fa
Feedback
شـــ✧ـاعـِِِِرانِ ✧بـَِرتـ✧ـَُر

شـــ✧ـاعـِِِِرانِ ✧بـَِرتـ✧ـَُر

رفتن به کانال در Telegram

آرزو میکنم بدست آوریدآنچه را که بی صدااز قلبتون گذر می کند

نمایش بیشتر
2 676
مشترکین
-924 ساعت
-587 روز
-1 41730 روز
آرشیو پست ها
‌‌‌‌‌  در دلـــمـ جـاے نــــدارد احـ*ـدے غیــرخـــودت... مهناز/نجفی❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

“بی خبر در بزن و سرزده از راه برس” سیداحمد/حسینیان❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

یکی عشـق را زندگی می‌داند دیگری آن را دروغ پندارد هر دو بر حقند: که آن‌‌یک، جانِ خویش را باز یافته و این‌دیگری، بر باد داده. محمود/درويش❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

جمعه شراب تلخی ست که جرعه جرعه مستت می کند و ذره ذره آبت می کند در اشکهایی که مستانه گونه های تب دارت را می بوسد فریبا/دادگر❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

   باختم درعشق اماباختن تقدیرنیست ساختم بادردتنهایی مگرتقدیرچیست خسته ام ازاین" زندان که نامش "زندگیست پس قشنگـــــی های دنیا ..........‌دست کیست " شهریار/❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

اشک آخرين گزينه مَردهاست و خاک بر سَرِ روزگار ! اگر مَردی به گزينه آخرِ خود برسد ... سامان/ارسخان❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

بی تو تمامِ لحظه ها محکوم جبرند چیزی شبیهِ زندگی بر روی مرداب مهناز/نجفی❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

‌‌ جمعه را برای برگشتنتان انتخاب کنید؛ جمعه وقتِ پرسیدن از دلیل ِ رفتن ها و نماندن ها نیست، جمعه ها وقتِ باز کردن آغوش است و رفع دلتنگی های تلمبار شده... فاطمه/جوادی❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

یک گوشه از خیالِ تو مرا تا ابد گرفت... معصومه/صابر❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

میگویند دلتنگی از پنج‌شنبه شروع میشود اما من تمام هفته در پنج‌شنبه‌ای بی‌پایان گیر کرده‌ام جایی حوالی نبودن تــو... فاضل/نظری❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

الهی آنچه می‌خواهی؛ برایت بهترین باشد... نرگس/صرافیان/طوفان‌‌‌‌‌ ‌‌‍❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

بیچاره‌تر از عاشق بی‌صبر، کجاست؟ مولانا/❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

‌ عاشقی جُـــرم ... برازندہ مرداݩ جسور اسٺ جڪَر مے خواهد..!!! ڪمال/پیری❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

هنڪَامی ڪه مرڪَم فرا می رسد می خواهم در آغوش "تو" باشم.... چرا ڪـه تنها آغوش توست ڪه می‌تواند مرڪَـ را به تعویق بیاندازد....!! محمد/شیرین‌زاده❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

رنج ها بردیم و آسایش نبود اندر جهان ... سعدی/❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

صبح هایمان، بی شڪ می تواند زیباتر باشند، اڪَر تنها دغدغه زندڪَیمان،،    مهربانی باشد جاے دورے نمی رود یڪ روز همین نزدیڪی‌ها، لبخندمان را چند برابر ، پس خواهیم ڪَرفت. شاید خیلی زیباتر... سحر/رستگار❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

پنج شنبه و موعد فاتحه خوانی خاطرات اینگونه که در هر لحظه ِبه ساز ناکوک ضربانم مرگ را زندگی می کنم... آنا/کیاجمالی❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰

عشق،بعضی وقت‌ها از درد دورے بهتر است بی قرارم ڪرده و ڪَفته صبورے بهتر است توے قرآن خوانده‌ام یعقوب یادم داده است دلبرت وقتی ڪنارت نیست ڪورے بهتر است...!! حامد/عسگری❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎❥▰࿇🌺🍃 ▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰▰