fa
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

رفتن به کانال در Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

نمایش بیشتر
639
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-730 روز
آرشیو پست ها
🤍.
🤍.

🤍.
🤍.

بحب أشارككم الحاجات اللي بحبها ومن ضمنها الدعوة دي: "يا واصِل المُنقطعين أوصِلنا إليك" عارفين شعور لما تكون فعلًا مُنقطع، كأنك ضللت الطريق في صحراء بعيدة وخلاص قربت على الهلاك ! أو كأنك في سفينة وخلاص قربت تغرق في وسط المحيط فجأة تلاقي النجاة ! زي بالظبط وانت تايه في وسط مشاكل وهموم الدنيا وفجأة تلاقي الدعوة دي هي طوق النجاة، هي سبب بعد ربنا إنك تقربله من تاني فحقيقي بحبها جداً 🦋.

دوسي ع التلات شرطات اللي فوق جنب كلمة telegram بعد كدا اختبار كلمة settings بعد كدا اختباري كلمة language بعد كدا دوسي ع العر
دوسي ع التلات شرطات اللي فوق جنب كلمة telegram بعد كدا اختبار كلمة settings بعد كدا اختباري كلمة language بعد كدا دوسي ع العربية هتتحول ل اللغة العربية 🦋.

‏ثم يراني - ربّ الكون- أنا ! الذرة المنسية، ينظر إلي ويحبّني، وييسّر لي ويحرسني ويدبّر أمري، ويطّلع على مخاوفي وخفايا نفسي، سبحانه ما أرحمه، وما أحوجنا🤍 .

عَن بلاغة الرّافعِي في الاستغناء : "وأنزلتُهُ مِن درجة أنَّه كلُّ الناسِ، إلى منزلة أنَّه ككلِّ الناسِ وأقلّ."

الحقيقه شعور غريب جداً ،الحمدلله ع فضله ونعمته ، شعور م بين أنا امتى كبرت كدا ،وشعور الفراق للرفاق ،آه دا المكان اللي مكنتش بتمناه ولا عمري اتمنته ،بس الحمدلله من كل قلبي ،بيختارلي الافضل والاحسن دايما🦋.

مش مصدقه أنه أنا قاعده احفظ ريلز وفيديوز وفستان ،عشان حفلة تخرجي !!😭

على الإنسان انَ يكونُ حنوناً علىِ نفسه كُل يوم و ألا يزيد منَ صعُوبة الحياة بقسوتهُ على ذاته .

سلام عليكم.

‏يؤسفني اقولك عزيزي بأن كل اتكأء علي جدار بشري فهو سقوط مؤجل .🚶‍♀

سلام عليكم

دا كنت منزلاه،دوسي بردو ع كلمة ماذا بعد ،هتتطلعي فوق ف القناه،هتلاقي كل حاجه منزلاها.

المقاطعه والبدائل ♥.
المقاطعه والبدائل ♥.

هبعتلك ورقه فيها،السفن مقاطعه والهوهوز مقاطعه وزبادي دانون مقاطعه ،ثواني هبعتلك.
هبعتلك ورقه فيها،السفن مقاطعه والهوهوز مقاطعه وزبادي دانون مقاطعه ،ثواني هبعتلك.

يوه طالما انتي عارفه انهم متغاظين منك ،يبقى فكك ولا تدايقي نفسك ،وربنا مش هيستجاب لدعوتهم ،ربنا مبيرضاش بالظلم،يا رب يتمم فرح
يوه طالما انتي عارفه انهم متغاظين منك ،يبقى فكك ولا تدايقي نفسك ،وربنا مش هيستجاب لدعوتهم ،ربنا مبيرضاش بالظلم،يا رب يتمم فرحتك ع خير يعسوله ويحفظهولك يا رب💗.

وجدني شخص حنُـون لا يجرُؤ على ضياعي من بين يديه ! أنا كل أشيائه وأهمها في قلبه، أنا وجهته الأولى ومحطته الأخيرة لا يُغادرني أبدًا !🦋

ليه يعني،هما مش عاجبهم العريس مثلاً ولا ايه ،يحبيب قلبي فكك م كل دا ،كلامهم دا مش هيفرق معاكي لما يكون جوزك شخص صالح مصلح هيع
ليه يعني،هما مش عاجبهم العريس مثلاً ولا ايه ،يحبيب قلبي فكك م كل دا ،كلامهم دا مش هيفرق معاكي لما يكون جوزك شخص صالح مصلح هيعوضك عن كل دا والله ،عارفه أنها صعبه ويا رب يصلح حالهم ويتمم فرحتك ع خير،حاولي بالله تهوني ع نفسك🥹❤️.

روحي اكشفي أو أكيد ليه حاجه ف الصيدليه ،وبعدين والله أنا شايفه أنه اجر عظيم ليكي كثرة الوضوء حاجه تحفه وكل ما تتوضي ذنوب م عل
روحي اكشفي أو أكيد ليه حاجه ف الصيدليه ،وبعدين والله أنا شايفه أنه اجر عظيم ليكي كثرة الوضوء حاجه تحفه وكل ما تتوضي ذنوب م عليكي تسقط ،لعله اختبار من ربك وانتي جدعه بتقاومي ،بس متكسليش،وشوفي اي برشام كويس يهدي الدنيا.

متعلقيش نفسك ،ومتسبيش نفسك للتفكير والتخيلات عشان متروحيش ف سكه مش حلوه،متدعيش بيه ،ادعي بالزوج الصالح المصلح دايما ،ويا رب ي
+2
متعلقيش نفسك ،ومتسبيش نفسك للتفكير والتخيلات عشان متروحيش ف سكه مش حلوه،متدعيش بيه ،ادعي بالزوج الصالح المصلح دايما ،ويا رب يوفقك ويرزقكك بالزوج الصالح يا رب💗.