Gregory Hausdorff
رفتن به کانال در Telegram
[بنده از بستگان قویالپیکر دوری و استاجر در جستوجوی دوری هستم.] -🎐۸/۱۴ بات ارتباطی وجود دارد : @Bipolarbearrbot
نمایش بیشتر489
مشترکین
+1524 ساعت
+737 روز
+9330 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
ابر برچسبها
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+98
در 2 کانالها
مه '26
+29
در 0 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+7
در 1 کانالها
Get PRO
مارس '26
+2
در 1 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+36
در 18 کانالها
Get PRO
ژانویه '26
+1
در 2 کانالها
Get PRO
دسامبر '25
+12
در 4 کانالها
Get PRO
نوامبر '25
+16
در 4 کانالها
Get PRO
اکتبر '25
+32
در 9 کانالها
Get PRO
سپتامبر '25
+15
در 2 کانالها
Get PRO
اوت '25
+16
در 8 کانالها
Get PRO
ژوئیه '25
+67
در 7 کانالها
Get PRO
ژوئن '25
+17
در 3 کانالها
Get PRO
مه '25
+33
در 9 کانالها
Get PRO
آوریل '25
+28
در 4 کانالها
Get PRO
مارس '25
+80
در 10 کانالها
Get PRO
فوریه '25
+23
در 4 کانالها
Get PRO
ژانویه '25
+11
در 0 کانالها
Get PRO
دسامبر '24
+16
در 6 کانالها
Get PRO
نوامبر '24
+31
در 2 کانالها
Get PRO
اکتبر '24
+59
در 5 کانالها
Get PRO
سپتامبر '24
+15
در 2 کانالها
Get PRO
اوت '24
+2 127
در 6 کانالها
Get PRO
ژوئیه '24
+50
در 2 کانالها
Get PRO
ژوئن '24
+28
در 1 کانالها
Get PRO
مه '24
+16
در 4 کانالها
Get PRO
آوریل '24
+10
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '24
+55
در 6 کانالها
Get PRO
فوریه '24
+18
در 1 کانالها
Get PRO
ژانویه '24
+247
در 3 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 22 ژوئن | +1 | |||
| 21 ژوئن | +16 | |||
| 20 ژوئن | +3 | |||
| 19 ژوئن | +56 | |||
| 18 ژوئن | +4 | |||
| 17 ژوئن | +1 | |||
| 16 ژوئن | +1 | |||
| 15 ژوئن | +1 | |||
| 14 ژوئن | +3 | |||
| 13 ژوئن | +1 | |||
| 12 ژوئن | +1 | |||
| 11 ژوئن | +1 | |||
| 10 ژوئن | 0 | |||
| 09 ژوئن | 0 | |||
| 08 ژوئن | +5 | |||
| 07 ژوئن | +1 | |||
| 06 ژوئن | 0 | |||
| 05 ژوئن | 0 | |||
| 04 ژوئن | 0 | |||
| 03 ژوئن | +1 | |||
| 02 ژوئن | +1 | |||
| 01 ژوئن | +1 |
پستهای کانال
| 2 | دیگه جهان به سمت تعادل حرکت می کنه. | 76 |
| 3 | کانال به دستاورد "Reach صعب الوصول" رسید. | 77 |
| 4 | صعب الوصول این همه سال دنبالت بودیم خودت جوین شدی؟ فکر نمیکردم ببینمت قبل ظهور😔 | 77 |
| 5 | هفته هشتم.
امروز ENT تموم شد و استادمون پایان بخش هم نگرفت =))) .
یک ماه شلوغی بود!
تو نوت هام دیدم یه سال پیش نوشتم دلم میخواد پاتولوژیست بشم ( از ترم ۵ تا ابتدای ۷ چنین بودم) ، الان اینطوری ام که MAGAR DIVANE AM!!! | 93 |
| 6 | بدون متن... | 394 |
| 7 | حواسم نبود و مشکی پوشیدم.🥴 | 191 |
| 8 | 07 Scorpions - Lorelei.mp3 | 228 |
| 9 | سیرک بزنیم پس.😠 | 227 |
| 10 | هر کی بخنده هم دلقکه😠 | 5 |
| 11 | بدون متن... | 218 |
| 12 | I WANT TO BE A SURGEON AAAAAAAAAAAAAAAAA | 169 |
| 13 | بدون متن... | 184 |
| 14 | و دلیل اینکه انقدر میتونستیم اتاق عمل های مختلف بریم و کسی چیزی نگه هم این بود که جز ما ۶ تا هیچ استاجری نبود! که خب خیلی نادره و واو! و بقیه استاجرها امتحان پایان بخش داشتن😭.خوش شانسی ما بود.
و دیگه از شنبه نمیشه کسی این مدلی بتونه هر اتاق عملی میخواد بره، چون روتیشن جراحی ترم بالاییا شروع میشه. =(
میخواستم عمل برست هم ببینم که چون چهارشنبه امتحان دارم مجبور شدم برگردم خونه.😭 | 156 |
| 15 | آقائه از اینایی بود که بدنسازی کار میکنن بعد به بازوش یه چیزی تزریق کرده(سینتول، که انگار فقط کارش حجم دادنه و یه چیز روغن طوره) بوده که حجم بده =)))) و یه آبسه و نکروز خیلیییییی بزرگ داده بود.
یه سمتش رو تخلیه کردن یه سمتش رو نه.
یعنی الان یه بازوش کوچیکه یکی بزرگ و گنده😂😭
داش باچگاهی نامتقارن. | 162 |
| 16 | امروز، تونسیلکتومی ( عمل برداشتن لوزه) ، cecectomy ( برداشتن یه قسمت روده ) و تخلیه آبسه و excision توده بازو/ساعد دیدم😭
در حالی که کلا به قصد تونسیلکتومی رفته بودیم. | 169 |
| 17 | دلیل اینکه انقدر میتونستیم اتاق عمل های مختلف بریم و کسی چیزی نگه هم این بود که جز ما ۶ تا هیچ استاجری نبود! واو! و بقیه استاجرها امتحان پایان بخش داشتن😭 و خب خوش شانسی ما بود. از طرفی هم انگار روی خوش رزیدنتها رو دیدیم.
و دیگه از شنبه نمیشه کسی این مدلی بتونه هر اتاق عملی میخواد بره، چون روتیشن جراحی ترم بالاییا شروع میشه. =(
میخواستم عمل برست هم ببینم که چون چهارشنبه امتحان دارم مجبور شدم برگردم خونه.😭 | 1 |
| 18 | آقائه از اینایی بود که بدنسازی کار میکنن بعد به بازوش یه چیزی تزریق کرده(سینتول، که انگار فقط کارش حجم دادنه و یه چیز روغن طوره) بوده که حجم بده =)))) و یه آبسه و نکروز خیلیییییی بزرگ داده بود.
یه سمتش رو تخلیه کردن یه سمتش رو نه.
یعنی الان یه بازوش کوچیکه یکی بزرگ و گنده😂😭
داش باچگاهی نامتقارن. | 1 |
| 19 | میخواستم عمل برست هم ببینم که چون چهارشنبه امتحان دارم مجبور شدم برگردم خونه.😭 | 1 |
| 20 | امروز، تونسیلکتومی ( عمل برداشتن لوزه) ، cecectomy ( برداشتن یه قسمت روده ) و تخلیه آبسه و excision توده بازو/ساعد دیدم😭 | 1 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
