fa
Feedback
SLEM Airdrops

SLEM Airdrops

رفتن به کانال در Telegram

මේ channel එකේ අළුතෙන් එන හොඳ Airdrops දානවා ඔයාලට අනිවාරෙන් හොඳ profit එකකට මාස 2 ක් ගියාට පස්සේ යන්න පුළුවන්😊💪👍😍

نمایش بیشتر
5 441
مشترکین
-724 ساعت
-217 روز
-10630 روز
آرشیو پست ها
🔴 SL ASI BRO ගේ Whatsapp & Facebook Account දෙකම Hack වෙලා තියෙනවා.ඒ නිසා එයාව Follow කරන අය ඒ හරහා යම්කිසි Link or Message
🔴 SL ASI BRO ගේ Whatsapp & Facebook Account දෙකම Hack වෙලා තියෙනවා.ඒ නිසා එයාව Follow කරන අය ඒ හරහා යම්කිසි Link or Message Share උනොත් Click කරන්න යන්න එපා 🙌

🎡 Asia’s Big Spin: Win BITCOIN Bybit brings the big spin for Asia 🌏 where you could win the grand prize of 0.1 BTC and more
🎡 Asia’s Big Spin: Win BITCOIN Bybit brings the big spin for Asia 🌏 where you could win the grand prize of 0.1 BTC and more 💰 🚀 How It Works: 1️⃣ Register for the event 📝 2️⃣ Deposit, Trade & complete tasks → Earn Spin Tickets 🎟️ 3️⃣ Use tickets to spin → Claim prizes & grab your chance at 0.1 BTC 🏆 📅 Event Period: Aug 12th 12 AM UTC – Sept 12th 2026 12 AM UTC 👉 Join now - https://i.bybit.com/Gsab4hA Don’t miss out — every spin brings you closer to winning big 🎉 T&Cs apply

🛑Grass airdrop update Check your allocation guys
🛑Grass airdrop update Check your allocation guys

📌Grass Season 2 Tokenomics ▫️ 30% of the total supply is allocated to the community .😗
📌Grass Season 2 Tokenomics ▫️ 30% of the total supply is allocated to the community .😗

🎁 මේ event එක කරපු අය Reward hub එකේ බලන්න $10 ඇවිත් ඇති💰
🎁 මේ event එක කරපු අය Reward hub එකේ බලන්න $10 ඇවිත් ඇති💰

🎁 ඔයාලා මේ event එක කලා නම් පහල link එකෙන් ගිහින් spin කරන්න $1000 වෙනකල් සල්ලි දිනාගන්න පුලුවන්💰, කරපු අය බලන්න🙌 - Link :
🎁 ඔයාලා මේ event එක කලා නම් පහල link එකෙන් ගිහින් spin කරන්න $1000 වෙනකල් සල්ලි දිනාගන්න පුලුවන්💰, කරපු අය බලන්න🙌 - Link :-https://www.binance.com/activity/chance/btsocktogetherExisting?ref=1125129149

🎁 ඔයාලටත් Bybit accounts නැත්තම් මේ event එක කරන්න guys මේක හොද chance එකක් $40(රු.12000) හොයාගන්න පුලුවන්, කරන්න තියෙන්නේ,
🎁 ඔයාලටත් Bybit accounts නැත්තම් මේ event එක කරන්න guys මේක හොද chance එකක් $40(රු.12000) හොයාගන්න පුලුවන්, කරන්න තියෙන්නේ, - Link එකෙන් ගිහින් Email එක දීලා register වෙන්න Link :- https://www.bybit.global/en/exclusive-user-campaign/?campaign_id=58906&affiliate_id=99574 - KYC complete කරන්න - $100 වැඩියෙන් Deposit එකක් කරගන්න - ⁠Event එක ඉවර වෙනකල් $100 hold කරන් ඉන්න ‼️මේකේ rewards ලැබෙනකල් අනිත් event වලට join වෙන්න එපා

💥 Bybit එකේ spaceX එකේ දැන් paused කරලා තියෙන්නේ IPO එකට subscribe කරන එක
💥 Bybit එකේ spaceX එකේ දැන් paused කරලා තියෙන්නේ IPO එකට subscribe කරන එක

මන් මේකෙන් දිනපු අයගේ rewards දැන්මා 👍

🚀 Binance New Event (10M USDT REWARD😳) Reward :- $10 - $19 New user and Old user - ඔයාලා දැනටමත් දන්නවා ඇති Binance හරහා අප
🚀 Binance New Event (10M USDT REWARD😳) Reward :- $10 - $19 New user and Old user - ඔයාලා දැනටමත් දන්නවා ඇති Binance හරහා අපිට දැන් US Stock වල invest කරන්න පුලුවන්කම ලබා දීලා තියෙනවා, මේ වෙනුවෙන් Binance එකෙන් අපිට $10 M ක Reward දෙන event එකක් ලබා දීලා තියෙනවා - ⁠ඉතින් ඔයාලටත් මේකෙන් free usdt ගන්න පුලුවන් මේක සම්පූර්නයෙන් කරන්නේ කොහොමද කියලා මන් මගෙ YouTube channel එකේ දාලා තියෙනවා කැමති අය බලලා කරගන්න🙌 💥Video link :- https://youtu.be/wGFX9nJ5pV8?si=uLJy0BCnasYecGdx

🚀 SpaceX එක Bybit හරහා කොහොමද ගන්නෙ? - මුලින්ම BYBIT account නැති අය මේ link එකේ තියෙන video එක බලලා account එකක් create කරග
🚀 SpaceX එක Bybit හරහා කොහොමද ගන්නෙ? - මුලින්ම BYBIT account නැති අය මේ link එකේ තියෙන video එක බලලා account එකක් create කරගෙන KYC complete කරගන්න Link :- https://youtu.be/I_7DZVxsDT4?si=ir4ifxNMSuM2vciU - Deposit එකක් කරගන්න (minimum amount $100 USDC) - ⁠පහල තියෙන link එකෙන් ගිහින් Register වෙන්න Link :- https://www.bybit.com/en/trade/spot/ipo - ⁠Amount එක දීලා subscribe කරන්න - ⁠Done

🔴 කරන්න තියෙන්නෙ පොඩි දෙයයි... 🔗https://t.me/binancesrilanka මේ Link එකෙන් Binance Sri Lanka Official Telegram Group එකට join වෙන්න.. 👉 ඒකේ Invited by @SLASIBRO කියලා මේ msg එක දාන්න... 🌟 මේක මගේ යාළුවෙක්ගේ වැඩක් කමති අය Sup එකක් දෙන්න. එයා මගේ Community එකෙන් Binance Group එකට Join වෙලා @SLASIBRO කියලා binance Group එකේ Message එකක් දාන 5 දෙනෙක්ට $1 ගානේ Reward එකක් දෙනවා. ඔයාලට තියෙන්නේ Message එක දාලා SS එකක් මේ Post එකට Comment කරන්න.එයාල්ගෙන් 5 දෙනෙක් තෝරලා මම එයාට කියනවා එයා Reward එක ඒ තොරපු අයට Send කරනවා. කැමති අය කරගන්න ❤️🙌

⛑DAWN 👀
⛑DAWN 👀

Guys Airdrop ගැන ඔයාගෙ idea එක මොකද් ද?
Anonymous voting

$PROS
$PROS

🛑Pharos Airdrop Update 💥 Eligible අය Reward Claim කරගන්න 📌Link :- https://claim.pharos.xyz/
🛑Pharos Airdrop Update 💥 Eligible අය Reward Claim කරගන්න 📌Link :- https://claim.pharos.xyz/

හිත හිරි වැටුනාදෝ 🥲
හිත හිරි වැටුනාදෝ 🥲