fa
Feedback
𝙈𝙚𝙡𝙞𝙈𝙤𝙤𝙙͜͡🦋

𝙈𝙚𝙡𝙞𝙈𝙤𝙤𝙙͜͡🦋

رفتن به کانال در Telegram

Welcome guys♥️🖇️

نمایش بیشتر
2 563
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-67 روز
-3730 روز
آرشیو پست ها
جنگ تمام شده بود و صلح داشت آدم می کشت...

‏بچه که بودم مامانم گفت تو قبرستون پا رو قبر کسی نذار به نشانه احترام به شخصی که اونجا خوابیده، این عادت همیشه برای من موند؛ حالا تو این خیابونا چجوری قدم بزنیم؟

‏بچه که بودم مامانم گفت تو قبرستون پا رو قبر کسی نذار به نشانه احترام به شخصی که اونجا خوابیده، این عادت همیشه برای من موند؛ حالا تو این خیابونا چجوری قدم بزنیم؟

LiLiLove-320.mp37.76 MB

‏❤️گفت همونقدر که آدم کسی رو لازم داره که یه چیزایی رو به یادش بیاره، کسی رو هم لازم داره که یه چیزایی رو از یادش ببره و وقتی که این دو نفر یکی باشن، اون آدم همون کسیه که آدم میتونه از بودن کنارش لذت ببره.

⁨ ذات پاک همیشه میدرخشه، حتی وسط تاریکی…!

هربار کسی خواست درخششم رو خاموش کنه خدا بیشتز بهم برکت داد ...

نصف عصبانیتم سر اینه که با آدم مورد علاقم حرف نمیزنم.

هر بار که سطحتان بالا میرود ، چیزی را از دست خواهید داد؛ یک عادت، یک دوستی، یک رابطه، یک نسخه از خودتان، این باخت نیست، این هزینه ورود است.

مرد مگه بحث میکنه؟ مرد میگه چشم، حق باتوئه و بوست میکنه‌.

تغيير دادن ذهنيتت از «چرا این اتفاق برام افتاد؟» به «اين اتفاق مى خواد چی يادم بده؟» بازى رو عوض مي كنه

Reza Shiri - Ghalbam.mp36.90 MB

Love💎
Love💎

ترکیب ایده آل: هر دو عاشق، هر دو متعهد، هردو رفیق و هردو هورنی

منو با چشمات دوست داشته باش❤️ #رویا
+3
منو با چشمات دوست داشته باش❤️ #رویا

.آدم اصیل به کسی میگن که بعد دیدن ارزشی که بهش میدی از فردا یه آدم دیگه نشه💫

Ashegham Kardi Remix.mp39.58 MB

‏من اینجوریم کہ باتری اجتماعے بودنم یهویی خالی میشہ و کاملا سکوت مےکنم.. 🤷🏾‍♀

تایپتون آدمی باشه که بشه روش شرط بست و نباخت
تایپتون آدمی باشه که بشه روش شرط بست و نباخت

"انّی وُلدت لکی أحبّک" زاده شدم تا تو را دوست بدارم ❤️‍🔥