fa
Feedback
Coding Lovers

Coding Lovers

رفتن به کانال در Telegram

:همه شبکه های اجتماعی یکجا 🌐 Zil.ink/codinglovers :چیزی نیاز داری؟ 🧑‍💻 @Amir_OfficiaI 📌 تبلیغات: @CodingLoversAds :گروه 🍻 @CodingLovers_GP :ثبت نمونه کار 🪄 @CodingLovers_result

نمایش بیشتر
1 989
مشترکین
+424 ساعت
+187 روز
+3930 روز
آرشیو پست ها
geph_windows_setup.exe12.97 MB

اگه کیبورد میخواید بسازید یا پیام خاصی رو دریافت کنید یا میخواید پیام های مختلف رو بشناسه و به پیام خاصی پیام بده جوابتون توی این قسمته 😌

اگه میخواید ربات بنویسید حتما این قسمت رو تا آخر ببینید قطعا نیاز پیدا میکنید بهش 👌 هرچی توی message handler میتونید بزارید رو همشو کامل توی این ویدیو گفتم 🤞👨‍💻 https://youtu.be/iKcI2xyY900

بالاخره قسمت سوم دوره ترموکس هم آپلود شد. شنبه میخواستم آپلود کنم (طبق روال همیشه مون) ولی اینترنت فوق ضعیف بود نشد دیگه امرو
بالاخره قسمت سوم دوره ترموکس هم آپلود شد. شنبه میخواستم آپلود کنم (طبق روال همیشه مون) ولی اینترنت فوق ضعیف بود نشد دیگه امروز آپلود کردم توش خیلی دستورات مهمی گفتم بهتون حتما ببینید: https://www.youtube.com/watch?v=Kcymj6mp91s