fa
Feedback
ᬼ꯭۪۪۪۪۪۪ٖ⃔⃗⃖⃟🅢𝗖𝗜𝗡𝗧𝗜𝗟𝗟𝗔

ᬼ꯭۪۪۪۪۪۪ٖ⃔⃗⃖⃟🅢𝗖𝗜𝗡𝗧𝗜𝗟𝗟𝗔

رفتن به کانال در Telegram

قصه‌‌م مثل فرهاد بود اما هیچ ڪجاش شیرین نبود!

نمایش بیشتر
502
مشترکین
+124 ساعت
+87 روز
+3630 روز
آرشیو پست ها
من به عنوان یه خرداد ماهی تایپم کسیه که تمام توجهش به من باشه ولی مشکل اینه وقتی یکی تمام توجهش به منه رو اعصابمه :/
@Scintilla_011

این دخترا شالُ ول کردن رفتن سمت کلاه،کلاه صد تومنی شد ۱ میلیون مانتو رو ول کردن تیشرت پوشیدن ،تیشرت دویست هزارتومنی شد ۲ میلیون موتور رفتن بخرن موتورصد تومنی شد چهارصد میلیون جان ناموستون فقط سمت تریاک شیره نرین.

دکتر کاتوزیان تو یه تیکه از کتابش میگه: اولین باری که بین دو راهی قانون و اخلاق قرار گرفتم مربوط به زمانی بود که قاضی بودم و به پرونده‌های تخلفات رانندگی رسیدگی می‌کردم. پرونده‌ی دوست پدرم را برایم آوردند که من و خانواده‌ام چند مدتی در خانه آنها تا پیدا شدن خانه جدیدمان مهمان بودیم، اخلاق اقتضا می‌کرد که او را جریمه نکنم، ولی ندای درونم قانون را می‌پسندید بالاخره او را جریمه کردم «اما جریمه را خودم پرداختم»

در یک سنی، بخصوص بعد از بعضی ناملايمات، آدم يک چیز بيشتر دلش نمى خواهد، اينكه ولش كنند راحت باشد! حتى از اين هم بهتر، جورى رفتار كنند كه انگار مُرده. • لويى فردينان سلين

یه بار جانی دپ گفت «چرا تنفر داشته باشم؟ تنفر احساس گرونیه؛ از اهمیت دادن زیاد میاد، ترجیح میدم اهمیت ندم؛ یعنی کسی هم که تو ازش متنفری باید حداقل ارزش این تنفر تورو داشته باشه، بنظرم چندتا کتاب رو تو یه جمله خلاصه کرد. ‌‎ صبحتون بخیر عزیزانم🖤
🦋@Scintilla_011 🦋

ویکتور هوگو چقدر زیبا میگه: ‏آدم دوستانش را از دست نمیدهد، دشمنان مخفی اش را پیدا میکند، دوستان واقعی هر اتفاقی بیوفتد تا پایان دوست میمانند.
@Scintilla_011

بچه که بودم تو محرم تخمه نمیخوردم میگفتم گناه داره چه بلایی سر اعتقاداتم اوردین کثافتا
@Scintilla_011

قدیما شهرو بهم میریختن و قصری میساختن تا دل دختر مورد علاقشونو بدست بیارن الان پسرا میترسن برای پول قهوه تیغشون بزنی :))))))

4_5888984286958200551.mp34.70 MB

ما آدم بزرگا گاهی باید عمدا ببازیم... صبحتون بخیر 🧡

«یعنی الان با کی داره بلوط می‌خوره»

جُلو‌ جُلو‌ ذوق‌ کُنی‌ کنسِله!🤌🏻
⋆⁎ @Scintilla_011 :)

‏برای شناخت آدمای حروم زاده دورتون فقط کافیه یه تلنگر به اعصابشون بزنید چون تا زمانی که مطابق میلشون رفتار میکنی همه خودشونو رفیقت نشونت میدن.
@Scintilla_011

‏تو خونه اعلام کردم می‌خوام برم رشته «پارکور» ثبت نام کنم مامانم گفت: چی هست؟ بابام گفت: هیچی، الان نشسته زمین، دو دقیقه بعد می‌شینه رو اُپن خواهرمم از اونور داد زد: یه چی تو مایه‌های یاکریم.

4_5897748163430720079.mp32.96 MB

چقدر سمی هستید...
چقدر سمی هستید...

4_5897748163430719089.mp33.20 MB