fa
Feedback
Eng-Eslam Emam

Eng-Eslam Emam

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Eng-Eslam Emam

کانال Eng-Eslam Emam (@engeslamemam) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 23 122 مشترک است و جایگاه 8 607 را در دسته آموزش و رتبه 3 069 را در منطقه المملكة العربية السعودية دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 23 122 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -125 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -3 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 10.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 331 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 69 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مُرَاجَعَة, جَرِيد, جُزء, تَعلِيم, دُولَار تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Eng-Eslam Emam لينك قناة اليوتيوب https://m.youtube.com/channel/UCC3woP85RLOyWtmHYwefNTw

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

23 122
مشترکین
-324 ساعت
-267 روز
-12530 روز
آرشیو پست ها
بعض آراء طلابي في الاونلاين ❤️
+9
بعض آراء طلابي في الاونلاين ❤️

photo content
+6

بعض آراء طلابي في الاونلاين ❤️
+9
بعض آراء طلابي في الاونلاين ❤️

photo content

الحمد لله تم الانتهاء من السنه الدراسية الاصعب ❤️ وزي ما بنقووووول خلصتتتتتتت والحمد لله قدرنا نسهل الماده علي طلابنا وعملنا
الحمد لله تم الانتهاء من السنه الدراسية الاصعب ❤️ وزي ما بنقووووول خلصتتتتتتت والحمد لله قدرنا نسهل الماده علي طلابنا وعملنا شيت كان مرجع للطالب والمدرس وكان مصدر مراجعه لمدارس كتيييير والحمد لله عملنا فيديو حل المراجعه النهائيه كان في الملخص واللي مشافش المراجعه فاته كتيييير عارف ان حاصل تقصير في نزول بعض الدروس في الاخر بس دا بسبب ظروف خاصه بس قدرنا نعوض الدروس دي في المراجعات الشهريه والنهاية ولو شوفت المراجعه اكييييد هتفهم انا قصدي ايه ❤️ اجازه سعيده عيده عليكوا الا ان نلتقي مره اخري في السنه القادمه ❤️ لطلاب بريب 2 نلتقي السنه القادمه في بريب 3 ❤️

دا كومنت من احد الطلبه بيقول بشكل عفوي بيديني نصيحه اني اقول طريقه واحده يحفظها علشان لو قولت اكتر من طريقه ممكن يحصل لخبطه ب
دا كومنت من احد الطلبه بيقول بشكل عفوي بيديني نصيحه اني اقول طريقه واحده يحفظها علشان لو قولت اكتر من طريقه ممكن يحصل لخبطه بجد صعبان عليا احنا وصلنا لمرحله انهم عاوزين يحفظوا طرق حل مسائل في الماااااااااث للاسف اللوم علي الطلبه اللوم علي اللي حطط الكميه دي كلها في مناهج تانيه اعدادي عيشنا وشوفنا اننا عاوزين نحفظ في المااااااااث

🔴 المراجعات النهائية الترم الثاني 2026 ⭕️ المراجعة النهائية جريد 4 https://t.me/engeslamemam/1490 ⭕️ المراجعة النهائية جريد
🔴 المراجعات النهائية الترم الثاني 2026 ⭕️ المراجعة النهائية جريد 4 https://t.me/engeslamemam/1490 ⭕️ المراجعة النهائية جريد 5 https://t.me/engeslamemam/1479 ⭕️ المراجعة النهائية جريد 6 https://t.me/engeslamemam/1482 ⭕️ المراجعة النهائية بريب 1 https://t.me/engeslamemam/1500 ⭕️ المراجعة النهائية بريب 2 https://t.me/engeslamemam/1502 ⭕️ لينك صفحتنا علي الفيس بوك https://www.facebook.com/profile.php?id=100087214218372&mibextid=ZbWKwL

بقالي يومين كاتب البوست بس متردد انزله ولا لا لحد ما قررت انزله يوم الجمعه الساعه 12 بليل وجع والم غير طبيعي وحقيقي اول مره ا
بقالي يومين كاتب البوست بس متردد انزله ولا لا لحد ما قررت انزله يوم الجمعه الساعه 12 بليل وجع والم غير طبيعي وحقيقي اول مره اوصل لمرحله التعب دا والحمد لله قدرت اروح مستشفي بعد ما روحت كذا مستشفي واخدت كميه مسكنات علشان الوجع والالم يهدا والحمد لله بعد مرور ساعتين ل تلات ساعات الالم بدا يهدا ويختفي ومن يوم الجمعه لحد يوم الاتنين وانا بركب محاليل المشكله الاكبر ان المفروض دا اخر اسبوع في الدراسه علشان الامتحانات الاسبوع اللي جاي وكان من رابع المستحيلات اني الغي حصه علشان الامتحانات والحمد لله قدرت اشتغل الفتره اللي فاتت وربنا يعلم اني كنت ف اشد الحاجه للراحه بس مكنش ينفع علشان دا اخر اسبوع في الدراسه والامتحانات الاسبوع اللي جاي الفكره ان محدش يعرف اني تعبان ولا بحب اعرف حد اني تعبان بس المشكله ان ممكن حد يسي الظن وميبقاش عارف ظروف الشخص دا عامل ايه مش بتكلم عليا بتكلم عموما ف التمسوا العذر لاصحابكوا واخواتكوا واي حد تعرفه لان حقيقي الحياه مش مستاهله واخيرا وليس اخرا انتظروا مراجعه بريب 1 و بريب 2

🔴 المراجعات النهائية الترم الثاني 2026 ⭕️ المراجعة النهائية جريد 4 https://t.me/engeslamemam/1490 ⭕️ المراجعة النهائية جريد
🔴 المراجعات النهائية الترم الثاني 2026 ⭕️ المراجعة النهائية جريد 4 https://t.me/engeslamemam/1490 ⭕️ المراجعة النهائية جريد 5 https://t.me/engeslamemam/1479 ⭕️ المراجعة النهائية جريد 6 https://t.me/engeslamemam/1482 ⭕️ المراجعة النهائية بريب 1 https://t.me/engeslamemam/1500 ⭕️ المراجعة النهائية بريب 2 https://t.me/engeslamemam/1502 ⭕️ لينك صفحتنا علي الفيس بوك https://www.facebook.com/profile.php?id=100087214218372&mibextid=ZbWKwL

Math_Prep2_2nd-term_Final_Revision_EngEslamEmam.pdf58.57 MB

هدية لكل طلاب جريد 5 اقوي مراجعه نهائيه https://youtu.be/sHEykFoSRK4?si=edY01lIXJ9Dq3c0g
هدية لكل طلاب جريد 5 اقوي مراجعه نهائيه https://youtu.be/sHEykFoSRK4?si=edY01lIXJ9Dq3c0g

Math_Prep1_2nd-term_Final_Revision_EngEslamEmam.pdf50.70 MB

والله حرفيا بدات افكر ان اسيب المجال دا للاسف حبي لماده الماث بدا ينعكس

اها نسيت اقولك والمدرس كمان كره التعليم 💔😔

المنظر دا اول مره يحصل في تاريخ التعليم كله ممكن يكون حصل قبل كدا بس مش بنفس الشكل دا لاول مره في التاريخ امتحان شهر وامتحان
المنظر دا اول مره يحصل في تاريخ التعليم كله ممكن يكون حصل قبل كدا بس مش بنفس الشكل دا لاول مره في التاريخ امتحان شهر وامتحان مواد غير مضافه للمجموع وامتحان اخر السنه في حوالي اسبوعين او تلاته مش شايفها غير ان الوزارة بيتحدوا الطلاب واولياء الامور وماشين عند معاهم اوقات لما بمالف ونحط التاتش بتاعنا بتبوخ مننا اوي لازمتها ايه التقييمات ولا ليها اي لزمه كله كان بينقل من بعض لزمتها ايه الكميه تبقي كتيره علي الطالب تقريبا انتو كان عندكوا تحدي تخلي الطلبه تكره التعليم وانتو وصلتوا ليها ونجحته في كدا ودي الحاجه الوحيده اللي انتو نجحتوا فيها انك تكره الطالب في التعليم مع العلم ان غير راضي عن المنظر اللي في الصوره لان ممكن يكون الورق دا في اي اسم من اسماء الله او اي ايه قرانيه والنظافه من الايمان وشكرا