fa
Feedback
Pro technice

Pro technice

رفتن به کانال در Telegram

💡آموزش ساختنی های حرفه ای💡 هر دستگاهی که نیاز داری اینجا باهمدیگه حرفه ای میسازیمش و از تجربه همدیگه استفاده میکنیم تا وسایل خفنی با همدیگه بسازیم🔥

نمایش بیشتر
3 425
مشترکین
-324 ساعت
+127 روز
+1930 روز
آرشیو پست ها
بعد از مدت ها فعالیت گروه تبلیغات مجدد آغاز شد⚡️ دیگه نیاز نیست واسه ساخت گجت ها و پروژه هات دنبال قطعاتش بگردی ⭐️ گروه تبلیغات و خریدوفروش تجهیزات و قطعات کاربردی در ساخت گجت ها ⭐️ لینک گروه 👇👇🔹️👇👇 https://t.me/pro_technice_ads

رفقا به علت نیاز مالی شدید بعضی از اسپیکر هایی که با همدیگه ساختیم یا توی بکگراند ویدیو ها بود و همچنین یسری از قطعات و سیستم های صوتی که تا الان قصد فروششونو نداشتم رو الان واسه فروش گذاشتم دونه دونه فردا میزارم تو این گروه👇 https://t.me/pro_technice_ads در صورت نیاز تشریف بیارید پیوی🙏 @pro_technice

رفقا یه کانال هست که کانفیگ و vpn رایگان میزاره لینکش رو پایین میزارم واستون شاید این روزا بدردتون بخوره👇❤️ فقط توجه داشته باشید که هیچ ارتباطی به بنده نداره و ادمینش رو نمیشناسم و صرفا جهت اینکه کار شما رفقا راحت تر راه بیفته میزارمش🙏🖤 https://t.me/payam_nsi

یه کانال هست که کانفیگ و vpn رایگان میزاره لینکش رو پایین میزارم واستون شاید این روزا بدردتون بخوره👇❤️ فقط توجه داشته باشید که هیچ ارتباطی به بنده نداره و ادمینش رو نمیشناسم و صرفا جهت اینکه کار شما رفقا راحت تر و بدون هزینه راه بیفته میزارمش🙏 https://t.me/payam_nsi

گروه ما در ایتا 💥 برای مواقعی که نت ملی هست لینک گروه👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1123878334C6b731f32bf

دوتا موضوع مهم رفقا ❗️موضوع اول لطفا هیچ سایت و فروشگاه و فروشنده ای رو واسه خرید کالا توی گروه معرفی نکنید (لطفا اسم هیچ فروشگاه و فروشنده ای رو نیارید حتی سایت خودم🙏) ❗️موضوع دوم هر پیشنهادی واسه گروه تبلیغات دارید روی همین پیام ریپلای کنید. ❌️ لطفا زیر این پیام ، چت بی مورد نکنید. سپاسگزارم🙏

راستی این موضوع فقط واسه تلگرامه و هیچ ربطی به یوتیوب نداره من همچنان داخل یوتیوب هستم درخدمتتون و اتفاقات اخیر یوتیوب، هیچ تغییری توی روند کار من ایجاد نکرده و نمیکنه چون بنده تا همینجا هم دلی کار میکردم و هدفم کسب درامد نبوده تا جایی که بشه ویدیو اپلود کرد، من هستم انشاالله❤️

میگن هر کسی از دیدگاه خودش بقیه رو قضاوت میکنه راست میگن کسایی انگ سواستفاده به من زدن که خودشون صفرتاصد کارشون از راهنمایی بقیه تو گروه تا ساخت گروه و کانال هدفشون زیر و رو کشیدن و سو استفاده از ما و بقیه بود ما که هدفمون از گروه فقط راحتی شما و عشق به شماها بود و جز وقت هدر دادن و درگیری چیزی عایدمون نمیشد نوش جون اونایی که از کنار ما گروه بالا اوردن و کاسبی راه انداختن و دارن به اسم راهنمایی دادن؛ از شما سواستفاده میکنن ولی حواستون باشه ازتون سواستفاده نشه راست میگفت کسی اینجا محض رضای خدا موش نمیگیره از اونی که جنس میفروشه تا اونی که گروه میسازه و پیوی واستون لینک میفرسته🙏 هنوزم دلی دوستون دارم تنها چیزی که از این گروه واسم موند یه تعداد زیاد رفیق با عشق و مشتی بود که همین واسم بس بود و با دنیا عوضشون نمیکنم ❤️

بهم گفت هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره گفت تو از فلان سایت پول گرفتی که تبلیغ کردی مگرنه کسی بدون پول همچین کاری نمیکنه و حالا هم وظیفته بهش بگی پول منو برگردونه وقتی از خرید منصرف شدم اول خیلی بهم بخورد کلی فکر کردم کجای راهو اشتباه رفتم که بقیه همچین چیزی درموردم فکر میکنن اخه من فقط چون قیمتاش مناسب بود گفتم ازش بخرید که پولی از جیبتون نره ولی بعد دیدم راست میگه فقط نیت مهم نیست خوبی کردن هم قاعده قانون داره خیر خواستن واسه بقیه حدوحساب داره همینطوری که بی حساب باشه و از حدش که بگذره ممکنه سوتفاهم بشه سرتونو در اوردم فقط خواستم بگم ببخشید اگه رفتارم باعث شده اینطوری درموردم فکر کنید من از هیچ کسی بابت هیچ چیزی یک ریال پول نگرفتم حتی گروه تبلیغاتم پیشنهاد خودتون بود اشتراکی باشه اما اومدم درج یک اگهی در روز رو رایگان گذاشتم که هم بتونید استفاده کنید و هم گروه منظم باشه و اگهی هاتون دیده بشه و بتونید کاسبی کنید و چون نمیخواستم منتی سرم باشه مبلغ اشتراکو بالا گفتم که کسی سمتش نیاد که خداروشکر همین اتفاق هم افتاد هر کی یک ریال پولی داده بیاد پیوی پس بگیره موفق باشید یاحق

اقا میخواستم اینو تو ویدیو بعد بگم ولی همینجا میگم من میخواستم تو ویدیو بعد امپ s100 رو جایگزین این امپ کنم که نتیجه رو شما ببینید و خودتون تصمیم بگیرید که با وجود اختلاف قیمتی که داره کدومو واسه اسپیکرتون انتخاب کنید که کارتون راحت تر باشه و نخواید هزینه اضافه کنید چون من فقط واسه شما اسپیکرنساختم ، شما که استاد بنده هستید من دارم واسه کل یوتیوب فارسی ویدیو میسازم از اونی که مثل خودم صفره تا شمایی که صد هستید اما کنسله ولشکن ارزش نداره ایشالا همیشه موفق باشید❤️ منو ببخشید اگه در حد تصورتون نبود🙏

❗️پارت اخر ساخت اسپیکر هم در کانال دوم یوتیوب آپلود شد💥 اولین اسپیکر در کانال دوم ما🔥⚡️ سابسکرایب کانال جدید یادتون نره زنگوله هم روشن کنید رفقا❤️⭐️ لینک کانال دوم ما در یوتیوب👇 https://youtube.com/@protechnice2?si=hs9u3Ut0xZOrR8GO

پارت سوم❗️ویدیو ساخت اسپیکر در کانال دوم یوتیوب آپلود شد💥 اولین اسپیکر در کانال دوم ما🔥⚡️ سابسکرایب کانال جدید یادتون نره زنگوله هم روشن کنید رفقا❤️⭐️ لینک کانال دوم ما در یوتیوب👇 https://youtube.com/@protechnice2?si=hs9u3Ut0xZOrR8GO

پارت دوم ویدیو ساخت اسپیکر در کانال دوم یوتیوب آپلود شد💥 اولین اسپیکر در کانال دوم ما🔥⚡️ سابسکرایب کانال جدید یادتون نره زنگوله هم روشن کنید رفقا❤️⭐️ لینک کانال دوم ما در یوتیوب👇 https://youtube.com/@protechnice2?si=hs9u3Ut0xZOrR8GO

ویدیو ساخت اسپیکر در کانال دوم یوتیوب آپلود شد💥 اولین اسپیکر در کانال دوم ما🔥⚡️ لینک کانال دوم ما در یوتیوب👇 https://youtube.com/@protechnice2?si=hs9u3Ut0xZOrR8GO

🤫🤫🤫😉

...‌. در حال ساخت⚡️ .... در حال ضبط 🎬

ویدیو جدید داخل یوتیوب آپلود شد🔥❤️

❗️دیگه نیاز نیست دنبال جایی بگردی که بتونی قطعات ساخت اسپیکر و گجت های دیگه رو پیدا کنی💥 گروه تبلیغات ما با مدیریت جدید👇 ❕️ از انواع بلندگو تا ماژول، باتری، قطعات و... ✅️ نو و کارکرده ✅️ هم میتونی بخری ✅️ و هم اگه فروشگاه داری میتونی تبلیغات انجام بدی و کاسبی کنی (فقط اجناس مربوط به پروتکنیک) 👇 👇 👇 لینک 👇 👇 👇 https://t.me/pro_technice_ads