JERONG EMPIRE TEEGA
رفتن به کانال در Telegram
Selamat Datang Keluarga Baru TEEGA EJ, ni adalah group bahan marketing dan jugak copy writing untuk family TEEGA EJ .
نمایش بیشتر666
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+27 روز
-430 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
هیچ دادهای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
ابر برچسبها
هیچ دادهای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
سپتامبر '26
سپتامبر '26
+2
در 0 کانالها
اوت '26
+4
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئیه '26
+19
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئن '26
+6
در 0 کانالها
Get PRO
مه '26
+3
در 0 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+2
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '26
+1
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+5
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '26
+4
در 0 کانالها
Get PRO
دسامبر '25
+17
در 0 کانالها
Get PRO
نوامبر '25
+18
در 0 کانالها
Get PRO
اکتبر '25
+13
در 0 کانالها
Get PRO
سپتامبر '25
+11
در 0 کانالها
Get PRO
اوت '25
+13
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئیه '25
+4
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئن '25
+16
در 0 کانالها
Get PRO
مه '25
+25
در 0 کانالها
Get PRO
آوریل '25
+11
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '25
+25
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '25
+46
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '25
+42
در 0 کانالها
Get PRO
دسامبر '24
+38
در 0 کانالها
Get PRO
نوامبر '24
+38
در 0 کانالها
Get PRO
اکتبر '24
+18
در 0 کانالها
Get PRO
سپتامبر '24
+29
در 0 کانالها
Get PRO
اوت '24
+44
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئیه '24
+847
در 0 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 06 سپتامبر | 0 | |||
| 05 سپتامبر | 0 | |||
| 04 سپتامبر | 0 | |||
| 03 سپتامبر | +2 | |||
| 02 سپتامبر | 0 | |||
| 01 سپتامبر | 0 |
پستهای کانال
APA ITU TEU FAST TRACK
TEU FAST TRACK ni memang untuk siapa yang nak naik level lebih cepat! 🚀
Tak perlu tunggu hujung bulan. Dengan 1 transaksi pembelian, reseller boleh terus naik level ikut jumlah pembelian:
RM100 ➜ terus naik Agen
RM500 ➜ terus naik Stokis
RM3,000 ➜ terus naik Master Stokis
Maksudnya, bila kita dah ada modal atau memang nak restock banyak, elok manfaatkan terus Fast Track ni sebab lebih cepat naik level, lebih cepat juga kita dapat nikmati margin keuntungan yang lebih tinggi.💰
| 2 | APA ITU TEU SHIP
TEU SHIP ni memang bantu kita jimat modal semasa restock! 🚚
Bila buat pembelian RM180 dan ke atas kita akan dapat FREE SHIPPING ke seluruh Semenanjung Malaysia menggunakan kurier City-Link.
Maksudnya, kita tak perlu keluarkan duit lebih untuk kos penghantaran. Lagi kita jimat kos, lagi banyak untung yang boleh kita simpan. 💰
Jadi kalau nak restock, cuba susun order elok-elok sampai RM180 ke atas supaya boleh terus manfaatkan TEU SHIP ni. | 42 |
| 3 | APA ITU TEU LUCKY
Untuk TEU LUCKY ni lagi satu peluang best untuk reseller aktif! 😍
Setiap RM200 jualan peribadi dalam satu pusingan, kita akan dapat 1 TEU Lucky Ticket.
Dalam sebulan ada 3 pusingan cabutan :
1–10 HB fasa 1
11–20 HB fasa 2
21–31 HB fasa 3
Untuk setiap pusingan, akan dipilih 50 pemenang dan setiap pemenang akan dapat Voucher RM20. 🎁
Maksudnya, lagi banyak sales kita buat, lagi banyak ticket kita kumpul, lagi tinggi peluang kita untuk menang. Jadi jangan fikir RM200 tu sekadar sales saja sales jalan, ticket pun jalan sekali. 🔥 | 37 |
| 4 | APA ITU TEU PLUS
TEU PLUS ni memang untung berganda untuk Reseller yang aktif buat sales! 🔥
Lagi tinggi Personal Sales kita dalam bulan tu, lagi tinggi extra % keuntungan yang HQ bagi.
Contohnya 👇🏻
RM300 ➜ +1%
RM600 ➜ +2%
RM1,000 ➜ +3%
RM1,500 ➜ +4%
RM2,000 ➜ +5%
Yang bestnya, target ni reset setiap bulan, Jadi setiap bulan kita ada peluang baru untuk kumpul sales dan nikmati extra untung sehingga +5% Diskaun.
Dan Extra Untung ni belum + dengan keuntungan bagi setiap Level.💃🏻 | 40 |
| 5 | APA ITU TEU PRIVILEGE
Ini sebenarnya reward khas untuk reseller yang aktif. Bila kita kekal aktif berniaga dengan Teega, setiap bulan kita berpeluang nikmati 1x FREE SHIPPING untuk pembelian serendah RM100 menggunakan kurier City-Link.
Maksudnya, makin aktif kita buat bisnes, makin banyak keistimewaan yang Teega bagi. Bukan sekadar cari untung dari jualan, tapi kita juga dapat benefit tambahan sebagai reseller yang aktif . 😍 | 44 |
| 6 | Patut la ramai tak boleh move on dengan rasa Laok Daging Hitam ni, memang sedap korang!
Yang bestnya, Laok dia rasa macam Laok kenduri 🤤 cukup rasa daging pun lembut !
Korang nak cuba ? 1pek RM6 ja . | 76 |
| 7 | Mudah kan bila ada Laok Ready To Eat macam ni 😍
Dah tak payah fikir dah nak cari makanan yang halal bila travel jauh2 . Haa Teega kan ada !
Korang dah pernah cuba? | 150 |
| 8 | Mini Laok ni ada 5 pilihan tau ! Jadi korang boleh la buat stok dekat rumah.
10pek hanya RM60 sahaja! 😍 | 128 |
| 9 | Mana peminat Padu Lovers! 😍
Ini ada something special untuk korang.
10 paket hanya RM60 sahaja!
Korang boleh campur 3 pilihan paru ni, dan rasa sendiri kesedapan Paru Teega ni comfirm ketagih.
Berminat? Boleh terus pm sebab stok sangat terhad.😩 | 100 |
| 10 | Kan dah cakap ! Tak perlu lauk lain bila makan Sambal Paru Hijau ni.
Daging lembut, Pedas2 manja,
Yang suka paru boleh cuba Paru Hijau Teega ni, memang sedap 🤤 | 82 |
| 11 | بدون متن... | 87 |
| 12 | Sempena KEMPEN SEMARAK MERDEKA X TEEGA ni
Kita nak belanja 10 paket hanya RM50 sahaja!
Ada pelbagai pilihan Snack dan Lava yang ada , boleh campur2 😍 | 78 |
| 13 | Sempena KEMPEN SEMARAK MERDEKA X TEEGA ni
Kita nak belanja 10 paket hanya RM60 sahaja! Boleh campur2 pilihan Laok dan Paru yang ada , Ini semua Ready To Eat 😍 | 71 |
| 14 | Sempena KEMPEN SEMARAK MERDEKA X TEEGA ni
Kita nak belanja 20paket hanya RM66 sahaja! Boleh campur2 keempat jenis Mini Sambal 😍 | 86 |
| 15 | KEMPEN SEMARAK MERDEKA X TEEGA | 74 |
| 16 | Bukan makan dengan nasi je boleh , makan dengan kuey teow kungfu pun padu tau !
Korang nak cuba? 1pek ni untuk sorang makan. Harga pun mampu milik 😍 | 95 |
| 17 | " NAK ORDER LAGI 10 " ! 😱
Masyaallah korang! Terkejut dapat feedback macam ni first time cuma terus jatuh cinta.
Terus nak repeat 10pek ! Haa korang bila lagi nak cuba? Takkan tengok saja 😜 | 71 |
| 18 | " Lain kali boleh repeat lagi " !
Kan dah cakap ! Sapa first time makan confirm akan rasa ketagih 😚 | 63 |
| 19 | Bukan kita cakap tau ! Tapi dorang yang cakap 😜
Yang mana belum cuma Sambal Dendeng resepi baru ni korang wajib cuba gerenti tak menyesal. | 65 |
| 20 | Baca feedback pun dah buat terliur !
Tengok la tu, sekarang lebih mudah nak makan menu Nasi Lemak.. Tinggal buat nasi je , lauk semua dah Ready To Eat 😋 | 65 |
