fa
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

رفتن به کانال در Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

نمایش بیشتر
717
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-730 روز
آرشیو پست ها
Radiohead-Exit-Music-For-a-Film-320.mp310.54 MB

اشتباه پشت اشتباه پشت اشتباه.

شما یادتون نمیاد ولی اینجا یک مدت یک گروهی داشتیم به اسم آشپزخونه هنیبال. قرار بود بشینیم سیمپ هنیبال رو‌ کنیم دور هم که دیگه پاک شد و فلان. خواستم بگم دلم تنگ شد.

Repost from موومان
به افرادی که توی هر چنل هستن اگه نگاه کنین متوجه میشین اعضای اون چنل خواسته یا ناخواسته بعد یه مدت شبیه صاحب اون چنل میشن اگه آدم ساکتی باشه و زیاد حرف نزنه اعضای اون چنل هم نمیتونن راحت باهاش ارتباط برقرار کنن مگر زمان هایی که بگن وای دقیقا منم همچین حسی دارم و صاحب های چنلی که خودشون خیلی صمیمی رفتار میکنن و شوخ و شیطونن اعضای اون چنل هم راحت تر حرف میزنن و ارتباط برقرار میکنن.

Repost from DIONYSUS
گردنبد شمع⚜🕯⚜ ✨تک نسخه موجود و آماده ی ارسال (با ارسال رایگان) بها: 350T می‌تونید بندش روبه سلیقه ی خودتون عوض کنید ^^💕 برا
+1
گردنبد شمع⚜🕯⚜ ✨تک نسخه موجود و آماده ی ارسال (با ارسال رایگان) بها: 350T می‌تونید بندش روبه سلیقه ی خودتون عوض کنید ^^💕 برای داشتنش اینجا بهم پیام بدین ✨ @shopfromdionysus

گابریل رو بالاخره دیدم و نازتر از چیزی هست که فکرش رو کنید💕

پیام ویدیو00:09

چی عزیزم اشتباهی پیش اومده؟ اشکال نداره که قربونت بشم تو هنوز ۸۲۹۲۹۱ شانس دیگه پیش من داری🤭

I Was Dancing In The Lesbian Bar - Jonathan Richman.mp33.43 MB

رقت‌انگیزید. حالم رو بهم می‌زنید آدم نمی‌دونه چیکار کنه به تریش قباتون بر نخوره یک‌وقت خدایی نکرده.

چندروز پیش یه دختره استوری کرده بود "از همتون بدم میاد" با خودم فکر کردم وا! چه منفی؟ به ما چه؟ چرا آخه. امشب خودمم همون حسو دارم، اعصاب نمیذارن آدما برامون، انگار دست خودت نیست از همه بدت نیاد

جک کرافورد از میزان حماقتت می‌شه برق تولید کرد.

آلانا بلوم برو خودت رو بکش

بعضی وقت‌ها فقط نمی‌خوام من اون کسی باشم که با آدم‌ها قطع ارتباط می‌کنه ولی مثل اینکه تنها کاریه که بلدم انجام بدم.