fa
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

رفتن به کانال در Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

نمایش بیشتر
712
مشترکین
-424 ساعت
-37 روز
-1130 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
photo content
+1

احمقی هستم آن سرش ناپیدا.

وقتی به کارهایی که می‌کنم و تصمیماتم فکر می‌کنم:

Repost from Hannigraham Cult
احمقم احمق

بعضی روزها می‌خوام وجود نداشته باشم(ترجیحا هرروز)

کلم خراب.

چرا امروز انقدر ترافیک کیریه

Repost from هموسو.
وای حالم خیلی بد است.

چند درصد ممکنه در اولین مصاحبه کاری از استرس و اضطراب گریه کنم؟ با ما همراه باشید.

دیوانه شدم چرا سرماخوردگی تموم نمی‌شه

پایین گوشه تصویر: eat the rude
پایین گوشه تصویر: eat the rude

ترکیب پمس و سرماخوردگی رو برای هیچ‌کس نمی‌خوام❤️

سریال this is us ریواچ می‌کنم و بابت اینکه جک پیرسن تو زندگیم وجود نداره غصه می‌خورم

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد. - آمار و تحلیل کانال تلگرام @emptycreature