fa
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

رفتن به کانال در Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

نمایش بیشتر
637
مشترکین
-224 ساعت
-37 روز
-830 روز
آرشیو پست ها
رد فعلي ع أي حاجه بتحصل ف حياتي ،او بتتقالي=
رد فعلي ع أي حاجه بتحصل ف حياتي ،او بتتقالي=

"ظَننتُكَ من وعُودِ النفسِ أوفى فسُحقًا للوعودِ وحُسن ظَنِّي !".

محدش يعرفني غير امي ،ومش مشروب عليا شاي حتى.. أنا بردو مع صحبتي=
محدش يعرفني غير امي ،ومش مشروب عليا شاي حتى.. أنا بردو مع صحبتي=

مبقتش قادره . مبقتش عارفه. إنسان هلكان.

كلّ مُتبع لِهَوَاه؛ متأخِّرٌ عن مُبتغاه.

‏"اُدْعُوهُ بِإِلْحَاحٍ فكَمْ مِنْ أمرٍ بعدَ الرَّجَاءِ ... جَاء !" صلاة افجر والدعاء لإخواتنا ف غزه 💗.

‏هدوء غاضب أو ربما إكتئاب هادئ، أحدهما بي.

عسل💗.
عسل💗.

‏ما أكثر الأشياء، التي تراكمت في هذا القلب.

ولا داعيًا إلا أجبتهُ وجبرت قلبهُ يا ربّ ! صلاة الفجر والدعاء لإخواتنا ف غزه 💗.

. إنَّ رُوحِي هِيَ المُتْعِبَةُ هَذِهِ المَرَّةَ .. أَرْجُوكَ !!

بس انت تخلي ليها حدود🦋.
بس انت تخلي ليها حدود🦋.

بعد إذن الصداع ، ممكن تتخلى عني وتغدر بيا وتسبني ؟

مما يهوِّن الألم ! أنَّ الله يرى ما تُقاسيه ولو لم تتلفظ به ! ‏﴿ وَلَقَدۡ نَعۡلَمُ أَنَّكَ یَضِیقُ صَدۡرُكَ بِمَا یَقُولُونَ ﴾

ربي إني تائه حزين, فَدلني فوحدك تعلم بِحالي, وحدك قادر على أن تجعلَني أطمئن. عبدُك مُتعب ، هزمه ڪُل شيءٍ هُنا حتىٰ نفسُه ما لنا حيلةٌ إلا الرّجا .»

انتكست !! لابأس غافر الذنب وقابل التوب والتوب جمع توبة يعني مهما وقعت ورجعت لله هيقبلك. صلاة الفجر يا صُحبه اثابكم الله ،والدعاء لأخواتنا ف غزه🤍.

"حافي القادمين، يحمل فراشه، ويركض نحو المجهول.
"حافي القادمين، يحمل فراشه، ويركض نحو المجهول.

‏عاش ومات مبيقولش اسباب زعله الحقيقية.

أَلَا لَيتَ الَّذي بَينَ ثَنَايَا الرُّوحِ يقَالُ.

بخير الحمدلله💗،ما شاء الله ربنا يجمعكم ع خير،انتي بتقولي من غير قصدك ،يعني مفيش ذنب عليكي ،وشطوره انك ملتزمه،وطبيعي يبقى فيه
بخير الحمدلله💗،ما شاء الله ربنا يجمعكم ع خير،انتي بتقولي من غير قصدك ،يعني مفيش ذنب عليكي ،وشطوره انك ملتزمه،وطبيعي يبقى فيه مشاعر غريبه بعد الموقف ،لأنه أول مره لمستي أيد شب وكدا ،بس متضايقيش انتي وهو بدون قصد،وشئ طبيعي أنه يكون رد فعلك كدا ،ربنا يراضيكي ويرضى عنك 💗.