fa
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

رفتن به کانال در Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

نمایش بیشتر
639
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-730 روز
آرشیو پست ها
كفايه مشاعر بقى.

عيد آخر بدون زوجي .

عيد اخر بدون زوجي.

يباشا اليوزر اهو ،اتكلمي ف اي وقت 💗. @dinaasultan
يباشا اليوزر اهو ،اتكلمي ف اي وقت 💗. @dinaasultan

إظهار الفرحة بقدوم العيد من تعظيم شعائر الله "ذَٰلِكَ وَمَن يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَى الْقُلُوبِ" مرحبًا بالشعائر التي نُحب ونُعَظِّم قلبًا وقالِبًا🦋 عيدكم مُبارك، وكل عام وأنتم بخير، وقلوبُكم فرحانة، ودعاؤكم مقبول، وخواطركم مجبورة، وأملكم في الله غير خائب💗🦋.

يا الله، شاهدت عشرات الشيوخ يتحدثون عن طرق إجابة الدعاء، حفظت منها ما يُحفظ، وقرأت ما يُقرأ، وكتبت عشرات الأدعية المضمونة الإجابة ومتى تُقال وكم مرة وكيف وأين، وسمعتُ كل القصص عنها، وعندما وقفتُ بينَ يديك نسيتُ كلَّ شيء وقلت: يا رب، أنت أنت وأنا أنا❤️‍🩹.

متنسونيش من الدعوات🤍. فقراء والله إلى الدعاء !

لا تغفلوا عن إخواننا في فلسطين،والمسلمين المستضعفين ف كل مكان ❤️‍🩹.

لَبيك والثُقلان والدُّنيا تُلبي لَبيك ربَّ العالميِن وأنتَ ياللَّه ربيِ!

صدَقَ وَعدَه ونصَرَ عَبدَه وأعَز جُندَه وهزَمَ الأحزابَ وَحدَه لا إله إلَا اللّٰه♡.

نسيت أنه انزل أنه ميعاد الصدقه الشهريه ف أول يوم ف الشهر ،بسبب أنه مسحوله ف الامتحانات ،المهم طلع الصدقه النهارده واجرها عظيم جداً خصوصاً أنه النهارده يوم من أعظم الأيام ،يوم النفاحات💗.

حبايب قلبي خليكوا قاعدين ف مكانكم بعد صلاة الفجر ،أذكر الله واقرأ قرآن لحد الشروق وبعد كدا تصلي ركعتين لله تحتسب ليك عمره وحجه مع الرسول يتقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال 🦋.

وَسّع عليَّ في الدّعاء، لا تُلجِم لي لساني وأنا في أمسِّ حاجةٍ أقولُ يا رب وأدرك أنها تكفي لكنني أريدُ أن أُشفى بالشكوى إليكَ والكلام معك أريد أن أسكب كل جِراحي في سجدةٍ لا أسجدها إلا لك🥹.

مش مصدقه أنه يوم عرفه بكرا ،دا من أعظم الأيام وحقيقي ممكن كل الموازين تتشقلب فيه عشانك🤍. استغله حق الإستغلال وحقيقي هتشوف تأثير كبير جداً وجميل جداً ف حياتك بعد اليوم دا ، أنا مسمياه "يوم المعجزات"😭♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️.

يوم التروية روىٰ اللّٰه قلوبكم وقلبي بهجًة وأقدارًا جميلة وراحًة لا تنقطع🥹.

كم البعيدُ بعيدٌ ؟ كم هي السُبُلُ ؟ نمشي ونمشي إلى المعنى ولا نَصِلُ ...

اقسم بالله هعيط.

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،بخير الحمدلله ،لأ ولا يهمك ،المهم متنسنيش ف دعواتك. أنا عن نفسي انتي اللي عمليته غلط،عشان ه
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،بخير الحمدلله ،لأ ولا يهمك ،المهم متنسنيش ف دعواتك. أنا عن نفسي انتي اللي عمليته غلط،عشان هي فعلاً عشمت فيكي ،فيه ناس كتير مبتحبش حد ياخد لبسها ،بس بدي عشان الشخص اللي عشم فيه دا ،وهي باين عليها بتعزك عشان كدا طلبت ،انتي لو هتقبليها خديلها الدريس ،وقوليلها أنا اه مش بحب حد ياخد م لبسي بس انتي غير أي حد،جبر الخواطر ع الله 💗.

أمتحان ليلة امتحان امتحان ليلة امتحان امتحان ليلة امتحان وأهي ماشيه .

هو ف ايه ،هو أنا كل شويه ألاقي نفسي ف ليلة امتحان ؟