fa
Feedback
Savvy Sophistiqué

Savvy Sophistiqué

رفتن به کانال در Telegram
728
مشترکین
+424 ساعت
+147 روز
+6630 روز
آرشیو پست ها
بوی چمن خیس خورده و باد خنک
بوی چمن خیس خورده و باد خنک

من کی میتونم bebecito صداش کنم

ما و friends با maram
+5
ما و friends با maram

Ouch
+4
Ouch

As mother Lana says herself

Summertime always brings sadness

کمی مغموم ):
+5
کمی مغموم ):

Good luck forgetting my eyes

photo content
+4

Me because im just a melancholic wiredo…
+1
Me because im just a melancholic wiredo…

Arpeggi Radiohead.mp34.91 MB

the sexual tension between me and reading a book instead of studying for the finals

سرزنده و شاد بودیم ، یادش بخیر . (دو روز پیش)
+4
سرزنده و شاد بودیم ، یادش بخیر . (دو روز پیش)

نمیدونم منم جنگ اولمه.

یادم نمیاد قبلا اینترنتم وصل می‌شد چیکار می‌کردم، الان فقط وصل باشه کافیه. سایه‌ش بالا سرم باشه، احساس آرامش می‌‌کنم.

قرص های من تموم شده و دارم تموم تلاشم رو میکنم تا به طور طبیعی خودم رو کنترل کنم امیدوارم درک کنید

1|2 - Creep - Radiohead (320).mp39.45 MB

دختر ناز کی بودم من🍮🍓
+4
دختر ناز کی بودم من🍮🍓