fa
Feedback
Factory settings

Factory settings

رفتن به کانال در Telegram
2 572
مشترکین
+224 ساعت
-107 روز
-5230 روز
آرشیو پست ها
اون یه سالو شیاف کن

چیزای بدی میذاشتن به سن شما نمیخورد

من اون موقع اینستا نداشتم

اونموقع حتی به حامد همایونم احساس ناکافی بودن میدادن

photo content

نمیدونم چرا ازین اسکرین شات دارم

ارشام یه اسکرین شات پیدا کردم تقریبا برای همون دوره هاست

اون زمان بهتر بود

بعد لیمیت ویدیو هایی که میتونستن اپلود کنن ۱۵ ثانیه بود از خودشون فیلم میگرفتن یه چهارتا✌🏻😗😜😌 میکردن تموم میشد و میذاشتنش

sticker.webp0.29 KB

همه پیجا صد تا پست رو داشتن تقریبا گلو گیاه و ناهارشونو عکس میگرفتن استوری میکردن

حتی جمله سنگیناشونم پست میکردن اونموقع ها

Repost from آقای خبر
یادتونه وقتی اینستا اینجوری بود و استوری نداشت مردم میرفتن کافه عکس از سفارششون میگرفتن پست میکردن ؟ 😭😂 Phoebe @Sirnews2
یادتونه وقتی اینستا اینجوری بود و استوری نداشت مردم میرفتن کافه عکس از سفارششون میگرفتن پست میکردن ؟ 😭😂 Phoebe @Sirnews2

دستم شکست تا بگردم اون یه نفرو پیدا کنم

دوستان کسی برنامه ای میشناسه که خودکار خودش طرفو انفالو کنه

فقط منه اسکل میتونم هرشب بگم دیگه تا یک میخوابم هرشبم تا سه چهار بیدار باشم

photo content

به بههههههه

جانمممممممم

پیام صوتی00:09