fa
Feedback
Coding Lovers

Coding Lovers

رفتن به کانال در Telegram

:همه شبکه های اجتماعی یکجا 🌐 Zil.ink/codinglovers :چیزی نیاز داری؟ 🧑‍💻 @Amir_OfficiaI 📌 تبلیغات: @CodingLoversAds :گروه 🍻 @CodingLovers_GP :ثبت نمونه کار 🪄 @CodingLovers_result

نمایش بیشتر
1 986
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+167 روز
+3630 روز
آرشیو پست ها
آقا شب یلداتون مبارک امیدوارم در کنار خانواده خوش باشین 😃🌹 می‌خوام تا شب یلدای سال بعد فول استک شده باشم و همینجا بیام بگم بالاخره شدم ;) بریم تو کارش؟ یا برنامه تون چیز دیگه است؟

تامنیل خیلی عجله ای شد یکم شاید باحال نشده ولی همینکه چهره آقای ربات توشه قشنگش کرده 😂 دهنم آسفالت شد تا آپلود شه این ویدیو لایک فراموش نشود! 💜

جلوگیری از حمله sql injection در زبان پایتون محض اطلاع 42 میلیون شماره کاربران ایرانی تلگرام از طریق همین باگ لو رفت! که بعدش
جلوگیری از حمله sql injection در زبان پایتون محض اطلاع 42 میلیون شماره کاربران ایرانی تلگرام از طریق همین باگ لو رفت! که بعدش ربات های شماره یاب که احتمالا دیدید به وجود اومدن از این لینک ببینید: https://youtu.be/YJroZw8SsRE

سوالی که پیش میاد اینه که چطور از این حمله پیش گیری کنیم؟ ویدیوی امشب در مورد همینه خیلی ویدیوی ساده و باحالیه :) ما که پایتون کاریم و از زبان پایتون استفاده کردیم ولی این باگ کلا توی همه زبان های بک‌اند که به دیتابیس SQL بیس وصل هستن ممکنه ایجاد بشه مثل همیشه ساعت 8 شب به وقت ایران 😉

یکی از بزرگترین حملات سایبری در تاریخ حمله به کمپانی آمریکایی Heartland Payment Systems بود. که اون هکر ها یا مهاجمان یا هرچی تقریباً 134 میلیون کارت اعتباری و بقیه اطلاعات کاربران این کمپانی رو به دست آوردند. توی سال 2008 و از طریق SQL injection attack این اتفاق افتاد ولی در سال 2009 کشف شد و شرکت 5 ماه تعطیل شد تا این باگ رو پیدا کنند و درنهایت هم 145 میلیون دلار جریمه شد. منبع اطلاعات جالبی در مورد این حمله... این یکی از ده ها حملاتی بود که از طریق SQL injection اتفاق افتاده، و خیلی حمله های دیگه هم اتفاق افتاده که سرچ بزنید میاد اینو گفتم تا بگم هرچند باگ ساده ای هست اما خیلی مهم و خطرناکه و باید حواستون باشه برنامه تون همچین باگی نداشته باشه

سرعت اینترنت خیلی پایینه اومدم تو کوچه چون یکم سرعتش بیشتره تا ویدیو آپلود شه هوا هم خیلی سرده یخ زدم 🥶 گاهی اوقات از خودم میپرسم، آیا ارزشش را دارد؟ 🥴

دوتا ویدیو میاد امروز یا فردا (سرعت نت اگه بزاره امروز) یکی قسمت آخر پروژه ثبت آگهی (این بار دیگه واقعا آخریشه) و یکی هم یه موضوع باحال و مهمه که حالا میاد میبینید

دارم تلاش میکنم برنامه ای بنویسم که قابل هک باشه و باگ sql injection داشته باشه نمیشه :| خوبه نمیخوام جاییو هک کنم حالا 😂 چجوری با یه ذره علم میان آموزش هک میزارن هیچی از امنیت حالیم نمیشه 🤧

فایل برنامه گفتم میزارم یادم رفته بود پروژه ربات ثبت اگهی

خب حاجی دیگه چخبر ویدیوهامون ته کشید جز تلتون درخواستی اگه دارید این زیر 👇 بگید ویدیو کنم براتون

قسمت دهم قابلیت زیرمجموعه گیری رو به ربات اضافه کردیم احتمالا قسمت آخر بود چون چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد که بگم یعنی چیزی نمو
قسمت دهم قابلیت زیرمجموعه گیری رو به ربات اضافه کردیم احتمالا قسمت آخر بود چون چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد که بگم یعنی چیزی نمونده داداشمی اگه لایک کنی 😂💜 https://youtu.be/0F7wb3a9xcE

اینو گوش بدید تا ویدیو بعدی میاد همون ساعت همیشگی ;)

باعث افتخار است که همه آموزش ها و خدمات کدینگ لاورز رایگان ارائه میشود و میتوانیم به کسانی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت میکنند کمک کنیم. از آنجایی که تهیه آموزش ها هزینه زمانی و مالی برای تیم کدینگ لاورز دارد، اگر مایل هستید می‌توانید با حمایت مالی خود به ما کمک کنید و در پیشرفت و انگیزه تیم ما سهیم باشید. 💜💛 درگاه پرداخت: https://zarinp.al/blackshop آدرس ترون و تتر Trc20: TAdJdMzELoY3r3HcSdmLi1pa7tVKD5afY8 آدرس اتریوم، اسمارت چین، متیک: 0x8AB6Abb2d5edB84fF15642e3f286dbF59D110cd9

پارت آخر از بحث درگاه پرداخت درگاه رو به ربات وصل کردیم و کار تمام شد و به یه باگی که خیلی ها میخورن خوردیم و حلش کردیم D: بر
پارت آخر از بحث درگاه پرداخت درگاه رو به ربات وصل کردیم و کار تمام شد و به یه باگی که خیلی ها میخورن خوردیم و حلش کردیم D: برید ببینید: https://youtu.be/We88bdwDlt0

قسمت آخر درگاه پرداخت امشب ساعت 8 و یه چیزی، اگه فکر میکنید میتونید یه سری جاهای درگاهی که با فلسک نوشتیم و گذاشتم گیت هاب اینم لینکش رو پیشرفته تر یا حرفه ای تر کنید حتما برید توی گیت هاب اولا یاد بگیرید کار باهاش رو و بعد کانتریبوت کنید و فورک بزنید و از اینجور کار ها و برنامه رو بهتر کنید چرا؟ چون این براتون رزومه میشه، همون اعتباری میشه که باعث میشه بهتون اعتماد کنن و پروژه بدن بهتون اینو گفتم چون یه سری تغییرات باید بدم به برنامه و گفتم شاید بهتر باشه یه جور چالش قرار بدم و شما اینکار رو کنید و خودتون هم پیشرفت کنید اصلی ترین جایی هم که باید تغییر کنه اون مقدار هست که توی ویدیویی که امشب میاد توضیح دادم چه تغییری باید کنه که خیلی هم آسونه شاید چندتا ویدیو درمورد کار با Git و Github در آینده ای نزدیک بگیرم و یادتون بدم تا جایی که بلدم

حالا یه سوالی داشتم به نظرتون توی آموزش باید خیلی مفصل و دقیق همه چیز رو بگه و تمام جزئیات رو بررسی کنه؟ (مثل دوره های سبزلرن) یا بهتره خیلی وارد جزئیات نشیم و با زبان ساده یاد بگیریم که هم زمان کمتری تلف بشه هم گیج نشیم؟ (مثل دوره های جادی) ( خودم خیلی سعی دارم ترکیبی از دوتاش باشه، جزئیات رو بگم با زبان ساده ولی خب سخته )

دارم روی یه دوره تلتون کار میکنم و تمام مسائل رو واقعا می‌خوام توش بیارم و کامل ترین دوره باشه، هم بخش Bot api و هم بخش Mtproto تا تموم نشه دوره منتشرش نمیکنم، سعی دارم یه دوره تمیز در بیاد بعد انتشار بدم و انقدری کامل باشه که بعدش دیگه مطلبی نباشه توی ربات که بخوام درموردش ویدیو بگیرم

دوره های توی بازار رو نگاه کردم چه ‌پولی چه رایگان، اصلا کامل نیستن و فقط مباحث ابتدایی رو یاد میدن، حتی اکثرشون در حد دوره تلبات رایگان ما هم نیستن

آره مشکل اصلی اکثریت اینه که نمیتونن پروژه پیدا کنن خودمم خیلی دوست دارم برای این مسئله ویدیو بسازم یه سری ایده ها هم دارم که بعداً بهتون میگم بتونید پول در بیارید ازشون شاید حتی لایو رفتیم 👀 نظرتونه؟