fa
Feedback
Crypto Wadiyans

Crypto Wadiyans

رفتن به کانال در Telegram
3 089
مشترکین
-524 ساعت
-37 روز
-3130 روز
آرشیو پست ها
salam shab ☺️❤️😘🔥
salam shab ☺️❤️😘🔥

❤️❤️❤️
❤️❤️❤️

but😅 100 150$ ko choro accuracy kesi hai btc pe bhai ki ye Dekho ❤️
but😅 100 150$ ko choro accuracy kesi hai btc pe bhai ki ye Dekho ❤️

entry missed by few $
entry missed by few $

i know gala me ap log stuck hu or ye meri pheli trade stuck hoi hai so don't worry mujhe yad hai DCA update karonga jub save lagega DCA karwana

Alts walo khayal karna possiblity hai next kch days or weeks me BTC 57 58 KA dedar karwa sakta hai bus ek break down pe confirm hojaega ye then alts ka janaza niklega

63800 900 pe mazzed wick lag sakti hai waha se dekhenge long k liye 63500 break down howa to 61800 next move hoga so long pe sl wajib ul farz hai baqi me update dedonga acha zone dekh k

😔
😔

long na karna abhi mazeed wick lagne k chances hai 64500 63900

65200 done ❤️ ye jo jas rahy hai inhy walid shab ki update b chaiye or hasna b hai walid shab pe sali gandi olad na maza na s
65200 done ❤️ ye jo jas rahy hai inhy walid shab ki update b chaiye or hasna b hai walid shab pe sali gandi olad na maza na suad 😂😂😂😂😂

chalo tumhy meri update pe hasi arhi hai to phr yaha next update nahi derha me ab 😃

❤️
❤️

🔥😘❤️
🔥😘❤️

ye break down daily closing wala hai ye yad rakhna abhi short na karleena 😅

66200 ka break down howa to 64500 next move hoga
66200 ka break down howa to 64500 next move hoga

BTC achi support pe hai lekin 64600 65200 pe wick lag sakti hai long k liye khas conflunce nahi mil rahi abhi
BTC achi support pe hai lekin 64600 65200 pe wick lag sakti hai long k liye khas conflunce nahi mil rahi abhi

butterfly performed ❤️ rat ko zoom session me discuss kiya tha ye ❤️
butterfly performed ❤️ rat ko zoom session me discuss kiya tha ye ❤️

پیام صوتی01:58