fa
Feedback
𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

کانال بسته
270
مشترکین
-124 ساعت
-37 روز
-1030 روز
آرشیو پست ها
من لطیفم؟ پاشم بیام بهت نشون بدم لطیف چیه؟!

خجالت بکش

تو افرایی.

پاشو زن

چقد لطیف شدی

ببخشید قربونت بشم خودم گه خوردم

این چی بود گفتی بهم.

نه گه نخور

چون اون فکته

ولی من فقط یه انسان ناراحتم.

چرا نازشو ندیدی

بهم گفت سگ پاپتی سلیطه.

سلامت روانم:
سلامت روانم:

منو چه به نوشتن توروخدا.

این روزها، هم از نظر جسمی و هم روحی خسته‌ام. حالم خوب نیست و اتفاق‌هایی اطرافم در حال رخ دادنه که نمی‌دونم باید نسبت بهشون چه حسی داشته باشم یا چطور ابرازشون کنم. چیزهایی که مدت‌ها منتظرشون بودم و ازشون می‌ترسیدم بالاخره دارن اتفاق می‌افتن؛ اما نمی‌دونم باید بابتش خوشحال باشم یا ساعت‌ها گریه کنم. هر بار که به سختی‌های راهی که شروع کردم فکر می‌کنم، روانم به‌هم می‌ریزه؛ اما با خودم تکرار می‌کنم که «این یک پروسه‌ست و باید بگذره.» امید دارم، چون آدم‌هایی کنارم هستن که بودنشون بهم امید می‌ده؛ ولی هنوز نمی‌تونم از شرِ حس‌های منفی‌ام خلاص بشم. از حالا دلتنگم. قلبم سنگین شده و احساس می‌کنم هیچ کاری از دستم برنمیاد. فقط امیدوارم این وضعیت، زودتر از توان و صبرِ من تموم بشه.

Repost from blO͜Ody mO͜On
ادبیات دوازدهم واقعا غول مرحله آخره :)))

sticker.webp0.22 KB

Repost from N/a
photo content
+1

Repost from N/a
photo content
+1

Repost from N/a
پیام صوتی00:11