست میشه بهم بگی چحوری رو بقیه عکسام بندازم همون ادیت رو صدرصد با لایتروم زدی دیگه؟

مثلِ شوقِ رها کردنِ یک بادبادک.

یدونه از عکسا جا موند دیگه ام دیره که بذارم.