بازارآموزان (بورس ایران)
رفتن به کانال در Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
نمایش بیشتر1 009
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
+1330 روز
آرشیو پست ها
📣 اخبار روزانه
▪️ سود بانکی نصف میشود؟
وزیر اقتصاد معتقد است که نرخ سود بانکی ۳۰ درصد منجر به ناترازی بیشتر، نقدینگی و تورم بیشتر و افت بازار سرمایه میشود. مشاور رییسجمهور هم نسبت به سودهای بانکی انتقاد دارد، لذا این احتمال وجود دارد که دولت چهاردهم در جهت کاهش سود بانکی اقدام کند.
آیا همتی برای کاهش سود بانکی دست به کار خواهد شد؟
▪️ بازار بورس پتانسیلهای رشد و توسعه را دارد
رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان کرد: بی شک با وجود تعداد بالای بنگاههای فعال اقتصادی بزرگ در بورس و همچنین بنگاههای کوچک مقیاس بورسی که به صورت میانگین در هر سال بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان فروش دارند و همچنین از طریق بنگاههای موفق اقتصادی بسیاری در حوزه صنعت، نفت و گاز و پتروشیمی که هنوز به بورس وارد نشدهاند، میتوانیم جهت در بازار بورس را رقم بزنیم چراکه این بازار پتانسیلهای رشد و توسعه را دارد.
▪️ صیدی درباره تعیین تکلیف و آزادسازی سهام عدالت
وی در خصوص تعیین تکلیف و آزادسازی سهام عدالت گفت: به زودی در خصوص آزادسازی سهام عدالت و تعیین تکلیف آن تصمیمگیری خواهیم کرد و نتیجه آن را اعلام میکنیم.
▪️ اصلاحیه نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع ابلاغ شد
وزارت نفت اصلاحیه نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع برای سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد که منجر به کاهش ۱۲ هزار میلیارد تومانی هزینههای گاز ۷ پتروشیمی شد.
همتی: مسئولیت مشکلات خارج از بورس با من، شما کت را دربیاورید و مشکلات داخل بازار را حل کنید
وزیر اقتصاد در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان بورس:
🔹 رئیس سازمان بورس سه وظیفه دارد؛ کت را دربیاورد و درگیر شود، با سهام داران ارتباط برقرار کند و امید دهد و سوم با فساد برخورد و شفاف سازی کند.
🔹 برای ما زشت است که کل مارکت کپ بورسمان ۱۴۰ میلیارد دلار باشد. یک شرکت در دنیا اندازه کل ۸۰۰ شرکت ماست. واقعا خواهشی که دارم این است که فکری برای مارکت کپ کنید.
🔹 ما داریم رفاه کوتاه مدت جذب و تولید را نابود می کنیم. الان چندم منطقه و دنیا هستیم؟ همه این ها ناشی از این است که به تولید و رشد اهمیت ندادیم و دقت نکردیم.
🔹 چرا ۵۰ درصد سور شرکت ها کاهش پیدا کرده است. دلار نیما به قهوه داده میشود اما قیمت آن در بازار دو برابر دلار نیمایی است.
🔹 مشکلات زیاد است و من با علم به این مشکلات مسئولیت قبول کردم. ما این سمت را گرفتیم تا مشکلات را درست کنیم.
🔹 خواهشم این است که مشکلات در بورس را حل کنید. مسئولیت مشکلات خارج از بورس با من اما مشکلات داخل بورس به شما مربوط است که باید برای حل آن کت را در بیاورید و انشاءالله کارهای خوبی انجام دهید.
مهم برای خودروسازان
عارف اصلاح قیمت خودرو را تایید کرد / گزارش به هیات دولت رفت
دو شرکت خودروساز بزرگ کشور به همراه نماینده شورای رقابت در جلسهای با اعضای کمیسیون اقتصادی دولت، خواستار اصلاح قیمت خودرو شدند. در این زمینه گزارشی تهیه و به دفتر محمدرضا عارف، معاون اول رئیسجمهور، ارسال شد. حالا به نظر میرسد گزارش مذکور با تاییدیه عارف، قرار است در هیات دولت مطرح شود تا قیمت خودروها در نزدیکترین زمان ممکن اصلاح شود.
⏺ برداشت قطری ها از میدان گازی پارس جنوبی، ده برابر ایران است؛ ایران ۱۵ میلیارد و قطر ۱۵۰ میلیارد دلار در سال!
توتال فرانسه برای توسعه استخراج و پالایش گاز #پارس_جنوبی در قطر، از متخصصان زبده بی کار در شرکت های خصوصی ایران استفاده می کند!
سفاهت و توهم دانایی، فقر می آورد!
#شصدف
رنج اعصاب خرد کنی داری و نزدیک دو ماهه داره گیج میزنه .
تارگتش جایی هست که علامت زدم اون جا برسه باید فروخت و صبر کرد و ارزیابی مجدد
#غدام
از شرکت های قدیمی و خوب بازار بود...
فعلا نگهداریش رو توصیه نمی کنم چون نزولیه و یک لگ نزولی نهایی دیگه باید بزنه
#کویر
بینهایت چارتش رنج هست و ناامید کننده.
اصلا برای نگهداری توصیه نمی کنم چون خسته تون میکنه
#خبنیان
واقعا چه تحلیلی داره ؟
هیچی!
داره میره پایین مثل ماست می ریزه
ول کنید به امون خدا که بره
+1
#بخاور
تا وقتی حمایت 3500 نگهش داره خوبه
اگه از دست بده دیگه ارزش نگهداری نداره
+1
#ونوین
نسبت به خیلی سهم های دیگه بازار وضعیتش خوبه .
عقلانی ترین کار این هست که در سقف قبلیش سیو سود کنید چون ممکنه از همون جا کله کنه بیاد پایین
+2
#ساینا
از صمیم قلب امیداورم که این تحلیل غلط باشه چون ساینا یکی از بهترین سهم های بازار بود که سال 97 تا 99 خیلی ها رو پولدار کرد اما الان....
در چارت ماهانه و هفتگی به هیچ وجه توان و قدرت تثبیت بالای مووینگ رو نداره و این یعنی اصلا کسی خریدارش نیست و همه فروشنده ان!
دو تا حمایت براش گذاشتم فرض کنید قراره یکی از اون دو تا حتما تاچ کنه .....
+1
#کیسون
از شرکت های خوب بازار بود که نابودش کردن .
فعلا نزولی هست و هیچ کاریشم نمیشه کرد مگر این که بتونه الگو رو بشکنه یا تکونی به خودش بده.
به نظرم فعلا هیچی .....
#چکاپا
تحلیل درخواستی شما هست.
از سهم های بدبخت بازار هست که تا تونستن سهامدار رو توش دوشیدن.
تارگتش 1150 هست و تا اون جا رو نبینه ول کن بازی نیست.
حداقل از همین جای که هست 20% دیگه هم ریزش داره
توصیه به نگهداری و سهامداری توش ندارم
+1
#کباده
تحلیل درخواستی بود.
دقت کنید در تایم فریم ماهانه یک تارگت 22526 ریال رو داره که هر جور شده می زنه و میده .
در هفتگی هم مشخص هست که داخل یک کانال و داخل یک مثلث گیر کرده .
در کل نظرم نسبت بهش مساعد هست و فقط نیاز به صبر داره تا مثلث رو بشکنه و بره تارگت رو بده.
نکته مهم و هشدار: به هیچ وجه سیگنال خرید نیست
تحلیل درخواستی مربوط به سهم دارید از طریق آیدی
@sadmin25
در میان بگذارید حتما بررسی میشه.
هر نفر فقط یک تحلیل
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
