3 089
مشترکین
-524 ساعت
-37 روز
-3130 روز
آرشیو پست ها
3 089
i know gala me ap log stuck hu or ye meri pheli trade stuck hoi hai so don't worry mujhe yad hai DCA update karonga jub save lagega DCA karwana
3 089
Alts walo khayal karna possiblity hai next kch days or weeks me BTC 57 58 KA dedar karwa sakta hai
bus ek break down pe confirm hojaega ye
then alts ka janaza niklega
3 089
63800 900 pe mazzed wick lag sakti hai
waha se dekhenge long k liye
63500 break down howa to 61800 next move hoga
so long pe sl wajib ul farz hai
baqi me update dedonga acha zone dekh k
3 089
65200 done ❤️
ye jo jas rahy hai inhy walid shab ki update b chaiye or hasna b hai walid shab pe
sali gandi olad na maza na suad 😂😂😂😂😂
3 089
chalo tumhy meri update pe hasi arhi hai to phr yaha next update nahi derha me ab 😃
3 089
BTC achi support pe hai
lekin 64600 65200 pe wick lag sakti hai long k liye khas conflunce nahi mil rahi abhi
