גייז מכירים אחרת❤️ 🌈🕺🏻
رفتن به کانال در Telegram
שלום לכולם! ברוכים הבאים לערוץ הכי שווה לאירועים שונים ומיוחדים לגייז. נמאס מאפליקציות? רוצה לצאת אבל פחות במוד של מסיבות? אתה מוזמן להתעדכן ולהירשם לסדנאות והאירועים שיפורסמו פה ולהכיר גברים באופן שונה וחוויתי ✨ רוצה לפרסם אירועים? Ronen1505@gmail.com
نمایش بیشتر1 059
مشترکین
-124 ساعت
+27 روز
-2030 روز
آرشیو پست ها
היי לכולם, 🇮🇱תזכורת: ניפגש מחר בשלישי (21.11) בשעה 18:00-19:00 לקבוצת מיינדפולנס גאה. שימו ❤️ אנו פועלים בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובמתחם נוסף עבור תקופה זו מרחב מוגן. מוזמנים/ת לתרגל איתנו מפגש בין שעה להפגת המתח של תקופה זו , להכיר אנשים חדשים וללמוד כיצד ניתן ליישם מיינדפולנס ברגעי חירום ומשבר. לשמירת מקומות, מספר המקומות מוגבל . יש להירשם לפני : https://www.coing.co/LGBT_RG/120424
איזו הצלחה מיום חמישי האחרון! 15 זוגות שהמשיכו לדייטים נוספים אחרי המפגש, אם גם אתה רוצה למצוא בן זוג, הנה הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת- ניפגש עוד שבועיים שוב , להרשמה המוקדמת לחץ כאן https://did.li/lcBCN גל בנג'ו מאמן אישי זוגי ומנחה קבוצות לגברים גאים בתחום מערכות היחסים.
Repost from N/a
מענטש - מאנץ' לגברים* - "אתה לא לבד"
כל עוד התותחים רועמים, אנחנו מתחבקים. פעם בשבוע, ימי שני, 19:00.
יהיו דיבורים, חיבוקים, וקהילה. כמובן אפשר גם לפגוש גברים* אחרים שאוהבים בי.די.אס.אם.
המפגש הקרוב: יום שני 20/11/23 בשעה 19:00 במרכז תל-אביב. כתובת תימסר לנרשמים.
המפגש הבא יהיה שבוע אחריו, גם ביום שני.
יש מרחב מוגן, אבל לא ממ"ד (בכל זאת תל אביב).
כניסה חינם בהרשמה מראש.
מספר המשתתפים מוגבל ע"פ הנחיות פיקוד העורף.
http://bit.ly/mensch37
היי לכולם/ן 🇮🇱, אני מקווה שהכל טוב איתכם/ן. כחלק מהחזרה של המרכז הגאה לפעילות, ובמיוחד לתקופה זו ניפגש שבוע הבא פרונטלית בשלישי (21.11) בשעה 18:00-19:00 לקבוצת מיינדפולנס גאה. שימו ❤️ אנו פועלים בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובמתחם נוסף עבור תקופה זו מרחב מוגן. מוזמנים/ת לתרגל איתנו מפגש בין שעה להפגת המתח של תקופה זו , להכיר אנשים חדשים וללמוד כיצד ניתן ליישם מיינדפולנס ברגעי חירום ומשבר. לשמירת מקומות, מספר המקומות מוגבל . יש להירשם לפני : https://www.coing.co/LGBT_RG/120424
" למה אתה רוצה זוגיות ? "🏳️🌈
שאלה שאני שואל מאומנים שלי בקליניקה ובקבוצת האימון -
ולרוב התשובות שאני מקבל הן :
" נמאס לי להיות לבד"
" אני כבר בגיל מבוגר , ולא הייתה לי באמת זוגיות משמעותית"
" אין לי כוח לסטוצים יותר, רוצה משהו רציני"
כאשר אנחנו עונים תשובות מתוך מוטיבציה שלילית , כלומר , מה שלא טוב , או לא רוצה להרגיש ,
אנחנו בעצם שמים את מלוא תשומת הלב והאנרגיה שלנו שם .
ולכן מאד הגיוני שלא נצליח בתחום הזה .
יש בכך מוטיבציה כי זה מזיז אותנו מהמקום שבו אנו נמצאים , אך לא ברור לאן פנינו מיועדות .
כמו שאכתוב בוויז " אני לא רוצה להגיע לירושלים "
אז אני באמת לא אגיע , אבל לאן כן?
כאן נכנסת המוטיבציה החיובית - נסה לחשוב ,איך זה ירגיש שתהיה לך זוגיות? מה זה יאפשר לך ,? למה זה חשוב לך?
שינוי המחשבה לאופן הצלחה שתהיה , מביעה רגש חיובי, שמוביל לפעולה אפקטיבית בנושא ובסופו של דבר לתוצאה רצויה.
על מנת ליצור שינוי מחשבתי, שינוי של רגש יצירת פעולות ובסוף תוצאות רצויות , בוא ללמוד את עצמך במערכות יחסים -
בדוק התאמה לקורס - גאה בתודעה שלי - זוגיות.
https://did.li/BtmIw
גל בנג'ו מאמן אישי וזוגי
מענטש - מאנץ' לגברים* - "אתה לא לבד"
כל עוד התותחים רועמים, אנחנו מתחבקים. פעם בשבוע, ימי שני, 19:00.
יהיו דיבורים, חיבוקים, וקהילה. כמובן אפשר גם לפגוש גברים* אחרים שאוהבים בי.די.אס.אם.
המפגש הקרוב: יום שני 13/11/23 בשעה 19:00 במרכז תל-אביב. כתובת תימסר לנרשמים.
המפגש הבא יהיה שבוע אחריו, גם ביום שני.
יש מרחב מוגן, אבל לא ממ"ד (בכל זאת תל אביב).
כניסה חינם בהרשמה מראש.
מספר המשתתפים מוגבל ע"פ הנחיות פיקוד העורף.
http://bit.ly/mensch36
ניפגש מחר
חמישי ב20:00
נשארו מקומות אחרונים
https://did.li/F0NlC
גל בנג'ו
מאמן אישי, זוגי ומנחה קבוצות לגברים גאים💜
אהובים שבוע טוב ❤️
תזכורת
מעגלי הגברים גאים הבאים 🏳️🌈
קבוצה חברתית לגברים גאים - 'גברא'
9.11
20:00
דיזנגוף סנטר -
נושא המפגש הפעם " איך ליצור ביטחון בחוסר הוודאות?
הרשמה https://did.li/F0NlC
סמארט דייט הכרות למטרת זוגיות לגברים גאים
16.11
20:00
דיזנגוף סנטר
תבוא, אהבה מחכה לך ❤️
הרשמה המוקדמת - https://did.li/lcBCN
הצטרפו לקבוצת תרגול הכרות תודה לחיבור ויצירת אנרגיות טובות-https://chat.whatsapp.com/EoCJUIJYbNB55i9apKh8RB.
לאימון אישי בטיפול בחרדה חברתית ניתן לפנות בפרטי - https://wa.me/972524264262
תודה על שיתוף הפעולה
שולח אנרגיות טובות לכל ❤️
גל בנג'ו
מאמן אישי, זוגי וקבוצתי
מייסד שיטת " הכוח לבחור"
המשלבת NLP תקשורת והומור.
הזדמנות לזוגיות -
זה הזמן לאהוב❤️
ערב סמארט דייט להכרויות
מתקיים ביום חמישי ה16.11
בשעה 20:00 דיזנגוף סנטר
להרשמה המוקדמת- https://did.li/lcBCN
גל בנג'ו
מאמן אישי זוגי וקבוצתי לגברים גאים בתחום מערכות היחסים
במצב הנוכחי , מפגש ויזואלי שמאפשר לפרוק, לשתף, וליהנות מהביחד זה בדיוק מה שכולנו רוצים - הנה הזדמנות לכך - הרשמה לתפיסת מקום ל9.11 יום חמישי בסלון דיזנגוף סנטר https://did.li/F0NlC
נתראה גל בנג'ו
מאמן אישי, זוגי וקבוצתי לגברים גאים
מענטש - מאנץ' לגברים* - "אתה לא לבד"
לאור הביקוש והמשך מצב המלחמה, אנחנו עוברים למתכונת של מפגש בכל שבוע
יהיו דיבורים, חיבוקים, וקהילה. כמובן אפשר גם לפגוש גברים* אחרים שאוהבים בי.די.אס.אם.
המפגש הקרוב: יום שני 30/10/23 בשעה 19:00 במרכז תל-אביב. כתובת תימסר לנרשמים.
המפגש הבא יהיה שבוע אחריו, גם ביום שני.
יש מרחב מוגן, אבל לא ממ"ד (בכל זאת תל אביב).
כניסה חינם בהרשמה מראש.
מספר המשתתפים מוגבל ע"פ הנחיות פיקוד העורף.
http://bit.ly/mensch34
Repost from N/a
מענטש - מאנץ' לגברים* - "אתה לא לבד"
לאור המצב, אנחנו מתחילים להיפגש בתדירות גבוהה יותר, אולי אפילו פעם בשבוע.
יהיו דיבורים, חיבוקים, וקהילה. כמובן אפשר גם לפגוש גברים* אחרים שאוהבים בי.די.אס.אם.
המפגש הקרוב: 24/10/23 בשעה 19:00 במרכז תל-אביב. כתובת תימסר לנרשמים.
בימים כאלה חשוב שנשמור על קשר זה עם זה.
הקרבה לאחרים מחזקת אותנו. בניגוד לקורונה, אנחנו יכולים וחייבים להיפגש.
יש מרחב מוגן, אבל לא ממ"ד (בכל זאת תל אביב).
כניסה חינם בהרשמה מראש.
מספר המשתתפים מוגבל ע"פ הנחיות פיקוד העורף.
http://bit.ly/mensch33
אני כועס.
אני זועם.
אני מתפרק בבכי בפני המציאות המתרחשת מול עיניי.
אני בהלם.
אני בקיפאון ופחד.
כל הרגשות הכבדים עוברים דרכי ואני בוחר לנשום ולהבין שזה בסדר להרגיש את העוצמות שאני מסוגל להרגיש היום בעומקים הכי כואבים.
המסע שלי הכין אותי בדיוק לנקודה הזו. זה לא פשוט לי לומר אבל זו האמת.
והיום בבוקר, קמתי והבנתי שהחלק שלי הוא להאיר את האור קודם עבור עצמי ועבור אחרים כדי להביא אור גדול יותר ולהחזיק בכל שביב של תקווה כדי שכולנו נוכל להחזיק ידיים ולדעת שאנחנו לא לבד.
אתה לא לבד.
את לא לבד.
כולנו כאן ביחד ואנחנו נעבור את זה.
אני עולה היום בפייסבוק לייב עם שותפתי לשליחות, דנה ברון.
אנחנו הולכים להדליק להבה לאהבה ופשוט להיות ביחד.
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ב-19:19 לשיחה סביב המדורה ובה אנחנו הולכים להביא את כל התחושות והרגשות שעוברים דרכנו בימים הנוראיים האלו כדי שנוכל ליצור תנועה חדשה של אהבה.
עולה בי המשפט-
״הכי חשוך לפני עלות השחר״.
אז בואו עכשיו נחלוק את החושך הכי גדול שחווינו בחיינו כדי שנצעד בעתיד אל עבר השחר החדש.
מוזמנים לשתף ולעקוב בפייסבוק-
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
הקישור להיום: https://us04web.zoom.us/j/74618674966?pwd=SyiK2taEwkpUx4MxWULvjGHC9qNEsH.1
מוזמנים כולם 🏳️🌈
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
