fa
Feedback
سها كوچك.

سها كوچك.

رفتن به کانال در Telegram

نمي خواهم د‌ر مورد‌ش چیزي بد‌انم. به یکي د‌یگر بگو. حتما د‌رکت مي‌کند‌ و حالت بهتر مي‌شود.

نمایش بیشتر
2 791
مشترکین
+124 ساعت
-237 روز
-1730 روز
آرشیو پست ها
اينستا هم ندارم پاك كردم

نميشناسن بخدا

بابا ظهرم گفتييي

سها چون جاجمنتات همیشه درسته لطفا بگو نظرت راجع به دکتر پوریا تو اینستا چیه واقعا دوست دارم نظرتو بدونم😂😂😂

هرروز بايد شكرگذاري برگزار كنيم بابت اينكه خدايا ممنون كه خردادي نشدم ناماسته 🧘‍♀️

حتي خودتم خنديدي وقتي نوشتيش😆

ازت متنفرم😘😘😘😘 بهترین و جالب ترین انسان های جهان هستی خردادی هستن😆

كاربر416435 فقط تو خردادي هستي با درد خودت گريه كن

https://t.me/hellothisoha/45491 😦😦😦 انگار جزامیم یعنی چی این دسته؟؟؟؟

https://t.me/hellothisoha/45488 لعنت خدا بر سلول سلول وجودت عشقم😘😘😘

https://t.me/hellothisoha/45479 دهنتو ببند خفه شو😭😭😭😭😭

سعي كن نباشي

ینیی منی که ساعت سه شب ۳۱ اردیبهشت به دنیا اومدم و در واقع یک خرداد هستم بخاطر سه ساعتتتت جزو این دسته‌م؟؟😭

ديگه تحقيقات بيشتري نياز نيس

مامانمم گفت روانيه

خرداديه

چیکار کرده دختره مگه

منم گوش ميدم چون خودم عقلم ناقصه گاهي

مامانم همونموقع ميگه اين مريضه اون جاني و رواني اين افسرده بود اون فلان بود حق نداااريبيييي