fa
Feedback
PROJECT EVOLUTION 12.0

PROJECT EVOLUTION 12.0

رفتن به کانال در Telegram

Официальный канал игры «Project Evolution» от команды Rise Gaming. contact address - risegm9@gmail.com

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام PROJECT EVOLUTION 12.0

کانال PROJECT EVOLUTION 12.0 (@project_evolution) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 231 637 مشترک است و جایگاه 237 را در دسته بازی‌ها و رتبه 1 808 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 231 637 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -11 859 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -303 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 24.02% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند баг, патч, промокоды, 24ч, tale تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Официальный канал игры «Project Evolution» от команды Rise Gaming. contact address - risegm9@gmail.com

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته بازی‌ها تبدیل کرده‌اند.

231 637
مشترکین
-30324 ساعت
-2 8287 روز
-11 85930 روز
آرشیو پست ها
photo content

АХВЫХАЫАХВХЫВАХА

Але

Ты лилипут ебаный

Поднял бы?

я бы твоей матери ебало сломал топором

Мощно

Че ты сломал бы, одуванчик?

ЪХАХАХААХ так ты в начале разблокируй тупая швала

Хуй бумажный

никто это вся твоя ебучая семья как твой мертвый отец было бы время я твоей девушке ебало сломал так же как и тебя нахуй

Так в лс ты не пойдешь списываться, ты же ебать важный

самое прикольное в чем ты слаб что выходишь на публику и убиваешь канал не меня то кикнут

ХАХАХАХАХАХАХАХ где?

Ты никто нахуй

где я не помню ты мне писал в личку как ты там на кладбище живешь

Ты жертва ебаной удачи

Хуйвоче, не знаю никого кто с тобой бы общался

Че выдумываешь тут, уже нихуя не помнишь и пиздеть начинаешь)))

иче