fa
Feedback
ع‌ص

ع‌ص

رفتن به کانال در Telegram
402
مشترکین
+324 ساعت
+87 روز
+1530 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
جفتمون هرکی باخت بلادی میزنه

بر خودت؟

یا بدترش هست یا آسون ترش

هیچی به اندازه شیش تیغ بد نیست

موهاتو که نمیزنی خب

چیکارت کنم اذیت شی الان اندازه من

داداشی شیش تیغ دارم میکنم

سخت شه

Repost from N/a
بازم یکسان نیست مال من اسون تره

مارلبورو گلد بگیر

قمار باز نگه به کیرم سکته می‌کنه من بردم یه باکس بهمن آبی برام بگیر باختم شیش تیغ میکنم

وای

خب نه

من شیش تیغ میکنم خب

مال من سخت ترم هست

Repost from N/a
بنظر خودت یکسانه حکمت؟

تو شیش تیغ کن من بلوند میکنم

Repost from N/a
شش تیغی، لیکی، حکمی چیزی

عربستان برد چی میدی خودت

Repost from N/a
نمیصرفه یچیز بامزه بگو