fa
Feedback
григокон

григокон

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام григокон

کانال григокон (@grigokon1) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 76 909 مشترک است و جایگاه 462 را در دسته وبلاگ‌ها و رتبه 7 595 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 76 909 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -2 280 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -74 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 18.31% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 9.62% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 14 081 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 7 399 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 416 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند гафой, бочка, белок, каша, снег تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
мой магазин: https://t.me/grigosale я живу! https://gosuslugi.ru/snet/6790fe74f3169f6df9041387

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته وبلاگ‌ها تبدیل کرده‌اند.

76 909
مشترکین
-7424 ساعت
-4407 روز
-2 28030 روز
آرشیو پست ها
качаюсь, хочу быть мощным и красивым. спасибо что посмотрели!

мой обед… и мой стеклянный контейнер…
мой обед… и мой стеклянный контейнер…

как проходят выходные?
как проходят выходные?

پیام ویدیو00:11

цены конечно норм. у вас как ситуация там?
+3
цены конечно норм. у вас как ситуация там?

Регистрирую на гос услугах прицеп Хочу на учет поставить И не понимаю что нужно заполнить? Вот серия номер чего ? Дата выдачи
Регистрирую на гос услугах прицеп Хочу на учет поставить И не понимаю что нужно заполнить? Вот серия номер чего ? Дата выдачи чего? Кем выдан, что именно? Понять не могу Кто знает подскажите

پیام ویدیو00:13

پیام ویدیو00:18

Доброе утро! Всем отличного дня.
+4
Доброе утро! Всем отличного дня.

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو01:00

живу и даже ничего не выкладываю, а почему? да потому что живу.
+5
живу и даже ничего не выкладываю, а почему? да потому что живу.

я хочу быть как в песне кипелова
+1
я хочу быть как в песне кипелова

хорошо в деревне лето…

Я сегодня усатый нянь. Вожусь с Мирошкой. Пойдем сейчас на батуты.
Я сегодня усатый нянь. Вожусь с Мирошкой. Пойдем сейчас на батуты.