fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 911 مشترک است و جایگاه 5 276 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 691 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 911 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -341 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -27 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.84% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 13.02% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 004 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 983 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 37 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 911
مشترکین
-2724 ساعت
-727 روز
-34130 روز
آرشیو پست ها
#AAVE تارگت اول تاچ شد 🔥✅ بیشترشو فروختم .
#AAVE تارگت اول تاچ شد 🔥✅ بیشترشو فروختم .

#KSM 7 درصد از پله اول سوده

#RUNE بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy
#RUNE بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy

اوه رو ریسک فری کنید و کمی بفروشید .
اوه رو ریسک فری کنید و کمی بفروشید .

فعلا تا اینجا
فعلا تا اینجا

7 درصد سوده فعلا

استارزها ⭐️ رو میتونید از این فروشگاه خرید کنید . https://t.me/Starsop_bot?start=_tgr_Puh9fDw2ZDY0 #پست‌موقت

اردر دوم 196 ، حد ضرر 190 حدسود : 210/220/230

یک پوزیشن لانگ روی #AAVE حجم کم ، لورج10 خروجشو میگیم @CryptoMarket_BitBoy
یک پوزیشن لانگ روی #AAVE حجم کم ، لورج10 خروجشو میگیم @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI یک پله هم قیمت فعلی (0.97) خرید کنید . میانگین بشه 1.250 که اردر فروش نصفشو بگذارید اونجا . @CryptoMarket_BitBoy

#SEI #ETC هردو 5درصد سوده فعلا ، بقیه ارزها که اسپات معرفی شدن پله دومشون هم خرید شده بعضیاشون . و نزدیک سربه سر هستن @CryptoMarket_BitBoy

#ETHW یک پله در اسپات میشه خرید . اسپات ها رو باید در اصلاحات عمیق خرید . نمیشه نقطه زنی کرد! @CryptoMarket_BitBoy
#ETHW یک پله در اسپات میشه خرید . اسپات ها رو باید در اصلاحات عمیق خرید . نمیشه نقطه زنی کرد! @CryptoMarket_BitBoy

ترند بلند مدتی بیتکوین هم در حال شکسته شدن !!! خدا کنه اینم یه شدو باشه و پس بگیره حمایتو ، وگرنه اصلاح بازار بیشتر میشه @Cry
ترند بلند مدتی بیتکوین هم در حال شکسته شدن !!! خدا کنه اینم یه شدو باشه و پس بگیره حمایتو ، وگرنه اصلاح بازار بیشتر میشه @CryptoMarket_BitBoy

خوب شد دل نبستیم به حمایتش و تا 91 هزار اصلاح کرد :))

صرافی مکسی بازم کارمزدها رو صفر کرده بخصوص فیوچرز که جلو هر ارزی 0fee نوشته میتونید روی اونا کار کنید و کارمزدی پرداخت نکنید ، دلار 95 تومن شده . 😒 موارد این پست رو کامل رعایت کنید . @CryptoMarket_BitBoy

.

#BTC بیتکوین تایم پایین روی ترند قرار گرفته ، با حفظ همین حمایت تا 96 هزار گام اول یه بالا میتونه داشته باشه . منتها بازم رون
#BTC بیتکوین تایم پایین روی ترند قرار گرفته ، با حفظ همین حمایت تا 96 هزار گام اول یه بالا میتونه داشته باشه . منتها بازم روند تغییر نمیکنه و باید منتظر شکست مقاومت 98500 (باکس بنفش) بمونیم . یعنی نباید به این حمایت دل بست .اگه قرار باشه روند صعودی پیش بگیره بعد شکست مقاومت کم ریسک خواهد بود . @CryptoMarket_BitBoy

#BTC بیتکوین بیش از 10 بار از محدوده حمایتی که شکل گرفته ، واکنش مثبت داشته .سقف دوقلو هم که شکل گرفته به ریسکش افزوده ، من خ
#BTC بیتکوین بیش از 10 بار از محدوده حمایتی که شکل گرفته ، واکنش مثبت داشته .سقف دوقلو هم که شکل گرفته به ریسکش افزوده ، من خودم تو این موقع معامله خاصی انجام نمیدم بخصوص فیوچرز ، 20 کندل آخر رو ببینید هنوز روند معلوم نیس و معاملات با ریسک زیادی همراه هست . بهتره تکلیفش با این محدوده معلوم بشه . 91 هزار خیلی مهمه ، فعلا نظاره گر هستم . @CryptoMarket_BitBoy

تحلیلم اشتباه بود ، واقعا ببخشید . 🙏🙏 زیان بیشتری کردم خودمم

تحلیلم اشتباه بود ، واقعا ببخشید . 🙏🙏 زیان بیشتری کردم خودمم