fa
Feedback
Coding Lovers

Coding Lovers

رفتن به کانال در Telegram

:همه شبکه های اجتماعی یکجا 🌐 Zil.ink/codinglovers :چیزی نیاز داری؟ 🧑‍💻 @Amir_OfficiaI 📌 تبلیغات: @CodingLoversAds :گروه 🍻 @CodingLovers_GP :ثبت نمونه کار 🪄 @CodingLovers_result

نمایش بیشتر
1 986
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+167 روز
+3630 روز
آرشیو پست ها
یه دوره خفن تلتون مون نشه؟ سطح امکانات تلتون >>>>>>>>>> بقیه کتابخونه ها

فردا میشه 19 سالم 11 آذر 😏 به همین مناسبت سن تونو بگید ببینم چند ساله اید؟

عکس اشتباهی اپلود شد پارت اوله 🤧 خودتون فهمیدید دیگه نیاز نیست عوضش کنم :)

قسمت هفتم درگاه پرداخت خودکار از فلسک و api زرین پال استفاده کردیم و همه چیز رو اتومات کردیم که دیگه نیاز نباشه کسی پرداخت ها
قسمت هفتم درگاه پرداخت خودکار از فلسک و api زرین پال استفاده کردیم و همه چیز رو اتومات کردیم که دیگه نیاز نباشه کسی پرداخت هارو دستی چک کنه :) https://youtu.be/RbvDt6sBKAo

درگاه پرداخت در اصل ربط زیادی به ربات تلگرام نداره باید یه API بسازیم، بعد با تلبات فقط به اون API کاربر رو بفرستیم همین به نیمچه وبسایت ساده باید بنویسیم که وصلمون کنه به زرین پال یا هر درگاه دیگه ای

فردا شب آموزش درگاه پرداخت رو میزارم خیلی مربوط به تلبات نیست بیشتر فلسک هست قسمت فلسک شم بزارم براتون یا فقط اتصالش به تلبات رو بزارم؟ مثلا فلسک شو از قبل بنویسم یا همشو از صفر چون اگه بخوام از صفر API شم تو ویدیو بنویسم باید ۲ قسمت بشه

ایده های خوبی دادید بعد اینکه این دوره تموم شد (دوره ثبت آگهی) برای بعضیاشون که بیشتر درخواست داشته همینجا یه نظرسنجی میزارم انتخاب کنید و بریم سراغش 🏃

شما بگید بعدش بریم سراغ چه آموزشی؟ اصلا دوره بیشتر دوست دارید یا ویدیوهای جدا آموزش های کوچیک؟

بعد این دوره میری سراغ چی ؟

هنوزم قسمت جدید رو نگرفتم وقت نکردم بگیرم، چندتا پروژه داشتم ولی میگیرم میزارم همین روزا کلا ۲ یا نهایتا ۳ قسمت دیگه مونده از این دوره

فایل برنامه ای که تا الان نوشتیم تو دوره پروژه ثبت آگهی یه سریاتون درخواست کرده بودید دفعات بعد هم میزارم

سلام راجب کیفیت صدا دوست داشتم نظرتون رو بگید کیفیت صدای ویدیو ها چطوره چون حس میکنم میکروفن ام یکم ضعیفه احتمالا یکی بهتر باید بگیرم به کیفیت از 20 یه نمره بدید بفهمم چطوریاست

قسمت ششم دکمه پشتیبانی ربات کار با استیت ها https://youtu.be/RFP2QJvFmSE
قسمت ششم دکمه پشتیبانی ربات کار با استیت ها https://youtu.be/RFP2QJvFmSE

قسمت ششم دکمه پشتیبانی ربات کار با استیت ها https://youtu.be/RFP2QJvFmSE
قسمت ششم دکمه پشتیبانی ربات کار با استیت ها https://youtu.be/RFP2QJvFmSE

قسمت ششم احتمالا پیچیده تر و غیرقابل فهم تر از قسمت های قبل 🤧 امشب ساعت 8 مثل همیشه

توی این قسمت ساختار کلی ربات مون رو شکل دادیم و کیبورد ربات خودمون رو ساختیم و جواب هم برای یکی از دکمه های کیبورد نوشتیم، تگ
توی این قسمت ساختار کلی ربات مون رو شکل دادیم و کیبورد ربات خودمون رو ساختیم و جواب هم برای یکی از دکمه های کیبورد نوشتیم، تگ های html یاد گرفتیم و چندتا فوت کوزه گری یاد گرفتیم. اگه دوست داشتید حتما لایک کنید. 💜💛 https://youtu.be/Zjf1N2rl4oI

یه فیلم باحال معرفی کنید ببینیم تا ویدیوی جدید میاد هوس فیلم کردم بدجور 🫠

ویدیوی جدید امشب...

سلام یه سوالی داشتم به نظرتون ویدیو های بعدی دوره رو (پروژه کامل ربات)، مثل چهار قسمت قبل فقط نکات مهم رو یاد بدم. مثلا اتصال ربات به دیتابیس و ...، یا که مسائل کوچیک هم ویدیو کنم مثلا اینکه چطوری کاربر آگهی شو ثبت کنه و بیاد برا ادمین یا چیزای ساده مثل این بعضی چیزا خیلی ساده است و حس میکنم ویدیو کردنش فایده نداره، خودتون یکم فکر کنید میتونید بزنید. ولی خب اگه ویدیو کنم راحت تره براتون خودتون نظر بدید

در قسمت چهارم رسیدیم به مبحث زبان، و رباتمون رو چند زبانه کردیم. انگلیسی، فارسی و... مباحث مهمی هم در مورد دیتابیس یادگرفتیم
در قسمت چهارم رسیدیم به مبحث زبان، و رباتمون رو چند زبانه کردیم. انگلیسی، فارسی و... مباحث مهمی هم در مورد دیتابیس یادگرفتیم که خیلی بدردمون خواهند خورد. پس حتما ویدیو رو تا آخر ببینید و لایک و کامنت یادتون نره 💜💛 https://youtu.be/yG6MtCVYVvI