fa
Feedback
Че там у Дэнчика⁉️

Че там у Дэнчика⁉️

رفتن به کانال در Telegram

Не переходит в телегу?🥹 ↗️ Нажми на ➡️ ••• ➡️ Открыть в браузере Либо в поиск телеги 👉 Че там у Дэнчика Правила группы: https://t.me/U_Operatora/3041 Почта для сотрудничества: denis.pavelkovskii@yandex.com

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Че там у Дэнчика⁉️

کانال Че там у Дэнчика⁉️ (@u_operatora) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 33 240 مشترک است و جایگاه 1 207 را در دسته وبلاگ‌ها و رتبه 19 483 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 33 240 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 700 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -24 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 28.48% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 14.33% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 9 467 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 763 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 429 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند видос, акк, даника, денчик, димана تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Не переходит в телегу?🥹 ↗️ Нажми на ➡️ ••• ➡️ Открыть в браузере Либо в поиск телеги 👉 Че там у Дэнчика Правила группы: https://t.me/U_Operatora/3041 Почта для сотрудничества: denis.pavelkovskii@yandex.com

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته وبلاگ‌ها تبدیل کرده‌اند.

33 240
مشترکین
-2424 ساعت
-697 روز
+70030 روز
آرشیو پست ها
پیام ویدیو00:42

پیام ویدیو00:58

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو00:14

پیام ویدیو00:58

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو00:59

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو00:23

Думаю Киря не обидется, если еще фрагментик выложу 🥹 Спасибо Сане за съемку 😂 и слив.

Вспомнил свою жигу дрифтовую ;) захотелось е39 на v8 🥲

Немного вчерашнего вайба ⬆️

Repost from Бородач
Здарова Банда, вчера досняли ролик про дрифт, ловите отрезочек😎

Это просто боль

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو00:54

Теперь оч жду этот ролик)

پیام ویدیو00:25