علی َم
رفتن به کانال در Telegram
🪽 درمسیرِ دندانپزشکی ناشناس : https://t.me/HarfChatBot?start=2118a2867a83
نمایش بیشتر4 609
مشترکین
+324 ساعت
+177 روز
+23430 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
ابر برچسبها
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+272
در 3 کانالها
مه '26
+96
در 1 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+17
در 1 کانالها
Get PRO
مارس '26
+12
در 1 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+156
در 10 کانالها
Get PRO
ژانویه '26
+81
در 7 کانالها
Get PRO
دسامبر '25
+308
در 7 کانالها
Get PRO
نوامبر '25
+208
در 12 کانالها
Get PRO
اکتبر '25
+254
در 12 کانالها
Get PRO
سپتامبر '25
+348
در 12 کانالها
Get PRO
اوت '25
+469
در 18 کانالها
Get PRO
ژوئیه '25
+312
در 14 کانالها
Get PRO
ژوئن '25
+273
در 25 کانالها
Get PRO
مه '25
+404
در 24 کانالها
Get PRO
آوریل '25
+338
در 17 کانالها
Get PRO
مارس '25
+207
در 10 کانالها
Get PRO
فوریه '25
+249
در 11 کانالها
Get PRO
ژانویه '25
+366
در 16 کانالها
Get PRO
دسامبر '24
+636
در 34 کانالها
Get PRO
نوامبر '24
+571
در 15 کانالها
Get PRO
اکتبر '24
+435
در 6 کانالها
Get PRO
سپتامبر '24
+456
در 13 کانالها
Get PRO
اوت '24
+485
در 18 کانالها
Get PRO
ژوئیه '24
+543
در 20 کانالها
Get PRO
ژوئن '24
+834
در 8 کانالها
Get PRO
مه '24
+300
در 4 کانالها
Get PRO
آوریل '24
+203
در 3 کانالها
Get PRO
مارس '240
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '240
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '240
در 0 کانالها
Get PRO
دسامبر '230
در 0 کانالها
Get PRO
نوامبر '230
در 0 کانالها
Get PRO
اکتبر '230
در 0 کانالها
Get PRO
سپتامبر '23
+12
در 0 کانالها
Get PRO
اوت '23
+13
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئیه '23
+12
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئن '23
+16
در 0 کانالها
Get PRO
مه '23
+17
در 0 کانالها
Get PRO
آوریل '23
+21
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '23
+25
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '23
+24
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '23
+164
در 0 کانالها
Get PRO
دسامبر '22
+116
در 0 کانالها
Get PRO
نوامبر '22
+776
در 0 کانالها
Get PRO
اکتبر '22
+1 517
در 0 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 24 ژوئن | +3 | |||
| 23 ژوئن | +8 | |||
| 22 ژوئن | 0 | |||
| 21 ژوئن | +8 | |||
| 20 ژوئن | +9 | |||
| 19 ژوئن | +4 | |||
| 18 ژوئن | +7 | |||
| 17 ژوئن | +5 | |||
| 16 ژوئن | +6 | |||
| 15 ژوئن | +18 | |||
| 14 ژوئن | +13 | |||
| 13 ژوئن | +6 | |||
| 12 ژوئن | +16 | |||
| 11 ژوئن | +31 | |||
| 10 ژوئن | +26 | |||
| 09 ژوئن | +21 | |||
| 08 ژوئن | +17 | |||
| 07 ژوئن | +10 | |||
| 06 ژوئن | +8 | |||
| 05 ژوئن | +8 | |||
| 04 ژوئن | +12 | |||
| 03 ژوئن | +9 | |||
| 02 ژوئن | +12 | |||
| 01 ژوئن | +15 |
پستهای کانال
۱- دانشگاه بهترین دوره زندگیته، قدرشو بدون و کیف کن.
۲- واحدهای پری کلینیک و کلینیک رو جدی بگیر. اگه اجازه دادن و وقت داشتی مریض اضافه ببین. اگه مریض نداشتی برو کارهای بقیه رو ببین. اگه نذاشتن بری، بشین ویدئوهای یوتیوب رو ببین.
۳- استرسهای دانشگاه تموم میشن، زیاد جدیشون نگیر.
۴- قبل از هر چیزی مطلقاً هر چیزی، به پوزیشن بدنت روی بیمار فکر کن و قبل از هر آموزشی تمرینی، این پوزیشنهای درست رو تمرین کن. اگه میتونی لوپ بخر.
۵- انتظاراتت از آینده مالی این رشته رو تعدیل کن.
۶- زبان انگلیسی اگه قبلاً یاد نگرفتی تا میتونی براش زمان بذار.
۷- ورزش منظم انجام بده؛ لازم نیست بری در حد قهرمانی وزنه بزنی، حرکات کششی درست و اصولی هم کفایت میکنه.
۸- بعد که فارغالتحصیل شدی به من پیغام بده بقیه ش رو بگم!
این پند های یه دندانپزشک با تجربه است(اشتباه نکنم فامیلش زرّینقلم بود ) اینم ایدی اینستای دکتر : elyar.zarringhalam ولی به نظرم اینا خیلی به کار ترم اولی ها نمیاد ، اشکال نداره چند ترم بعد یادآوری کنید ریپ میزنم دوباره بخونید اما شما ترم اولی ها زیاد درس نخونید (البته به جز دروس مهم ) بقیه دروس فراموش میکنید مغزتو با درسای الکی پر نکنید مگر اینکه بخوای اپلای کنی که معدل مهمه خب در اینصورت باید همه درسارو بخونید و مهم تر از همه چیز باشگاه باشگاه باشگاه برید ... عضله کمر و گردن و پشت هم زیاد کار کنید
| 2 | صبر کنید یه کاری دارم انجام میدم
میام چند پند به ترم اولی ها میدم | 440 |
| 3 | بخشو ببین بَح بَح ...
واکنش من : خب هر یونیت ۲ میلیارد هر ردیف ۳ تا یونیت داره ۶ ردیفه میشه ۱۸ یونت اونطرف سالن هم مشابه این طرف میشه ۳۶ یونیت ۳۶ ضربدر ۲ ۷۲ میلیارد قیمت بخشه حالا یک بخش هم کنارشه مثل همین ۱۴۴ میلیارد قیمت طبقه فقط یونیتاشه وا وا ... | 848 |
| 4 | امتحانات پیش رو:
هفته آینده
شنبه: اِندو (عصبکشی و فُلان)
دوشنبه: ترمیم
هفته بعدش
شنبه: جراحی
دوشنبه: پریو (جرمگیری و بیسار )
آدم نگاه میکنه میگه: بَح بَح… چه درسهایی…
بعد یاد امتحانات یه زمانی میافتم:
انقلاب اسلامی، اندیشه، فیزیک پزشکی، اقتصاد، ویروس، انگل، باکتری، کُخ، مَرض… آدم روش نمی شد با روپوش سفید پروفایل بزاره با این درس و امتحان ...
به قول شاعر:
آمدی جانم به قربانت اما حالا چرا
الان هم خوبهها… ولی وقتی تازه از کنکور خلاص شده بودیم همین درسهای عملی اگر اون موقع بودن خیلی بیشتر حال میداد | 933 |
| 5 | موزیک بی کلام اسپاگتی از گروه شهر آفتاب
City of the Sun Spaghetti
حس عجیب و خوبی داره ... | 1 348 |
| 6 | خوشحالم قبلا این سریالو ندیدم الان موقعشه
تازه شروع کردم اسپول نکنید | 2 337 |
| 7 | از دوران زیبای دانشجویی میگفتم که
از یه غریبه فهمیدم امتحان ورود به بخشِ پریومون از چهارشنبه به دوشنبه جا به جا شده و من نمی دونستم و این امتحان هم سخته هم اگر پاس نشی اجازه ورود به بخش نداری و من نمی دونستم و اینا دست به دست هم دادن تا دو شبانه روزِ خاطره انگیز دانشجویی رو برای بنده شکل بدهند امیدوارم که اَجمعین قدرت و گدرت و قوت الهی همراه و همدمم باشد با حذف خواب و آسیب به روان و سلامتی استارت میزنم حالا میبینیم چه خواهد شد ... | 2 336 |
| 8 | لینک گروه موزیک بی کلاممون :
https://t.me/+NC4UhHPnBDhkYTI0
https://t.me/+NC4UhHPnBDhkYTI0 | 1 875 |
| 9 | درسته هنوز حدود دو سال و نیم تا تموم شدن دوران دانشجوییم مونده ولی وقتی میبینم بچههایی که با ما همورودی بودن همو میشناختیم و کمکم دارن فارغالتحصیل میشن یه حس عجیبی میاد سراغ آدم یه جور یادآوری که این دوره هم بالاخره تموم میشه ، شاید همین گذرا بودنش هم بخشی از قشنگی ماجراست شاید اصلاً اگه قرار بود هیچچیز تموم نشه ، اونقدرها هم ارزشمند به نظر نمیرسید ها | 2 232 |
| 10 | هرچی از خوبیهای لوکیشن خوابگاه و دانشگاهمون بگم کم گفتم هوای خوب پارک خوب آدمای خوب کوچه های تروتمیز و معمولی برای همین جدی به این فکر میکنم که خونهم رو همین اطراف بگیرم ؛ مثلاً صارمی یا پیروزی
هم لوکیشن خوبی هست ، هم بعد از فارغالتحصیلی به خاطرات دانشجویی که غیرممکنه مثلش دیگه تکرار بشه نزدیکم یه تیکه تکرار نشدنی از زندگی ...
نمیدونم چطور بعضیا میگن « الا که فارغالتحصیل شدم می فهمم دوران دانشجویی چی بود ؟» من همین الانم فهمیدم که این دورانو با حس و حالشو با هیچ هزینه ای نخواد شد سر جمع کرد یا ذره ای همانندش بیاد ...
به دنبالِ چی هستی علی ؟!
زندگی همینه پسر
دریاب | 2 162 |
| 11 | این برای بعد از ظهره | 1 958 |
| 12 | پیام ویدیو | 1 993 |
| 13 | هوا این روزا عجی خوبه ... | 2 030 |
| 14 | بدون متن... | 12 |
| 15 | توی ماشین نشستم اسنپی یه نگاه بهم انداخت گفت دندونسازی ؟ گفتم آره یجورایی چطور ؟ گفت چون بوی دندون میدی !! گفتم مگه دندون بو میده ؟!؟ گفت آره گفتم گرفتی مارو ؟ گفت نه جدی حس بویاییم قویه گفتم چه جالب ... گفت هر مسافرو با یه بو به خاطرم سپردم گفتم اذیت نمیشی ؟ گفت داشبورد ببین ... باز کردم بسته ماسک بود گفت بعضی وقتا بوها اذیتم می کنن ...
فانتوم اندو - پراید نوک مدادی
- هوای بارانی ۲۷ خرداد ۴۰۵ | 2 036 |
| 16 | چرا انقدر نزدیک شدن؟ | 3 895 |
| 17 | یه استاد داریم به نام ساغروانیان بسیار عزیز و خردمند و کاریزماتیکه هر موقع این استیکر میبینم میگم جوونیای استاد ساغرو ببین ... | 3 770 |
| 18 | sticker.webp | 3 731 |
| 19 | دونفری ک دیس لایک زدن بیشتر توضیح بدین | 534 |
| 20 | بچه ها یه سوال آیا توی یک اکانت تلگرام میشه با ۶ تا دستگاه همزمان فعالیت کنید ؟🧐 | 624 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
